Skocz do zawartości

REVOLVER GREAT PLANES


wichercat

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano
Radosław oświeć mnie i powiedz mi jakie ma to znaczenie dla treści tego tematu? Takie wstawki to na PW załatwiaj.

Czytam ciekawy wątek i nagle trafiam na post w Twoim stylu, jak zwykle bez jakiejkolwiek interpunkcji...

 

Te wskaźniki oszukują i to bardzo ostatnia dioda na wskażniku Tower pro, to trzecia dioda z dziesięciu na wskaźnikach GWS i Webra.

 

 

Ten, który wybrałeś na szczęście pokazuje tak jak dobry elektroniczny miernik i czerwona dioda oznacza faktycznie zagrożenie.Zauważyłe, że inwestujesz w dobry sprzęt ( Saito model Greate planes itp) i popieram, bo po co płacić 2 razy.Tym co latają na wskaźnikach Tower pro mogę powiedzieć, że jeśli sugerujecie się tym, co on pokazuje, to ładujecie pakiety, które mają w sobie prawie 60% pojemności.Niestety też przez jakiś czas dawałem się robić w konia tym wskaźnikom, dlatego napisałem to w tym temacie i myślę, że dobrze zrobiłem.Jeżeli kolega wyżej uważa to za OT to ja grautuluje nie chwaląc się jestem ciut dłużej na forum i nie takie OT widziałem do prawdziwego OT akurat tej wypowiedzi dużo brakuje. Jeszcze nie raz sie przekonasz czytaj tylko forum, a zobaczysz prawdziwe OT tylko musisz być szybki zanim ktos posprząta :D Dla mnie w każdej relacji z budowy sprawy dotyczące modelu i jego wyposażenia są istotne i nie powinny być załatwiane na PW, a tutaj bezpośrednio na forum.Relacja nie jest po to, aby się pochwalić tylko przemyślec pewne sprawy, wysłuchac porad i doświadczen innych żeby nie obudzić się z ręka w nocniku

Opublikowano
nie chwaląc się jestem ciut dłużej na forum i do prawdziwego OT akurat tej wypowiedzi dużo brakuje.

 

Na pewno staż na forum wiele wnosi do tego czy post jest OT czy nie.

 

A co do wskaźników - wszystko pięknie, ale niech mi ktoś powie, do jakiego napięcia są one przystosowane? Nie widziałem zworki / przełącznika umożliwiającego zmianę 4,8 / 6V. Mimo wszystko ja zostanę przy zwykłym mierniku. Zmierzy najdokładniej, no i nie będę robił OT. Diodki i lampki nadają się na choinkę, czy robi je GP, TP, Webra czy GWS.

 

TU EDIT: Nie dojrzałem że wskaźnik jest na 6V. Co nie zmienia faktu że mu nie ufam. Ot tak po prostu.

 

Swoja drogą - mam wrażenie patrząc na zdjęcia, ze silnik ma wykłon w lewo? Może to złudzenie, ale tak mi to wygląda...

Opublikowano
A co do wskaźników - wszystko pięknie, ale niech mi ktoś powie, do jakiego napięcia są one przystosowane? Nie widziałem zworki / przełącznika umożliwiającego zmianę 4,8 / 6V. Mimo wszystko ja zostanę przy zwykłym mierniku. Zmierzy najdokładniej, no i nie będę robił OT. Diodki i lampki nadają się na choinkę, czy robi je GP, TP, Webra czy GWS.

