Skocz do zawartości

Jaka aparatura do 850zł.?


Luki17

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiej firmy i jaki model aparatury wybrać do kwoty 850zł. Chciałbym żeby działała w 2,4 GHz. Czy w ogóle jest to dobry pomysł skoro jestem początkującym modelarzem?Proszę o wszystkie za i przeciw. Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sanwa/Airtronics RDS 8000 FHSS - 891 zł u dystrybutora.

Jeśli sprzedaż 4 serwa standard SRM102 z zestawu, każde po 50 zł ( np. na allegro ) będziesz miał b.db. aparaturę za 691 zł.

Filmy i testy tego zestawu są na RCGROUPS. Obszerny wątek jest też na naszym forum.

Wg mnie jest to najlepsza propozycja w tym przedziale cenowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym że w pewnych starszych seriach DX6i masowo padają potencjometry. Producent jednak

( wg. użytkowników innego forum ) wymienia uszkodzone nadajniki na sprawne, w których te problemy już nie występują.

Podobno też w obecnych wersjach DX6i problemy te nie występują - producent poprawił potencjometry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od kwietnia dość intensywnie eksploatuję aparaturę SANWA RDS 8000 FHSS 2,4GHz i jestem z niej w 100% zadowolony.

8 kanałów z czego dwa do dowolnego zdefiniowania i miksowania, 6 przypisanych pod lotki, ster wysokości, ster kierunku, gaz, podwozie (dwupozycyjny), klapy (trzypozycyjny).

Zasięg na poziomie ziemi 1800m i dalej już nie sprawdzałem.

Zero jakichkolwiek zakłócen a latam w pobliżu (niecałe 4km) wieży RTV najeżonej antenami RTV, WiFi, GSM i czort wie jakimi jeszcze.

Aparatura z trybami AERO, GLIDER, HELI, czyli można latać wszystkimi typami statków powietrznych.

Wbudowane miksery do wszystkich typów usterzeń i konfikuracji powierzchni ruchomych skrzydeł i stateczników, plus możliwość własnego miksowania.

Oczywiście można ulegać modzie, trendom i popularności danej marki ale gdybym jeszcze raz miał kupić aparaturę 2,4GHz, to też była by to SANWA RDS 8000 FHSS 2,4GHz.