Skocz do zawartości

hk450


blackriver

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

HK 450 kit, napęd Turnigy E500 4000 kv. na zębatce 11, akku 2450 30C, regler TowerPro H40A ESC (fioletowy radiator), serwo kierunku MKS 311, serwa tarczy Hitec HS65MG, gyro Esky fioletowy z HH, odbiornik Corona 8 kan synteza. Jak macie jakieś pomysły, to piszcie...

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Pomysł nr 1 - możesz mieć problem z żyroskopem. Odbiornik Corony długo się inicjalizuje i gyro może zgłupieć nie dostając sygnału.

 

Pochwal się czy ta konkretna konfiguracja współpracuje.

Opublikowano

Pomysł nr 1 - możesz mieć problem z żyroskopem. Odbiornik Corony długo się inicjalizuje i gyro może zgłupieć nie dostając sygnału.

 

Pochwal się czy ta konkretna konfiguracja współpracuje.

Sprawdzę zanim zainstaluję w heli, dzięki za sugestie. Zastanawiam się nad zmianą serw tarczy, na INO-LAB HG-D202MG, ze względu na cenę, ale również opinie i parametry, zębatki są w podobnej cenie jak 65MG.

Opublikowano

Jesli to pierwszy heli to zmien silnik na cos mniej prądożernego. Ten wprost pochlania pakiety. Oczywiscie mocy ma masę ale dlugo nie powisisz.

Opublikowano

Jesli to pierwszy heli to zmien silnik na cos mniej prądożernego. Ten wprost pochlania pakiety. Oczywiscie mocy ma masę ale dlugo nie powisisz.

Masz rację, z dotychczasowych poszukiwań i rozmów wygląda to na rozsądny mariaż. W DLG dwa pakiety wystarczały na pół dnia, w akrobatce piankowej trzy pakiety na 30 min ciągłego fikania, jak rozmawiam z gośćmi od 450 to pakiet wystarcza na 5 do 8 minut. Tak więc trzy pakiety do heli i tyle :? .

Opublikowano

Wez slabszy silnik, drugi za 10 dolcow i powisisz na nim 10-12min. Na E500 po 4min masz empty i mozesz na pakiecie smażyć kotlety.

Opublikowano

u mnie w belcie tez pakiety szybko padaja

nie wiem ile pobiera silnik od belta ale latam kolo 8min a podczas gdy na tym samym pakiecie w samolocie grubo ponad 20min gdzie pobor pradu jest 15A

Opublikowano

u mnie w belcie tez pakiety szybko padaja

nie wiem ile pobiera silnik od belta ale latam kolo 8min a podczas gdy na tym samym pakiecie w samolocie grubo ponad 20min gdzie pobor pradu jest 15A

To jest normalne - w samolocie sila nosna bierze sie z predkosci poziomej i skrzydel a w heli z silnika :) .

Opublikowano

ale czy niemozna jakos zmniejszyc tego poboru? np inna zębatka czy cos... a propo jaka bedzie najlepsza do belta? chodzi mi o tą mosieżną

Opublikowano

Rozmawiałem z gościami na lotnisku którzy latają elektrykami, teoretycznie silnik o większym kv i mniejszej zębatce powinien skutkować mniejszym prądem i mniejszą wrażliwością na zmianę prędkości obrotowej silnika przy ostrym drągu (efekt "dławienia") i co do tej opinii są raczej zgodni. Drugą kwestią jest pobór mocy, w moim przypadku akurat przez silnik E500 (czy też X500). Na stronie sklepu zalecany regulator 20 A, na forach śmigłowcowych minimum 40 A, a chyba na rcgroups jest wykres z regla z pikiem 50 A! i ciągłym poborze ponad 30 A! Jak przeliczymy na szybko na pakiet to nie powinien latać dłużej niż 7 - 8 minut. I znowu druga kwestia, latający elektrykami heli powiedzieli, że jak tylko się wisi albo fika 3D to bierze więcej prądu. Ciekawe gdzie w tym wszystkim jest prawda?

Opublikowano

Prawda jest tylko jedna, heli wykanczają pakiety dlatego ich nie lubie i mimo iz kupilem hk450 to lezy od kilku miesiecy i sie kurzy bo nie moglem zniesc tych 60C na pakiecie po zawisie ;) Jedyna rozsadna opcja jaka tu widze to załadować pakiet A123. 4S jest niestety za duzy a innych na tą chwile nie mam.

Opublikowano

polatalem wczoraj tym i ma jakies drgania tak jakby zyroskop byl za czuly

ale regulujac czuloscia jest to samo - ogon drży (delikatnie w lewo i praawo i lekko gore i dol) czy to wina źle wyważonych lopat czy czegos?

Opublikowano

witam

 

jeżeli chcesz dłużej polatać na tym silniku to...

załóż zębatkę 13T, zmniejsz krzywą obrotów na niższe obroty a zwiększ kąty

jeżeli zrobisz to odpowiednio to gwarantuję "wiszenie" 12-15min na pakiecie 2200mAh

 

na tarczy zostaw hs65mg bo bez kretów się nie obędzie a te serwa są pancerne...

co do żyrka i serwa mks to nie wróżę Ci kolego rewelacji...

lepiej zakup sobie zyrko assan ga410 z serwem GWS Park HPX Servo 19g 0,05sec/60deg

 

pozdrawiam

rafal

Opublikowano

GWS Park HPX Servo 19g 0,05sec/60deg

 

Masz Kolego to serwo czy tylko słyszałeś? Bo je kupiłem tylko nie jestem pewien, czy mi się chce zmieniać obecne HS-81 na tego GWSa :mrgreen:

Opublikowano

witam

 

hs81 to strasznie wolne serwo...

ten gws za tą cenę nie ma sobie równych...

 

pozdrawiam

rafal

Na papierze to wiem i jakiś czas leży u mnie ten GWS (dokładnie, to on ma jeszcze "F" na końcu nazwy). Nie odpowiedziałeś mi na pytanie, ale rozumiem, że latasz na takim i jesteś zadowolony... :crazy:

Opublikowano

Cześć!

 

Powolutku przymierzam się do zakupu tego heli. Mam pytanie co do części, które należy kupić - chciałbym jak najwięcej elementów kupić w Chinach.

 

Wiem, że trzeba kupić:

- kit śmigłowca

- silnik

- regulator

- gyro

- pakiet

- serwa tarczy (sztuk 3 - np HXT 900)

- serwo ogona (sztuk 1 - jakieś szybkie)

- odbiornik (posiadam 2 odbiorniki: R700 Graupner i ArtTech 6Ch z podwójną przemianą - nada się któryś? )

 

Jakie jeszcze elementy modelu należy kupić, aby go ulotnić?

 

AA zapomniałbym :) Jakie części kupić od razu jako zapas? (części zapasowe na pewno się przydadzą ;) )

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.