Marcin Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Serwa hamulcy jak i same hamulce zamontowane i wyregulowane. Na razie na 2 osobnych kanałach, docelowo na kablu Y. Dlaczego? Ponieważ klapy i lotki zużyją 4 kanały - mam zamiar zrobić mix klap i lotek, dzięki czemu będę mógł uzyskać lotki na całej długości skrzydła - mam tak w motoszybowcu GEM i jest spora różnica przy 'kręceniu' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kankrz Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Domiksuj do tego jeszcze wysokosc - tez ciekawy efekt , az skrzydla trzeszcza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pman Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Hmmm... chyba klapy do wysokości :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Klapy do lotek - są na zawiasach taśmowych więc mogą wychylać się w górę. Jeśli je zmiksuję, wtedy na całej długości skrzydła będę miał lotkę Klapy do wysokości to zupełnie inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pman Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Odniosłem się do kolegi kankrz, bo to co mówisz, to jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba r. Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 można jeszcze lotki do klap i robi się potężna klapa na całym spływie, a to spora różnica w termice, jeśli profil na to pozwala jeśli to RG15 to ten pomysł odpada. Klapy do wysokości to zupełnie inna bajka. to mi zalatuje F3F albo F3B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Klapy do lotek i lotki do klap jak najbardziej To ten model: http://pp-rc.de/SHOP/asg29.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kankrz Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Mialem na mysli domiksowanie klap do wysoksci w fazie speed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 klapy są wtedy na przełączniku, klapy powinny być w miare możliwości bez wysokosci żeby model nie nurkował za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Doszły ostatnie 2 serwa GWS. Jutro zamontuję ostatecznie 2xHS 125MG w lotki, GWS 2BB MG do klap. Muszę jeszcze rozwiązać problem mocowania skrzydeł do kadłuba. Chyba zrobię jak w ASW 19 czyli śruby wkręcane w skrzydło od wewnątrz kadłuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Skrzydła uruchomione. W sumie poszło 5 kanałów. Kupiłem rewers serwa, jednak okazało się, że jest on przeznaczony do max napięcia 5.3V, co przy 5celowych pakietach jest po prostu moim niedopatrzeniem. Tak więc lotki poszły na Y, klapy i hamulce na 4 kanały. Udało mi się zrobić mikser klap i lotek, tak więc mogę na całej długości 'załączyć' sobie lotki, niestety samych lotek jednocześnie w dół nie wychylę. Teraz myślę jak pewnie zamocować winglety. Producent pokazuje w instrukcji, żeby je wkleić, ale takie wystające winglety to tragedia przy transporcie. Myślałem o neodymach itp, ale chyba skonczy się na starej, poczciwej białej taśmie samoprzylepnej. Czas zabrać się za kadłub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba r. Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Tak więc lotki poszły na Y, klapy i hamulce na 4 kanały. nie lepiej hamulce na Y ? wtedy lotki na osobnych i więcej możliwości miksowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Miejsca na serwa w skrzydłach niestety były tak zrobione, ze hamulce podpięte na Y chodziły w dwie różne strony - jeden sie chował, drugi otwierał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 ja w takich wypadkach(co prawda na małych chińskich serwach) przelutowywałem kable od silnika i pomagało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Pan Marcin już tego próbował, był wątek na forum i się nie udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba r. Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Miejsca na serwa w skrzydłach niestety były tak zrobione, ze hamulce podpięte na Y chodziły w dwie różne strony - jeden sie chował, drugi otwierał. no to faktycznie lipa :/ druga opcja to zrobić klapy na Y. Klapy wychylające się z lotkami raczej nie będą Ci bardzo potrzebne, to czy zrobi beczkę 0.5s szybciej nie ma raczej znaczenia a obie lotki wychylone w dół z klapami znacząco poprawiają zachowanie modelu z krążeniu i w słabych noszeniach, o ile pozwala na to profil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 hamulce pojda na Y jak tylko Nastik wróci z urlopu. Wtedy wepnę się w kable z rewerserem serwa i będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 La grande finale Model praktycznie ukończony. Zostało przełożyć odbiornik i pokombinować z mocowaniem wingletów. Waga do lotu niecałe 5500g. Kadłub 3100, skrzydła 1070 każde, kabinka 200, plus jeszcze jakieś pierdołki, typu manager zasilania itp - max 50g. Aktualnie, z balastem 575g ołowiu model wyważa się w środku zakresu podanego przez producenta. Jutro zrobię porządek z kablami, no i po południu są szanse na oblatanie gada. Trochę zdjęć: Serwo wysokości umieszczone w ogonie - HS 625MG Balast: Rozmieszczenie wyposażenia w kadłubie (bez odbiornika oraz balastu) No i 'gotowy' model: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 zmień miejsce zamieszkania serwa od wysokości to nie będziesz woził tej sztaby ołowiu i będzie jeszcze lżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 a może jakiś pilot by tam miejsce znalazł?? i Tak balaścik jest w dziobku, a te kable strasznie wyglądają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.