maciekmustang Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 potrzebuję pomocy :crazy: nigdzie nie znalazłem żadnych informacji o stalkerze W szczególnosci chodzi mi o model silnika 61re 2-2-2 Są to mało zane silniki do F2B ale szukam pomocy wsród modelarzy rc. :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Tu cos jest: http://www.stalker-modusa.com/engines.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F2BTOM Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Latałem jako pierwszy w Polsce na tym motorku trzy sezony.Powiedz co chcesz wiedzieć, z chęcią odpowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmustang Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Byłemna stronie Modusy ale tam są zbyt ogólnikowe inf - nic mi to nie daję. Moje pytania: Jak to chodzi ? (jakieś problemy z regulacją) O co chodzi z symbolami 2-2-2 , 4-2-4 , to jest coś od obrotów :?: Mam do wyboru albo 61re 2-2-2 albo 55re 4-2-4 nie wiem na który się zdecydować . Model jest zrobiony na tyle lekko że 8,5 dałoby radę 8) ale nadmiaru mocy nigdy za wiele ( łoże jest pod stalkera) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F2BTOM Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Wszystkie Stalkery to silnik do akrobacji na uwięzi F2B. 2-2-2, lub 2-4-2 to sposób regulacji i latania 2-2-2 takie same obroty w pionie i w poziomie, 2-4-2 mniejsze obroty w locie poziomym i większe w figurach pionowych. Problemów z regulacją niema żadnych. Polecam paliwo full syntetyk z 5% nitra, oczywiście po dotarciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmustang Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 super, Raczej wiem już wszystko. A nie wiesz może kto w Polsce może miec takie silniki :?: bo jedyną możliwosćią jak narazie jest USA lub Kaz Minato (podobno on ma dużo tych silników, ale nie mogę dostać do niego prawidłowego @) :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F2BTOM Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Ja i tak jak inni kupiłem Stalkera od Św.P Andrzeja Rachwała, tanie niż w USA. Jeśli jesteś zainteresowany to mój brat, który już nie lata ma 2 Stalkery - jednego 61 RE max rpm 8200 używany przez 1 miesiąc, i drugiego tylko raz odpalanego 61 RE max rpm 9200. Kiedyś chciał się ich pozbyć jutro, pogadam z min to dam znać jak i co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Ja i tak jak inni kupiłem Stalkera od Św.P Andrzeja Rachwałaa nie lepiej bezposrednio od producenta, czyli z Ukrainy?BTW Enya znów robi śliczne motorki do CL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodek Ulas Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Jak nie dogadasz się z Tomkiem to próbuj http://www.fesselflug.eu/dokumente/katalog%20kaz%20minato.pdf http://jpaeromodels.com/en/motoresybujias/01.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmustang Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 :shock: no jasne jestem zainteresowany i raczej tym 9200rpm-- jaką ma głowicę? (kolor)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.