 

To ja Ci już odpowiadam ;D

 

Są wskaźniki, które mają zworkę lub mikro switche i pokazują od 4 cel nimh, nicd po lipo i life te zazwyczaj kosztują w granicach 50zł.Inna opcja to wskazniki fabrycznie przystosowane do danego napięcia i typu baterii. Przy zakupie podajesz liczbę cel i otrzymuejsz wskaźnik tylko na jedno napięcie 4,8V 6V.Co do tego czy te diody, to swiatełka jak na choince to powiem tak miernik podpinasz tylko przed lotem i chyba nie robisz tego za każdym razem, a wkładając wskaźnik diodowy np do kokpitu masz ciągle podgląd sytuacji i widzisz wszystko co sie dzieje przed każdym startem i po każdym lądowaniu.Myśle, że jest to dużo wygodniejsze a przede wszystkim bezpieczniejsze niż podpinanie miernika tak od czasu do czasu.Pamietaj, że cele lubia padać czasem wskaznik diodowy może uratowac Ci model przed startem na padniętym pakiecie

Opublikowano

Panowie - jezeli ktos uwaza, ze jakis post jest OT - to prosze go zglosic uzywajac specjalnej ikonki :!: bo takie dogadywanie w temacie nic nie wnosi oprocz niepotrzebnych emocji.

Gość slawekmod
Opublikowano

Wracając do wskaźników , myślę że każdy kto posiada miernik cyfrowy może sobie sam sprawdzić poprawność wyświetlania swojego wskaźnika porównując jego wskazania z miernikiem.Inna sprawa że te wskaźniki podają orientacyjnie napięcie w formie graficznej szybkiej do interpretacji.Od takich urządzeń trudno oczekiwać oszałamiającej dokładności.

 

Dla zainteresowanych podaję link do opisu podobnego urządzenia i jego konstrukcji. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic784214.html

Opublikowano
Myśle, że jest to dużo wygodniejsze a przede wszystkim bezpieczniejsze niż podpinanie miernika tak od czasu do czasu.

 

Nie wiem czy mam odpowiedni staż na forum żeby zabrać głos ale zaryzykuję. Uważam że podpinanie miernika jest bezpieczniejsze (oczywiście regularne). Używałem takich zabudowanych wskaźników LED (Hextronik) do momentu aż jeden z nich dostał zwarcia - na szczęście jeszcze na ziemi. Pozbyłem się tych urządzeń i zainwestowałem w miernik z możliwością obciążenia akumulatora i uważam że warto było.

Opublikowano

masz racje , jeśli sprawdzać akumulatory ni-mh lub ni-cd , to tylko pod obciążeniem , ja sprawdzam przed każdym lotem miernikiem wychyłowym HITEC

Opublikowano

Dodam Tylko, że diodowy wskaznik tez pokazuje spadek napięcia, a na niektórych jest nawet podziałka i wartosc podana w V to :D koniec na temat wskazników wszystko juz chyba zostalo powiedziane.

 

Wichercat ten Revolver jest bardzo szybki mam nadzieje, że widziałeś jak lata zreszta juz sama nazwa daje do myslenia :mrgreen:

Opublikowano

Ło matko :shock: otwieram dzisiaj a tu lektury na 10 min :D ale ok. Jak zwykle zwolennikow i przeciników jest pewnych rozwiązań i dzięki Wam za słowa i opinie. Wszystko to wnosi coś aby model był sprawny technicznie...

 

Pawel_W - co do wykłonu to masz racje bo tam była jeszcze mała kwestia do rozwiązania ale teraz juz jest jak byc powinno ;D

 

Co do szybkości jak to lata :twisted: to jest to - mój mustang już jest za wolny choć mamy dokosić lotnisko u nas tak ze 20 metrów więc powinienem zmieścić się na podejściu bo tego się najbardziej obawiam.... :oops:

 

Powiem szczerze że po modelach cmpro jak cessna to składanie modelu tak wykonannego to sama przyjemność choć nie ukrywam że dostarczone z modelem śruby w calach i ich konwersja do metrycznych zajmuje chwilę i czasami trzeba dorabiać samemu.

