Skocz do zawartości

Yak 55 Free air (perfectohobby.pl)


radek872

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wywaliłem kabinke i zrobiłem ze styro. Kolejny tuning, to nowa piasta na mocowanie smigła gumką znacznie lżejsza od poprzedniej topornej z hobby city, poleciało także podwozie i zostało zmienione smigło z APC 10x5 na GWS 10x6 łącznie ubiłem 90g.Teraz z pakietem 1000mah latam 9min i mam ogromny zapas mocy :D Planuje zmienic wręgę główną na węglową i załozyć smigiełko typowo dla latania freestyle na 11x5 slow fly obecnie na 10x6 model jest trochę za szybki i trzeba sie mocno uwijać żeby pokręcic coś w linii.Jak znajde czas zmienie ster wysokosci na większy przy ciasnych figurach mimo 60 stopni wychylenia ciut brakuje.Ogólnie jestem zadowolony z modelu szczególnie kiedy lata się przy bezwietrznej pogodzie mając 4 pakiety zabawy nie brakuje. Świetny przerywnik miedzy większymi modelami. Yaczek na pewno zostanie do czasu kiedy go nie rozbije, a bedzie ciężko go rozwalic po tym co juz przeżył stwierdzam, że jest prawdziwa Ruska maszyna gniot sa nie łamiot sa ( gniecie nie łamie się) :rotfl: chociaż z pełnego gazu w ziemie... :evil: ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad kupnem jakiegoś modelu 3D z EPP. Przede wszystkim chodzi mi po głowie właśnie owy Yak 55 oraz Yak 54 z Hobby City. Miał ktoś do czynienia właśnie z tymi dwoma modelami? Jak wygląda porównanie wytrzymałości na kraksy? Powszechnie wiadomo, że Yak 54 jest praktycznie niezniszczalny, jednak ten wątek pokazuje, że Yak 55 też radzi sobie w tej kwestii całkiem dobrze. Słyszałem także o lepszych własnościach lotnych Yaka 55 w porównaniu z 54. Z góry dziękuje za jakąś opinie/sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leda_G miał yaka 54 z chin i bardzo sobie chwalił (niedozakatowania) sprzedał go Tomkowi, Tomek lata nim z tego co mówił prawie co 2 dzień , przebił barierę latania zawisem pod nosem i nie wyżej niż na wysokości nosa :P oczywiście co chwilę na początku miał krecika:D I stwierdził że po opanowaniu figury na yaku 54 z chin to innym modelem to błahostka :P Co do Yaka 55 zapytaj tu innych modelarzy bo ja go nie miałem. Osobiście wybrałem/kupiłem Yaka z chin.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własności mojego Yak-a lotne, to właściwie nie istnieją . :crazy:

 

Modle po zdjęciu podwozia nie był wstanie latać w odwróconym harrierze ,nie dało się go postawić do pionu.

Jeśli ktoś nie wie o co chodzi to niech polata żółtym ultimatem w aeroflay-u z obciętym o połowę silnikiem .

Model będzie robił wszytko , byle nie pójść w pion.

Prawdopodobnie jest to wina za wysokiego punktu ciężkości.(góra dół , a nie przód tył)

W tej chwili wyjarmoliłem olbrzymią dziurę w kadłubie i baterie mam w osi silnika ,a także aby zbilansować wagę z górnej części modelu , przeprosiłam się z podwoziem.

 

Co do niezniszczalności to potwierdzam , trzeba dużego uporu aby go zmasakrować ,ewentualnie tłuc non stop o beton.

 

Jak na razie uważam , że jest to świetny model do opanowania szybkich ruchów na aparaturze oraz ogólnie latania blisko siebie , bez stresu o model i o siebie samego ( na początku kilka razy wleciałem w samego siebie)

Jednak teraz już mi przeszkadza to, że model nie zachowuje się prawidłowo.

Jak zmiana z przesunięciem w dół pakietu nie pomoże, to model poleci na allegro lub do kogoś z lotniska, kto dopiero się uczy latania i potrzebuje niezniszczalny model.

 

Więc na pierwszy model do akrobacji jest super . 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.