Kolar Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Hmmm... Tylko nie chcę tak, że zrobię Zefirka, trochę polatam, i gdy zbuduję nowy model to będę musiał kupić nowy silnik i regulator Wiem że to jest trochę na wyrost ale moje fundusze są baaardzo ograniczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Zefirek jest bardzo podatny na modyfikacje. Jeżeli znudzi ci się podstawowa konfiguracja, wystarczy mu dorobić drugie skrzydło z lotkami bez wzniosu, trzecie z klapami i lotkami bez wzniosu, czwarte wydłużone z uszami uniesionymi i masz do tego samego wyposażenia, cztery samoloty, na tym samym kadłubie o różnym sposobie sterowania i charakterze. Nie musisz od razu budować wielkiej makiety po pięciu lotach Zefirkiem. To właśnie jedna z wielkich zalet tego modelu. Poza tym, nim się nauczysz dobrze latać Zefirkiem, to pewnie zbudujesz ich ze trzy od podstaw, w miarę jak się będą psuły od łapania kretów :mrgreen: Mniejszy silnik - mniejszy pakiet. Zawsze też lepiej kupić dwa mniejsze pakiety, niż jeden wielki. Możesz je wymieniać, a w razie jakiejś awarii, masz rezerwę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Te 180W to pic na wodę. Miałem go jako pierwszy silnik w zefirku i w życiu tam nie ma 180W Dodatkowo powiem że używałem śmigła nawet 10x6... pentle robił - i owszem, ale to napewno nie 180W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Te 180W to pic na wodę. Miałem go jako pierwszy silnik w zefirku i w życiu tam nie ma 180W Dodatkowo powiem że używałem śmigła nawet 10x6... pentle robił - i owszem, ale to napewno nie 180W Jak to zmierzyłeś? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 na OKO... mówię tylko co obserwuję, skoro silnik ze śmigłem 10" niby 180W przy modelu 420g nie byłby w stanie zawisnąć to gdzie tam może być 180W? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Silnik za 9$? za 6$ kup sobie Emax 2822, ja na nich latam RWd i Focusem. Dobre silniki. lepsze od "dzwonkow" Baxter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolar Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Ale nie ma go chyba na hobbycity.com. A zamawiam z tego sklepu więc byłoby dobrze żebym silnik też tam kupił. Powtarzam pytanie zadane wcześniej: Czy ten silnik Turnigy jest dokładnie taki sam w osiągach jak ten? Naprawdę ciężko mi się zdecydować Jeśli nie będę wiedział, który silnik kupić, to biorę ten zestaw za 20$ TP2409-18T + BEC 25A + Propeller EDIT: Ok, kupiłem to co potrzebuję. Nie chce mi sie pisać wszystkiego po kolei, dlatego wkleję screen'a: Brakuje czegoś do "ulotnienia" modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolar Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Witam! Chciałbym się pochwalić moim Zefirkiem:) Gotowy do lotu: 420g Zdjęcia w locie nie zdążyłem zrobić, pewnie domyślacie się dlaczego, jestem w trakcie budowania nowego kadłuba:P Muszę też kupić nowy wał do silnika. W sumie polatałem 2 minuty i zrobiłem jakieś 5 kretów w tym 3 poważniejsze (a w tych trzech to masakrowanie go patykami na 20-metrowym drzewie - odzyskany:]), straty to skrzywiony wał i pęknięte jedno śmigło, i oczywiście rozwalony cały kadłub. Na szczęście skrzydła są całe i zdrowe:) A wszystko przez to, że gdy dawałem troszkę więcej gazu, samolot od razu zadzierał do góry:( Przy następnym kadłubie poprawię skłon silnika. (wystarczy jeszcze jedna podkładka pod śrubkę? czy jak mam to zrobić?) Oto mój Zefir przed pierwszym lotem: Może być jak na pierwszy model? Dziękuję wszystkim w tym temacie za pomoc:) Dałem Wam nagrody:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ragi Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Wał skrzywił się dla tego, że prop-saver montuje się tuż przy silniku i skraca wał :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolar Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Poważnie!? No to pięknie, gdzieś czytałem że ma być tak jak zrobiłem, ale dzięki za radę, w przyszłości wykorzystam, tylko ciekawe czym przetnę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 tylko ciekawe czym przetnę... Spokojnie poradzisz sobie zwykłą piłką do metalu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.