danielpyrka Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam mam prośbę o wskazówki regulacji zdz. Po ustawieniu max obrotów nie mogę wyregulować L , silnik po zejsciu z max obrotów spada z obrotów a następnie zaczyna przyspieszać. (obr wzrastają o 1 tys - przelanie ???). Sprawdzałem gaźnik zapłon i wszystko jest ok. Z kolej jak za bardzo przykręcę L to nie chce się zbierać jak odkręcę nie pracyje równo na 1/2 gazu. Silnik jest nowy przepracaował 5 litrów palia ale latanie w systemie pełny gaz i jałowe nie jest jest przyjemne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Wstępnie ustaw igły L i H na ok 1,5 obrotu. Max. obroty ustawiasz dokrecając H jak będą największe to cofnij(odkręć) żeby nie była zbyt uboga mieszanka. Powoli zdejmuj gaz i słuchaj jak pracuje silnik.Silnik zaczne w pewnym momencie wchodzić w pracę tzw. czterotaktową. nie ruszaj przepustnicy i w tym położeniu powoli dokręcaj lub odkręcaj(raczej trzeba dokręcic) igłę L aż silnik wyjdzie z pracy czterotaktowej.dalej powoli zdejmuj gaz do kolejnego momentu wystąpienia pracy czterotaktowej i ta sama procedura, aż do położenia biegu jałowego.Powinno być ok. lub drobna korekcja igłą L Praca czterotaktowa to zapłon w cylindrze co pewien obrót a nie co obrót jak w silniku dwusuwowym spowodowany bogatą mieszanką.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpyrka Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 ok dzięki dam znać po regulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpyrka Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Dzięki wielkie silnik ustawiony może ma jeszsze niewielki wzrost obrotów ale jest to 10 s po zejściu z max i nie przekracza 100-150 po czym spadają - tak więc obroty na biegu jałowym mam 1350- 1400 max 6800 na mejzliku 23x8 ciąg 13,5-14 kg W locie nie testowałem - kochana pogoda. Mam pytanie czy masz jakieś opinie na temat nowego DLE 111 czy się nie bawić i kupic DA 100 ( zdz chyba już nie kupię - miałem problemy z cieknącym gaźnikiem przy nowym silniku poza tym czytałem rc forum usa - jest tam wielu niezadowolonych użytkowników) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 ZDZ się długo układa, no i nie jest łatwym silnikiem do regulacji.Procedura uruchamiania też nie jest ciekawa, (zawór obrotowy lubi być nawilżony paliwem itp.) Mam 50 NG i 80 RVJ 50 chodzi a 80 była męcząca(rozruch), gasła w locie itp. Ale zastosowałem dyfuzor wlotowy od silników 3W( z gaźnikiem Tillotson) z korekcją ciśnienia wlotu powietrza i jak ręką odjął. Chodzi jak malina. Silniki z wlotem sterowanym membraną są łatwiejsze w rozruchu i regulacji. Moc 80(i waga) jest jednak powalająca! I pamiętaj lataj jednak na mieszance 1-30 lub 1-33 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 jeśli się nie myle to DA 100 i Dl 101 to jest to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 jeśli się nie myle to DA 100 i Dl 101 to jest to samo To jednak sie mylisz. DL (101?-pierwsze slysze) to chinska kopia amerykanskiego DA 100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpyrka Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Mam pytanie a gdzie można kupić gaźnik i jaki typ oraz dyfuzor ????? może u mnie rozwiążałoby to problem Mnie po prostu denerwuje w tym silniku - kombinacje, przeróbki gaźnika i praca silnika Latam funtaną x 100 z os max i zadnych problemów - regulacja hi korekcja lo i wszystko jest ok - pali na jeden strzał nie gaśnie regularna praca w całym zakresie obrotów i szczerze mówiąc tego spodziewałem się po silniku benzynowym - biorąc jeszcze fakt że byle kosa spalinowa czy pilarka ( produkcji wiadomej ) chodzi elegancko ( wiem że nie ma spadków ciśnień w dolocie ) ale za 2400 to można kupić całą kosę a tu kawałek silnika i myślę że firma mogła to sprawdzić i zrobić silnik jak trzeba ( nawet kosztem ceny) - ale niech to działa No dobra dośc tych żali jak możesz to podaj gdzie w sieci mogę kupić Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Znajomy miał podobny probelm z ZDZ 50NG wina była po stronie gaznika a dokładnie walnieta membrana wymienili na gwarancji w Czechach i silnik pracuje 4 sezon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Dyfuzor kupiłem w 3w. a membrany do gaźnika dostaniesz wszędzie u naprawiaczy pił, kos kosiarek itp. zależnie od typu gaźnika. Dyfuzor: http://www.3w-modellmotoren.com/zubehoer/detailseiten/eng_ansaug.htm ten pod kątem 90 bez filtra z króćcem do powietrza (chyba 21 Euro). Wybrałem kątowy bo nie syfi do kadłuba. Gaźnika nie kupuj. Cały zestaw naprawczy kup (jak musisz). Nie wiem czy masz Walbro czy Tillotsona. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.