Karol93 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 ten jest boski Fastback . Bullit - w tym filmie jest pokazany boski wyscig. Mustang vs Buick . Taka maszynka fajna sprawa . W sumie sam samochód nie jest drogi - troche gorzej wygląda utrzymanie... O... tutaj jest link do poscigu http://www.youtube.com/watch?v=Z-7IEPTAoTg W sumie mógłbym sie przeprowadzic do stanów tylko z powodu tych maszyn... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Air Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Fastback . Bullit - w tym filmie jest pokazany boski wyscig. Mustang vs Buick . Taka maszynka fajna sprawa . W sumie sam samochód nie jest drogi - troche gorzej wygląda utrzymanie... Nie wyścig, a pościg i nie Buick (skąd ten pomysł?!) tylko Dodge Charger. Mi Camaro nieco się przejadł (jeżdżę nim od 6 lat) i zastanawiam się nad zmianą na coś takiego: http://members.cox.net/gtavehicles/RLC/Sabre-1970BuickSkylark.jpg (lub Chevy Chevelle z podobnych lat). Niestety najprawdopodobniej czeka mnie ściąganie z USA jeśli się już zdecyduję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol93 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 tak, Tak - wiem że pościg, w ostatnim zdaniu już poprawnie napisalem... . A co do Buicka, zawsze bylem święcie przekonany, że to własnie on... - jak widać, zawsze sie myliłem . No i jeszcze eleonora... Jedyną jaką widzialem na ebay'u była za 700k $ A Hot Rody Was interesują ? Wiem że to już samochody z troche innej beczki, ale też świetne furacze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 widze ze temat sie rozkreca... widzialem ostatnio eleanor shelby gt500 przerobiony z fastbacka za 189tys $ heh piekna maszynka 750KM i słynna czerwona gałka "Go baby Go" no i spalanie oczywiscie na poziomie 40L XD mnie się podobaja wszelkiej masci mustangi, camaro, chevelle, i stare C3 oczywiscie corvette, dodge charger i challenger i plymouth CUDA czyli wiekszosc klasykow amerykanskiej motoryzacji ale najbardzie koniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidpro92 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 ja jestem ciekawy jak by taki mustang zachowywałby się z instalaja nitro(która zawsze mnie interesowała i intrygowała), wtedy z pod świateł to byłby prawdziwy ogień :twisted: spalanie choć i tak duże to jeszcze wzrasta , a moc nawet 30-40%(zależne od wielu parametrów) , ale poczuć tą moc: bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 heh, pooglądaj filmiki w necie jest tego troche to nie jest tak jak na filmach ze ogien z rury (choc takie tez są) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidpro92 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 filmiki filmikami można sobie je oglądać do usranej śmierci za przeproszeniem ,ale chodzi żeby siedzieć w mustangu, a marzeniem jest żeby za kierownicą i to w swoim i wtedy to poczuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 heh, nom i to jeszcze za kierownica eleanor z fastbacka 750km + Go babyGo czyli nos (+150km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czhomik Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Ogień z rury to najzwyklejszy FLAMER KIT i niema nic wspólnego z instalacja NITRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Air Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 No właśnie, a jak bez tego leci ogień z rury (w zwykłym silniku i na zwykłym paliwie), to nic dobrego to nie wróży ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidpro92 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 co racja to racja, instalacja wtryskuje tylko podtlenek azotu oraz dodatkowe ilości paliwa które zwiększają moc, dlatego ogień z rury nie powinien mieć tu miejsca, chyba ze ktos ma w aucie taki dopalacz na końcu rury wydecowej jakie stosuje się w myśliwcach :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Powiedzcie mi proszę, po co kaleczyć tak klasyczne konstrukcje wioskowym tjuningiem rodem z Biedronki... jakieś spojlery, ogień z pierdzącej rury, która jedynie hałasuje i nic z tego nie wynika, elementy wnętrza pasujące jak pięść do nosa... :shock: . Jestem jeszcze w stanie zrozumieć dyskretny tuning mechaniczny (podniesienie mocy, zmiana trakcji), choć sam bym zapewne tego nie robił. Ale reszta ? Po co? Niech te piękne samochody wyglądają jak najwierniej! Tylko nie piszcie, że do ścigania się spod świateł, bo 3/4 tak "tjuningowanych" rzęchów robię jak chcę współczesnym fabrycznym samochodem o niewygórowanych osiągach. Rekordzistą był pacjent w Leonie, któremu wywaliło elementy silnika przez maskę - miał chyba krótszą jedynkę i nie zmieniał biegu, żeby nie stracić dystansu. Poza tym co to za durna moda na ściganie się w ruchu ulicznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 hehe.. mi bardzo podoba się Camaro rocznik 09 oraz Mustang 08-09 koszt Camoro z 2009 to 160 000zł więc niby nie tak tragicznie (jeszcze zależy dla kogo...) jeżeli chodzi o coś tańszego ale równie pięknego i drapieżnego to wygrywa Mustang z 2008 Zobaczcie sami CAMARO http://www.allegro.pl/item720547082_chevrolet_camaro_lt_coupe_v6.html MUSTANG http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4616493 