mrroberto Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Witam wszystkich. mam mozliwosc zakupu makiety szybowca firmy reichard grob g103. Niestety nie udalo mi sie dotrzec do nikogo kto cokolwiek wie na temat tego modelu. czy ktos posiada taka maszyne? oto link http://www.reichard.cz/en/_grob.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrroberto Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 No i nikt chyba nic nie wie na ten temat...szkoda. Wiec bede pierwszy, dzisiaj kupilem jutro dostawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specyfick Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 E no ładny model. Daj jakieś szczegóły. Ile cię kosztowało no i jak juz przyjdzie to jakiś fajne zdjęcia poprosimy bo model ładny i może będzie godny uwagi, a właśnie szukam czegoś takiego. Może jest jakiś cennik tej firmy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Może jest jakiś cennik tej firmy ? Niby po czesku ale jednak : http://www.reichard.cz/eshop/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tytan12 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Hehe,Marcin,nie podsyłaj Mu linka po czeski :shock: ,przeca On jest z Londynu,a tak na poważnie podoba mi się profil, latam Juniorem na tym profilu,chodż kiedyś latałem na E211.I teraz mnie zdziwko wzieło,że mają Foxa na 211 :jupi:,ale to sa Czesi,mają zbocza nie to co w Krakowie :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba r. Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 z Krakowa blisko do Tęgoborzy, a tutaj zboczy pod dostatkiem i praktycznie na każdy kierunek ... no może zachód z delikatną południową odchyłką jest trochę problematyczny, bo z większą już da się latać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrroberto Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 normalna cena byla 489 funtow ale udalo mi sie kupic za 400. sklep chcial wysprzedac sie z duzych szybowcow. po rozmowach z model partner jak okazalo sie ze w polsce pojawil sie problem z wysylka paczek pow 1.5m dlugosci decyzja padla jednak na dealera w UK i to co maja do zaoferowania. poczatkowo chcialem kupic w polsce asw28 3.5m rozpietosci ale wlasnie przez problemy z transportem zrezygnowalem. a wiec wczoraj zakupilem i zostal wyslany poczta biznesowa i dzis ma byc dostawa. koszt 7.5 funta wliczony w cena szybowca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boguslaw Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 W tym kraju WSZYSTKO potrafi być problemem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrroberto Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 witam po przerwie. od czasu kiedy przymierzalem sie do tego modelu juz troche minelo a i model takze po pierwszym oblocie. troche dlugo trwalo jak zdecydowalem sie wypuscic te bydle w przepasc 100m klifu. ale stalo sie. ciezar do lotu to 5kg. i przypomne ze rozpietosc 3.6m. jedno co moge powiedziec to to ze model chce sam latac. pomimo swojego ciezaru pnie sie w gore znacznie zrywniej niz moj discus 2.6m 1.6kg. nie przypuszczalem ze rozpietosc skrzydel az tyle daje.... aby uspokoic sie troche przed lotem zamontowalem mu silnik ktory jest gotow do pracy w racie problemow ze wzniosem. (wiem wiem zdania sa co do tego podzielone ale uwazam ze silnik temu nic nie szkodzi a moze wiecej pomoc. Uratowac zycie modelu). nie mam fotek z oblotu bo doznania z oblotow moich modeli pozostawiam tylko sobie i nie zabieram towazyszy, ale mam kilka fotek statycznych. reszta pozniej.... z doswiadczenia wiem ze najwiecej uszkodzen modelu pochodzi z transportu nie liczac kretow wiec i pomyslalem o skrzyni... to na poczatek w krotce cos wiecej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrroberto Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Dzisiaj ponownie ulotnilem lecz tym razem na zboczu a oto kilka zdjec z wyprawy... wszystko w czesciach. czas uzbroic maszyne dobry uchwyt i do lotu no i poszedl w gore no i mala prezentacja wielkosci i oto filmik pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Mrroberto przy swoim latadle ,fotka cyknieta w zeszla niedziele :rotfl: Ten poziomy jest wielkosci plata ze Slipso :jupi: :jupi: :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrroberto Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Po wiekszym zapoznaniu z modelem i jego wlasciwosciami lotnymi uznalem iz nalezy model odchudzic. pierwszym etapem jest wymontowanie silnika i osprzetu zwiazanego z napedem. W tym poscie przedstawie etap operacji nosa. Kiedy odcinalem nose aby zamontowac silnik przezornie koncowke zachowalem i wlasnie teraz sie przydala. tyle ze po odcieciu nosa okazalo sie ze trzeba jeszce odciac kawalek oby dopasowac do kolpaka smigla i teraz brakuje ok5mm. dokleilem koncowke na tymczasowych kawalkach balsy aby ustawic go we wlasciwej pozycji.. nastepnie zalaminowalem zywica i tkanina szklana wnetrze czubka. po wyschnieciu usunolem kawalki balsy... reszte nierownosci wypelnilem szpachla samochodowa i po oszlifowaniu juz wyglada znacznie lepiej.. po dokladnym szlifowaniu uznalem ze nosek pomaluje na kolor czerwony i zkopmonuje razem z liniami bocznymi. dobralem w sklepie z lakierami samochodowymi kolor w sprayu i po oklejeniu kadluba pomalowalem... a tak wyglada efekt koncowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Czyli usunąłeś napęd robiąc z niego szybowiec. Tak źle latał zelektryfikowany, za ciężki czy warunki masz tak świetne że napęd zupełnie zbędny ? Pozdrawiam - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrroberto Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Latal bardzo dobrze a silnik wlanczalem tylko asekuracyjnie przy starcie. Nabralem pewnosci siebie i uznalem ze jest zbyteczny. Uznalem tez ze bedzie lepiej latal jak zmniejsze jego wage. wlasnie wymienilem stalowe bagnety fi12 oraz fi8 na weglowe. calosc poskladalem i wywazylem. wychodzi ze wazy 4400g. Udalo mi sie urwac 600g. w sumie to myslalem o 1kg ale chyba juz niebardzo da sie cokolwiek zrobic. chyba ze sie myle. Jakies pomysly??? edit nastapilo pewne zaklamanie w obliczeniach. kiedy oblatywalm model zastosowalem akumulatory paluszki 1800mAh. i z nimi wazylem model lecz po czasie zmienilem na wieksze i ciezsze sanyo 3200mAh a bazowalem na wadze z poprzedniego wazenia. tak wiec grob 103 zostal odchudzony nie o 600 a o 880g. nooo to juz lepiej brzmi i wydaje mi sie ze teraz to bedzie model nie do poznania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bostyl Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 elektryfikuje dg300 o rozpiętości 4,00m waga około 5-5,5kg,jaki silnik wybrać? podaj może dane twojego silnika który wyciągał twój model , może wystarczy.Mogę włożyć do dzioba- silnik o średnicy 41-45 mm (planuje silnik hackera A40-10S-8Pole+6,7:1 na 6S albo podobny na 8S) Edit: mieszkam na nizinie dlatego elektryfikuje Od Rob Mc Fly: Zamiast pisać jednego posta pod drugim należy używać opcji edycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrroberto Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 mialem silnik KMS Quantum 4130/07 Brushless Motor ze smiglem Aeronaut CAM-Carb-Blades 15,0x 8,0". Nie lecial moze pionowo w gore ale tak 25st. mi to wystarczalo. tutaj masz link do silnika. http://www.sloughrc.com/asp/default.asp?itemid=M-KMSQ4130/07. tyle ze ten silnik ma sr 50mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.