Gość slawekmod Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Nie zostanie usunięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Jeszcze nie dostałem odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Nadal żadnej odpowiedzi nie dostałem. "Troszkę" mnie to denerwuje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camkey Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Wez pod uwage, ze dzisiaj jest niedziela. Odczekaj jutro do 14.00 jak nie bedzie odpowiedzi - mamusia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Wczoraj w nocy dostałem E-mail. Trochę poźno, ale dostałem. Taka odpowiedź dostałem: ... prześle panu dokładny adres pod który należy wysłać ładowarkę. Po wysyłce będę czekał na odpowiedz producenta. Jeśli wada będzie z ich strony to nową ładowarkę wyślę bezzwłocznie do pana, tak aby nie musiał pan czekać na tą naprawioną. ... Tak więc chyba wszystko ok, oprócz tego że nie wiem kto za tę wysyłkę zapłaci :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 No ale masz ją wysłać do Chin, HK czy do sprzedawcy w Polsce bo to jasno z odpowiedzi nie wynika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 No właśnie tej jednej rzeczy jeszcze nie wiem. Dzisiaj się dowiemy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gładkilot Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 za przesyłke ty musisz zapłacić-tak jest przy każdej reklamacji . . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 gładkilot W zasadzie to masz rację. Właśnie wysłałem E-maila i czekam na odpowiedź. W razie problemów napiszę w temacie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 I tak ma dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji od momentu dostarczenia paczki do sklepu w którym zakupiłeś ładowarke. Jego obowiązkiem jest ci dosłać sprawną ładowarkę w przeciągu 2tyg + wysyłka z powrotem do ciebie licząc od momentu otrzymania paczki przez sprzedawce. Ale pod żadnym pozorem nie wysyłaj jej do HK :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Mam wysłać do HK, a w nadawcy wpisać dane sklepu. Wysyłka od 30 do 50 zł .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camkey Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Czas poprosic mame o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Mama już wie, ale nie będzie jej dzisiaj w domu. Mam więc pytanie do Pana - Czy sprzedawca ma pokryć wszystkie koszty wysyłki i transportu, czy ja mam pokryć koszty np. wysyłki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camkey Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Maly detal: Czy do ladowarki byla dolaczona instrukcja po polsku? Mama już wie... Nie spiesz sie. Wiem ze zepsuta ladowarka "pali" w rekach, ale pospiech jest zlym doradzca. Internetowe forum o modelarstwie nie jest miejscem na udzielania porad prawnych dlatego prosze wez to co pisze tylko jako wskazowke, obgadaj to z mama i popros ewentualnie o przeformulowanie i naszpikowanie paragrafami. Ja bym argumentowal mniej wiecej w nastepujacy sposob: Producent w HK nie byl osoba z ktora zawarlem umowe kupna, wiec nie widze powodu dlaczego towar mial by byc wysylany do HK. Dostarczony towar byl wadliwy, dlatego oczekuje ze sprzedawca wymieni wadliwy tawar na sprawny w ciagu 14 dni. Sprzedawca wysyla pozbawiony wad towar, ja zobowiazuje sie w ciagu 3 dni od jego otrzymania odeslac wadliwy na koszt sprzedawcy. Jezeli sprzedawca nie akceptuje tego rozwiazania to wycofuje sie z umowy (do dni 14 od daty zakupu przysluguje mi prawo rezygnacji, jesli towar zostal zakupiony droga wysylkowa). Zastrzegam sobie rowniez podjecie dalszych krokow po konsultacji z prawnikiem i obarczenie sprzedawcy wynikajacymi z tego kosztami. Na pewno nie zgodzil bym sie na pokrywanie jakichkolwiek kosztow zwiazanych z przemieszczeniem towaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Dziękuję za pomoc. Instrukcję po Polsku otrzymałem na E-mail. Wysłałem do Pana PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Ostatnie PW poszło do Camkey, któremu stawiam punkt Pomógł za pomoc na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camkey Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Punkt to mi mozesz dac, jak bedziesz trzymal nowa ladowarke w rece. Na razie to tylko sugestje. Daj prosze znac na PW co wyszlo z konsultacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Bardzo pomocne sugestje Napiszę na PW odpowiedź sklepu. Dla forum w skrócie: Wysłałem uszkodzoną ładowarkę na adres sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikon Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Bardzo pomocne sugestje Napiszę na PW odpowiedź sklepu. Dla forum w skrócie: Wysłałem uszkodzoną ładowarkę na adres sklepu. Celem uzupełnienia: W takiej sytuacji najlepiej zgłosić do sklepu reklamację z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową (na mocy USTAWY z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego). Niezgodność polega na tym że sprzedawca zapewniał że ładowarka nadaje się do ładowania baterii (wystawiając ją jako "ładowarkę") , a faktycznie sprzęt obecnie nie nadaje się do tego celu. Dodatkowo, sprzęt jest niezgodny z umową kiedy nie posiada cech typowych dla towaru danego typu (czyli np. ładowarka która nie ładuje). Uprawnieniem kupującego w tym przypadku jest 1) doprowadzenie do stanu zgodności z umową (czyli naprawa, wymiana) 2) zwrot kosztów demontażu, ponownego montażu, transportu w jedną i drugą stronę. Sklep ma 14 dni na ustosunkowanie się do tak zgłoszonej reklamacji, jeżeli w tym czasie nie ustosunkuje się to uznaje reklamację i roszczenia za zasadne. Sprawdzone na wielu przypadkach (m.in. reklamacja kleju do glazury z pokryciem kosztów ponownego układania płytek) - działa. Takie jest prawo (całe szczęście...), nie każdy jednak o tym wie. Jako że do sprzętu należy dołożyć dowód zakupu, proponuję w przypadku tak nierzetelnego sklepu zrobić wcześniej ksero paragonu. Pozdrawiam i powodzenia w walce "o swoje", Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Dzięki, ale sprawa już się rozwiązała. Sprzedawca jest "OK" . Polecam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.