gładkilot Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 TowerPro Brushless Outrunner 2410-09 13A / 104W Bardzo popularny silniczek ale co tak naprawdę o nim wiemy ? ( nie znalazłem niestety takiego wątku ) TP2410-09 Dimensions: 31 x 62mm Weight: 64.5g Voltage: 10v (2~3 cell lipo) Idle Current: .5A Kv: 840RPM/V Shaft: 3mm (Can use 3mm prop saver if you wish) Max Efficiency: 8.4A Max Load: 13.5A Max Power: 104W Suggested Prop: 9*4.7 / Slow Fly 1047 OK ale czy ktoś sprawdzał ile tak naprawdę ma ciągu ? ( proszę się nie obrażać - Ci którzy kierują się mocą ). Interesuje mnie czy ktoś go sprawdzał na hamowni na śmigle 10x4.7 , 9x7 i 9x4.7 ? Jeżeli tak to bardzo proszę o przedstawienie tu wyników . Wiemy że można latać na nim modelami około 70-100 rozpiętości ale interesuje mnie ten prawdziwy ciąg.
Leda_g Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 10x4.7SF Orange W A RPM T(g) 14 1.3 3150 145 33 3 4000 290 61 5.5 4950 430 104 9.6 5850 615 10x4.5 DFI W A RPM T(g) 19 1.7 3400 195 36 3.3 4300 300 65 6 5300 460 92 8.5 5900 570 98 9 6000 600 9x5 3-blade Pusher GWS W A RPM T(g) 15 1.4 3700 140 24 2.4 4400 205 45 4.1 5500 318 71 6.6 6500 450 79 7.3 6700 485
meteor Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Wiemy że można latać na nim modelami około 70-100 rozpiętości ale interesuje mnie ten prawdziwy ciąg. Testowałem, 550g ciągu na pakiecie 3S ze śmigłem GWS 10x4,7.
madrian Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Wiemy że można latać na nim modelami około 70-100 rozpiętości ale interesuje mnie ten prawdziwy ciąg. Testowałem, 550g ciągu na pakiecie 3S ze śmigłem GWS 10x4,7. Potwierdzam. :wink: Miałem pkaiet 2S w ZAefirku i ledwo latał w tej konfiguracji (ten silnik i śmigło 10x4,7). Ostatnio pakiet 2S wsadziłem do MK 34, a Zefirek dostał 3S. Teraz to jest rakieta... :mrgreen: Model Zefirka gotów do lotu wazy 440g i leci w górę jak pocisk. :wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.