Skocz do zawartości

helikopter na urodziny:)


hannah

Rekomendowane odpowiedzi

Hej:)

chce chlopakowi na urodziny kupic helikopter:) czytalam troche tematow na forach i dla poczatkujacych polecana jest Lama. a powiedzcie mi, czy taki SYMA S006 ALLOY SHARK nie bedzie dobry? bo wyglada solidnie a i na filmikach sie fajnie prezentuje.

http://www.gimmik.pl/alloy-shark-s006-p-98.html

No i jeszcze bardzo Was prosze, bo jestem totalnie zielona w tym temacie, napiszcie co powinnam wiedziec kupujac helikopter? na co zwracac uwage? tzn jakie sa kryteria, zeby nie kupic drogo, i zeby byl przede wszystkim solidny i w miare dobry. jakis super cool wypas byc nie musi, ale zeby sie nie zepsul po 3 dniach uzywania jak te wszystkie tanie modele...

 

Dziekuje baaardzo za odpowiedzi i pozdrawiam:)

hanka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syma to zabawka

Taka zabawkowa zabawka w dosłownym znaczeniu .

Lama jest tylko jedna od e-sky są do niej dostępne części , jest szeroko opisana w internecie . Istnieje możliwość tuningu .

Widziałem Symę w sklepie i nie kupił bym tego - chwilowo są części ale kto wie jak długo ?

Lamę znają na całym świecie - wadą jest jednak już wyższa cena ale procentuje to jakością.

wiele przeczytasz na forum: http://www.epheli.pl/index.php jest tam dział poświęcony tylko tym coaxialom http://www.epheli.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewforum&f=42

 

 

żadna z podanych przez Ciebie to nie lama ale marne podróby zaraz dam linki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Droga Haniu,

sprawa jest tego typu że jak ma zepsuć to i tak to zrobi- trzeba się z tym liczyć. W lamie itp modelach wszystkie części są stosunkowo delikatne. Plusem jest jednak dostepność części i ich niskie ceny.

Sharka proponowałbym odpuścić. Nie miałem co prawda styczności z tym modelem, jednak słyszałem wiele niepochlebnych recenzji na jego temat.

Wypowiem się na temat modelu, który przy początkach zawsze polecam - lama V3.