Łukasz1 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Czy ktoś używał tego typu gaźników?. W samolocie jest pewien problem, a mianowicie zbiornik MUSI być dośc mocno oddalony od silnika i przy wznoszeniu dochodzi do znacznego zubożenia mieszanki, a przy nurkowaniu jest znacznie przelany. Czy to może być lekarstwo na problemy? Czy próbować dwa zbiorniki jeden mały ok 50ml wyrównawczy blisko silnika, a drugi główny ok. 300ml w okolicy SC. EDIT:Usunąłem bzdury :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutos Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Zastosowanie pompy Perrego podciśnieniowej wiąże się jak zapewne wiesz z wyprowadzeniem podciśnienia z karteru silnika.Króćca z reguły silniki 2T nie mają,jeśli masz 4T to problem znika.Ja zastosowałem u siebie coś prostszego i tańszego (nie wymaga zmiany gaźnika) także z rodziny Perry,a mianowicie to cudo: http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?products_id=1376 Powiem Ci tak: to działa!! Środek zbiornika oddalony od gaźnika o 40cm,żadnych problemów z dostarczaniem paliwa.Jeśli używasz silnika 2T myślę,że jest to bardzo dobre rozwiązanie.U mnie współpracuje z silnikiem SuperTigre 75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Ciesz się że działa, bo "shaker pump" jest przepływowa. Pewnie bez niej działałoby tak samo. Dwusów za mało drga żeby ta pompka dobrze działała. Oscylacyjne są do czterosuwów a podciśnieniowe do dwusuwów. Podcisnieniową z 4-suwem przerabiałem ze 4 razy z róznymi silnikami i nigdy nie udało sie uzyskac idealnego składu mieszanki przez wszystkie punkty otwarcia przepustnicy- zawsze gdzieś było za bogato. Za to z shakerem praktycznie bez dodatkowej regulacji. A teraz do Łukasza. Najpierw zamontuj pompkę i sprawdź czy potrzebujesz zmieniac gaźnik. Jeśli Twój silnik ma gaźnik z igłą od wolnych obrotów to raczej nie będziesz potrzebowal zmieniac go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 "Króćca z reguły silniki 2T nie mają" No chyba że to jest Webra naprawona dzięki Andrzejowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 niektóre 2t maja jeden otwór od mocowania dekla karteru dowiercony na prze wylot do skrzyni korbowej, w miejsce śruby wkręca się króciec i gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 dekiel ,hmmmm..... w tym miejscu jest oś dysku rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 dekiel ,hmmmm.....w tym miejscu jest oś dysku rozrządu. w webrze tak, ale zwykły asp czy OS, ma rozrząd wałem :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgadzam sie ale ja pokazałem moją ulubioną Webrę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.