Jump to content

Szybo Zagi


Patryk Urban

Recommended Posts

Witam

Dziś pozyskałem Zagiego z EPP oraz hol gumowy.

zagi1.jpg

zagi2.jpg

 

Nie wiem dokładnie jakie ma serwa, jakieś musi mieć :rotfl: W każdym razie mniejsze od standardów a o wiele większe od hs55.

 

Wiem że ktoś podawał linka do stronki z określaniem SC bezogonowców. Mógłby mi ktoś takiego podać ?

Link to comment
Share on other sites

Postaw mi kawę na buycoffee.to

takie programy jak win_schwert sa dobre, ale ostrzegam wszystkich zeby lepiej najpierw sami obliczyli wszystko, bo jak gdzies sie pomyla ... trzeba nacisnac guzik reset na obudowie komputera :( mam jeszcze propCalc i jest tak samo

Link to comment
Share on other sites

ja w swoim "oryginalnym" jesli chodzi o wymiary Tzagim przy cieciwie srodka 320mm mam SC w okolicach 180 mm od natarcia (oczywiscie mowie o srodku skrzydła)

ja mam nadzieje zrobic swojego tzagiego w czasie przerwy swiatecznej wiec mysle ze nie długo bedziemy mogli wymienic uwagi na ten temat

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous
cieciwie srodka

 

Wiele osób używa takich wyrażeń jak opisane wyżej lub np: żebro środkowe, żebro z największą cięciwą.

 

To tutaj podaje info jak się to nazywa: cięciwa nasadowa :twisted: :D

 

Pozdrawiam, Bartek.

Link to comment
Share on other sites

Patryk hs 55 czy podbne tego pokroju wg mnie dadzą rade.

Skroro takie serwa sobie radzą w dlg to czmu tu nie mają dać rady?

 

Kolega Marcin 133 opowiadał jak dał serwa 5g do modelu spaliniaka co śmiga 160km/h i też dawały rade , choć ich tam nie powinno być.

Link to comment
Share on other sites

Kolega Marcin 133 opowiadał jak dał serwa 5g do modelu spaliniaka co śmiga 160km/h i też dawały rade , choć ich tam nie powinno być.

 

Malinn nie takie rzeczy na forum :oops: ;D Zaraz mnie tu zlinczują ;D Chodź rzeczywiście serwa te przeżyły taką eksploatację i są sprawne do dziś (przeżyły model) to w rzeczy samej uważam że taka eksploatacja była powyżej ich możliwości co niestety rzutuje na bezpieczeństwo. Fakt ten pokazał dobre strony tych serw jednakże pozostaje pytanie: Jak długo jeszcze by wytrzymały? Ja już tego testować nie będę a przypadek ten zaliczam do moich "błędów" z początków zabawy z modelarstwem których przede wszystkim nie powinno się sugerować innym :) Ale przy Twoim modelu Patryk problemu z serwami nie ma :)

Link to comment
Share on other sites

Witam

No i znów byłem sobie dziś polatać. Już rozgryzłem model i bardzo dobrze że zacząłem od tego modelu. Na początku przeciągałem model i było kilka mocniejszych gleb. Ale tu trzeba delikatnie operować drążkami a jeszcze delikatniej wysokością bo jak tylko troche więcej dam do siebie drążek to model przeciąga i potrafi wejść w niby korek ale czasami nie da się wyjść kiedy model jest nisko. Zwykły szybowiec byłby już w drzazgach jakbym tak latał. Kiedy pierwszy raz puściłem model z holu myśle sobie eee to cegła a nie szybowiec. Ale to wszystko moja wina. Coraz bardziej mi się szybowanie podoba :-)

Film jest w dziale Filmy modelarskie :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Patryk a zmiejszałeś wychylenia? U mnie w Mad Maxie w v-tailu niby nie pozrny ale tak świrował, podkręciłem wychylenia do 40% i po problemie - spróbój! :D

 

Pozdrawiam, Bartek.

Link to comment
Share on other sites

Jest ok. Na początku tak mi szalał ale przecież pisałem na filmie że nie wytrymowany. Poszedł w lewo a później nie mogłem go utrzymać w prostym locie. A co do trymów to nie nie latałem jeszcze na mniejszych wychyleniach ale ustawiłem sobie w nadajniku D/R 50%

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.