co do spalania. coś za coś. niższe spalanie, mniejsza moc, mniejsza satysfakcja Jedyny + to cięższy portfel Rafałowi rodzice obiecali prawko i mx-3. Mi powiedzieli że prawko mam zrobić sobie sam (nie wiem jak to będzie bo w marcu idę na kurs pilota turystycznego co też kosztuje nie małe pieniądze) a samochód oni mi kupią. Jaki :?: Tego jeszcze nie wiem. jako że mój tato jest wiernym "fanem" VW (jeździ T4 a pod koniec roku planuje kupić T5) pewnie kupią mi Golfa 5 http://www.allegro.pl/item719154445_niepowtarzalny_golf_v_2_0_gti_200km.html Pożyjemy zobaczymy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidpro92 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 co to tego co napisał Ładziak to się zgodze, ludzie przerabiają tłumiki w autach przez co robią masę hałasu a wcale nie są szybsze i ten wiejski tuning, niepasujące do siebie elementy i obniżone zawieszenie dla szpanu ale jeżeli przejedzie obok nas takie autko z typowym dzwiękiem silnika dla muscle car'ów to naprawdę bierze zazdrość i jest co podziwiać :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Air Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Powiedzcie mi proszę, po co kaleczyć tak klasyczne konstrukcje wioskowym tjuningiem rodem z Biedronki... jakieś spojlery, ogień z pierdzącej rury, która jedynie hałasuje i nic z tego nie wynika, elementy wnętrza pasujące jak pięść do nosa... :shock: . Tu się zgadzam. Jestem jeszcze w stanie zrozumieć dyskretny tuning mechaniczny (podniesienie mocy, zmiana trakcji), choć sam bym zapewne tego nie robił. Ale reszta ? Po co? Niech te piękne samochody wyglądają jak najwierniej! A tu nie do końca. Moje auto wygląda jak fabryczne bo też jestem zwolennikiem oryginału, ale nie jeździ jak fabryczne. I to nie dlatego, że uparłem się na jakiś tuning. Poza celowym usztywnieniem nadwozia (niestety, szerokie, płaskie nadwozia samonośne tych aut nienajlepiej spisują się na polskich drogach) ulepszam je stopniowo - mogłem wymienić tłumik oryginalny który przerdzewiał na oryginalny zamiennik za 1000zł, ale wolałem zamiennik za 300zł, który poprawił osiągi a jednocześnie poprawił brzmienie auta... W mechaniźmie różnicowym mogłem zastosować oryginalny zamiennik szpery - użyłem niewiele droższej ale dużo wytrzymalszej alternatywy. Itd itd itd. robię jak chcę współczesnym fabrycznym samochodem Poza tym co to za durna moda na ściganie się w ruchu ulicznym. Ty mi to powiedz ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Way Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 ECO, taniej ściągnąć mustanga gt500 ze stanów niż kupować u nas w kraju. W czasie kryzysu kolega skorzystał z promocji Forda gdzie mustang GT500 kosztowal 32 tys dolarów i gratisowo dostawałeś... drugiego forda focusa z 300 konnym silnikiem I teraz ma dwie bryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Pamietam jak dzis zlot tunningowcow i male rajdziki po krancowce autobusowej (w tym czasie zamknietej - w Lodzi kolo cmentarza na widzewie ) Kolega z podjechal starym golfem 1.8 - wygladal jakby mial sie rozpasc (tylko wygladal :twisted: ) sportowe zawieszenie, hamulce, silnik, skrzynia fotele i wyprute zbedne graty ze srodka Wszyscy mieli z niego polewke - do czasu kiedy objechal kilku jak chcial - pogasili swoje swietlowki i grzecznie sie rozjechali do domow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 ECO, taniej ściągnąć mustanga gt500 ze stanów niż kupować u nas w kraju. W czasie kryzysu kolega skorzystał z promocji Forda gdzie mustang GT500 kosztowal 32 tys dolarów i gratisowo dostawałeś... drugiego forda focusa z 300 konnym silnikiem I teraz ma dwie bryki :shock: :shock: :shock: Bez komentarza :twisted: PS: Waylander to ta 500-setka :?: czy może ta starsza :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Rafałowi rodzice obiecali prawko i mx-3. Mi powiedzieli że prawko mam zrobić sobie sam (nie wiem jak to będzie bo w marcu idę na kurs pilota turystycznego co też kosztuje nie małe pieniądze) a samochód oni mi kupią. Jaki :?: Tego jeszcze nie wiem. jako że mój tato jest wiernym "fanem" VW (jeździ T4 a pod koniec roku planuje kupić T5) pewnie kupią mi Golfa 5 http://www.allegro.pl/item719154445_niepowtarzalny_golf_v_2_0_gti_200km.html Pożyjemy zobaczymy :wink: XD Robertowi jak już golfik fajny ale moich rodzicow nie bedzie stac na takiego ) teraz jeździmy oplem astra 1,8 116km to ta wersja na 100 rocznice opla ( wyprodukowano 100 egzemplarzy) wiec wybralem se taniutkiego mx-3 a na mustanga , ktorego na bank kupie choćbym mial chodzic z dlugą brodą siwą , zapracuje se sam... to drugie zdjęcie mam na nk i chyba kiedys pojde gdzies do druku wielkoformatowego i kaze wydrukowac na formacie A0 i powiesze se na ścianie... it's beatifull , nie żadne porche czy ferrari a tak wogole to dawajcie zdjęcia , jeśli ktos ma taki samochod albo znajomy ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Też podobają mi się Muscle Car. Faktycznie 2 foto piękne ! ECO nawet jak bym miał dostać taki samochód to bym nie wziął- powód ? - Automatyczna skrzynia :] Chociaż mnie bardziej pociągają Choppery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.