Luki17 Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 Jakiej firmy i jaki model aparatury wybrać do kwoty 850zł. Chciałbym żeby działała w 2,4 GHz. Czy w ogóle jest to dobry pomysł skoro jestem początkującym modelarzem?Proszę o wszystkie za i przeciw. Dziękuję
krzylas Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 Sanwa/Airtronics RDS 8000 FHSS - 891 zł u dystrybutora. Jeśli sprzedaż 4 serwa standard SRM102 z zestawu, każde po 50 zł ( np. na allegro ) będziesz miał b.db. aparaturę za 691 zł. Filmy i testy tego zestawu są na RCGROUPS. Obszerny wątek jest też na naszym forum. Wg mnie jest to najlepsza propozycja w tym przedziale cenowym.
Paweł R Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 Jako, że pojawia się to pytanie pierwszy raz na forum poleciłbym Dx6i
krzylas Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 Z tym że w pewnych starszych seriach DX6i masowo padają potencjometry. Producent jednak ( wg. użytkowników innego forum ) wymienia uszkodzone nadajniki na sprawne, w których te problemy już nie występują. Podobno też w obecnych wersjach DX6i problemy te nie występują - producent poprawił potencjometry.