kogutos Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Takie tam krótkie pierdzenie hakowcem na szkockiej ziemi przy śpiewie mew.Kretów zaliczyłem z 5 czy 6 aby dotrzeć do takiego latania,oczywiście symulatora nie używałem bo nie miałem.Nauka tylko w realu była.Doświadczenie samolotowe raczej się nie przydało ,oprócz wyczucia drążków . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-==PEGAZ==- Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Fajnie ! Ja właśnie zaliczyłem pierwszego kreta tym helikiem. Ale jeszcze do dobrego zawisu mi daleko. Na razie wymieniłem jedynie ośkę łopat i czekam na tryby do HS55. Muszę sobie zrobić jakieś lepsze lądowisko na działce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Jaki silnik wlozyles? Ja mam e500 i zabija mi ten silnik pakiety zippy 2200 20. Chyba ze po prostu do heli przyzwyczajony nie jestem i takie 50+ stopni pakiety po 3min zawisie to norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutos Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Silnik mam podajże KD 3500kV.Podobno te silniki e500 nie są za dobre.U mnie pakiety po lotach w trybie normal sa tylko lekko ciepłe. Konfiguracja jest taka: silnik j/w, zębatka 11T,regiel zmieniony na HobbyKing 30A programowalny,3x HXT900 tarcza,żyro telebee gr302,serwo ogon-GWS 19g 0,05s, odbiornik Corona 8ch,łopaty std,łopatki ogona węgiel,kabinka std plus oklejenie Scuderia Ferrrari.Reszta standard,żadnych tuningów,żadnych przeróbek. Wszystko działa jak należy,nie miałem żadnych usterek.Trochę latałem w idleup ale bez żadnych fikołków ( nie odważyłem sie jeszcze) i wszystko także działa jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Były opisywane przypadki przypiekania regielków przez silnik e500 . jednym z patentów na tą bolączkę jest przyspieszenie timingu - regiel Plush wyraźnie chłodniejszy za to silnik nieco cieplejszy - zdradzone podczas imprezy w starogardzie ale nie pamiętam kto mi to mówił .... :| mój hk nadal w częściach -nie mam kiedy go poskładać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Regiel 50A mam :twisted: i jego konfiguracja a'la claw z epheli. Generalnie ten problem bardzo odpycha mnie od heli. Mysle ze latanie na A123 bedzie rozsadniejsze, mam pakiet 4S ale to za duze dla niego, na 3S 2300 +13T albo 15T powinno byc ok - kiedys sprawdze, na razie mam inne wieksze wydatki Łatwiej i taniej chyba bedzie jednak silnik zmienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 napisałem dość lakonicznie regiel plush - w domyśle chodziło o 30 A wersję bo tyle niby pobiera max silnik e500 i jak się okazuje naprawdę wytrzymuje ale trzeba go pogonić przy taktowaniu i da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.