 

Dla kogoś kto by chciał coś takiego składać - kupcie klucze calowe ;D

Opublikowano
Co do szybkości jak to lata :twisted: to jest to - mój mustang już jest za wolny choć mamy dokosić lotnisko u nas tak ze 20 metrów więc powinienem zmieścić się na podejściu bo tego się najbardziej obawiam.... :oops:

 

Jeszcze w najgorszym wypadku zostają pylony chociaż ten nie jest dużo wolniejszy z podejsciem nie będzie problemu jeśli model nie wyjdzie ceglasto ciężki :mrgreen:

Smigło ty chyba chcesz dac jakies 12x10 co ? ;D ;D

 

 

Powiem szczerze że po modelach cmpro jak cessna to składanie modelu tak wykonannego to sama przyjemność choć nie ukrywam że dostarczone z modelem śruby w calach i ich konwersja do metrycznych zajmuje chwilę i czasami trzeba dorabiać samemu.

 

Złożyłem może z 5 modeli ARF i we wszystkich jakoś nie miałem przekonania do tego zaczarowanego woreczka w, którym to ma byc wszystko jakość tych srub i cała plastikowa reszta zazwyczaj lądowała w koszu.U Ciebie to wyglądało jakos normalnie czy tez dali tak aby tylko było ? Chodzi mi gównie o snapy i popychacze.

Opublikowano

co do zawartości woreczka to powiem tak - jak się samemu z zasobów pomontuje to jest lepiej niz to co oni tam dają :D i najczęściej snapy, orczyki w sczególności zmieniam....

 

Śmigło na docieranie mam 13x8 (w instrukcji jest 13x6) a w szafce 14x8 mastera płaskie i ostre zobaczymy jakie obroty i ciąg bedą produkować....

 

Najgorsze że kurna w Polsce nie można kupić kolanka 90 stopni SAI65140 bo jedyny sklep rcskorpion u którego na stronie to widziałem - co ma ...czerwona kropeczkę i nie wiedzą kiedy będzie.. :evil: Może ktoś ma namiary na skelp z częściami do SAITO.

 

Potrzebuję również SAI50GK93 :D

Opublikowano

W horrizonhobby patrzyłem ale sprzedaja tylko do usa a jako przedstawiciel w polsce widnieje scorpio ale scorpio nie prowadzi saito :?

Opublikowano

Niestety musisz sie przyzwyczajać dobre rzeczy w Polsce są drogie i brakuje do nich częsci.Czym droższy i lepszy sprzęt kupujesz tym trudniej dostać cokolwiek do Yamady mozesz kupic u nas jedynie paliwo :lol2:

Opublikowano

Wielkie dzięki :D zamówienie w toku...... :rotfl:

 

Mam wskaźnik jak dla mnie działa ok pokazuje pod obciążeniem itp. Jak było powiedziane wcześniej może nie jest tak dokładny jak miernik ale po co to komu przecież nikt nie czeka aż padnie całkiem a szybko pomaga zidentyfikować pi razy oko :lol2: jaki jest stan baterii.

 

Jak dla mnie oki :D

 

No koledzy w pracy na narzędziowni dorobili mi nową metryczną nakrętkę na wał silnika do mocowania kołpaka :lol: chwała im za to :jupi:

 

No to w weekend wkleić tył (wstępnie gotowe) zalaminować epidianem 53 domek silnika pouzbrajać i docieramy silnik i może ale powtarzam może oblot :D ale nie wiem czy się odważe :oops:

 

Jak wkleję tył to wstawię update :)

Opublikowano

No to w weekend wkleić tył

 

 

Tył wklejony :D - teraz wyważenie, regulacja sterów i jak pogoda dopisze docieranie silnika ;D

 

IMG_0670.jpg

 

A tak prezentuje się z lotu ptaka :lol2:

 

IMG_0672.jpg

Opublikowano

 

... bo jedyny sklep rcskorpion u którego na stronie to widziałem - co ma ...czerwona kropeczkę i nie wiedzą kiedy będzie...

 

Ja na zamówienie w RC SKORPION czekam już 1.5 roku (słownie: jeden i pół roku) i już tracę wiarę że któraś z tych czerwonych kropek zmieni kolor. Tyle OT siebie :wink:

 

Maciek kiedy zobaczę klamkę w locie? :D

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.