robraf Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 musialbym wiedziec czy ktos ma ten dzwonek i jak mu sie sprawuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Rob kombinujesz jak kon pod gorke, pisalem Ci jaki silnik wybrac duzo wczesniej, poczytaj odpowiedzi zanim zadasz kolejne pytanie pls Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 czytam odpowiedzi pod koniec tego tygodnia chcialbym silnik zamowic i sklaniam sie na keda ( koledzy maja i chwala) albo nad tym co ty podales diem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Ta Keda jest strasznie prądożerna w porownaniu do 2217. Co prawda na 2 innych modelach testowane na lotnisku ale kolega nie umie polatac tym dluzej jak 5min na pakiecie 2200. Z turnigy dostajesz ponadto cala galanterie, 2 oski, prop saver itd itp, imho jest rowniez bardzo solidnie wykonany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 z keda tez jest cala galanteria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawko_k Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 ja proponuję kedę. mam 2 kedy i podobny parametrami turnigy i wolę kedę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Ilu ludzi tyle opinii. Masz w kazdym badz razie wybor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Diem, moglbys zmierzyc pobor pradu tego silniczka na tym smigle? i jeszcze moglbys ac link do hobbycity do tego silniczka bo są rozne wersje i nie wiem ktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5690 Nie mam czym pomierzyc. Jakies przykladowe testy w opisach masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 bo ten pomiar jest wazny bo ja mam regiel tower pro 25A i dlatego te 2-3 A zapasu ( i tak bedzie sie grzac, juz przy 20A sie zaczyna lekko grzac) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 http://cgi.ebay.com/1000-Helicopter-Outrunner-Brushless-RC-Motor-30A-ESC-Y_W0QQitemZ170367230529QQcategoryZ34056QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3907.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSICDD%26its%3DI%252BC%26itu%3DMRU-220%252BUCI%252BIA%252BUA%252BFICS%252BUFI%26otn%3D15%26po%3DLVI%26ps%3D54 znalazlem takie cos co o tym myslicie? bedzie mial jakies 1,1kg ciagu? do tego regulator a wszystko za 22$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach34 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Powiem Ci tyle : nie kombinuj! Kup pewny sprzęt (i ma być tani to) np. turnigy . Ten jest zrobiony pod helika . Pewnie że bedzie działał ale konstruktorzy wszystkie drobiazgi robili pod helika . Poza tym - takie tanie to tylko sie zepsuć może :ble: . Z reglów tego typu polecam dynam 30A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 no dobra, to kupie silnik co podal diem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camkey Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 co o tym myslicie? bedzie mial jakies 1,1kg ciagu? do tego regulatora wszystko za 22$ Mam 4x w tym urzadzeniu: Watek: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=16909 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 widze ze jednak ktos uzywa ich camkey, moglbys podmierzyc prąd i ciąg jaki daje? i na jakim smigle na jakim pakiecie? ( dobrzeby bylo 3s) piszą chińczycy ze sprawnosc 98% w co wątpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camkey Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 moglbys podmierzyc prąd i ciąg jaki daje? Chwilowo nie mam takiej mozliwosci. Calosc jest na tyle tania, ze IMHO warto zaryzykowac. Tyle ze motorki przychodza rozowe a nie niebieskie. Regle maja identyczna plytke jak Roxxy 720. Zanim zapomne - u mnie regle maja zupelnie inny (zmodyfikowany) software. Ten sprzedawca: http://cgi.ebay.de/1000-Helicopter-Outrunner-Brushless-RC-Motor-30A-ESC-y_W0QQitemZ270437911661 wystawia co chwile aukcje po 1.99€ + 13€ przesylka. Ja strzelalem 10 minut przed koncem aukcji - potrzebowalem 4, musialem piec razy strzelac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 kurcze , gdyby ktos pomierzyl te prady zebym mial porownanie np jakie ciągi daja przy tych 23A albo jakie max ciagi do 23A bo mam dylemata panie Ferdku :? :? Edit: no i po dylemacie biore diem'owski silnik a przekonalo mnie to " bought this motor for a 600g park flyer. Its perfect for climbing vertically in the sky and fly any figure you want. But here some facts about the motor: the motor has a very good quiet running good construction, no bearing clearance many accessories here my measured data with the Eagletree Datalogger v2 and checked with my Watt's Up v2.1 : idle: 11,51V - 1,15A - 12830rpm 7,6V - 0,73A - 8435rpm load: 10,06V - 12,58A - 9003rpm - 830g - APC E 9x4,5 9,88V - 17,07A - 8402rpm - 630g - APC E 8x8 9,95V - 14,45A - 8818rpm - 880g - APC SF 9x4,7 9,41V - 21,43A - 7518rpm - 1170g - APC SF 10x4,7 Lipo was an HXT D9 Gen2. 3s1p 2200mAH. Very good results for that amazing price. I will buy two more of them to boost my Multiplex Twinstar II. 5 Stars. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 dobra, silnik przyszedl . z wygladu łądny juz zlozony i zobaczymy co z niego wycisne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 dobra, silnik przyszedl . z wygladu łądny juz zlozony i zobaczymy co z niego wycisne :roll: Wygląd nie musi być ładny Ważne ile ma mieć ciągu i ew. Waga silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 powiem ze silnik lekki i chyba za lekki cos czuje ołów niekupilem smigla apc e bo w hk nie mieli takiego wiec kupilem jakies SF 10x4,7 zapas mocy jakis jest , zobacze czy wystarczy w locie do zawisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.