Skocz do zawartości

hk450


blackriver

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Jakie elementy poza wyposażeniem elektrycznym należy dokupić?

 

Wynalazłem taką listę w internecie:

Ball Links for the Servo arms - co to jest?

Pinion for the motor recommend 11 tooth for beginner - zębatka na silnik

Screws to mount motor - śruby mocowania silnika (pewnie będą z silnikiem)

3” servo wire extension - przedłużki do serw (gdyby okazały się potrzbne)

Velcro mounting tape - taśma klejąca (?)

Gyro Mounting Tape (foam) - taśma (piankowa) do mocowania gyra

Pitch Gauge - suwmiarka (?)

Hex Drivers - śrubokręty :)

Blue & Red Loctite - klej do śrub

Small Screwdrivers - kolejne śrubokręty :)

Pliers - szczypce

Medium CA - wiadomo

Transmitter & Receiver of your choice - nadajnik/odbiornik wedle upodobania

 

Najbardziej interesuje mnie co to jest i czy da się to kupić w HC:

Ball Links for the Servo arms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ball Links for the Servo arms - co to jest?

To takie kuleczki przykręcane do orczyka serwa, nakłada się na nie końcówkę popychacza.

 

Nie wiem czy mają gdzieś na sztuki, ale w tym zestawie akcesoriów masz 2 takie cosie:

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8565&Product_Name=Part_#_F038

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ball Links for the Servo arms - Przeguby kulowe do mocowania snapów na serwach.

Może to to ? http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8565&Product_Name=Part_#_F038

 

Velcro to jest rzep.

Pitch gauge to kątomierz do łopat http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9653

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na papierze to wiem i jakiś czas leży u mnie ten GWS (dokładnie, to on ma jeszcze "F" na końcu nazwy). Nie odpowiedziałeś mi na pytanie, ale rozumiem, że latasz na takim i jesteś zadowolony... :crazy:

witam

 

teraz latam na gy401 z serwem s9257 ale latałem kiedyś na assan'ie z gws'em i nie narzekałem...

 

Cześć!

 

Powolutku przymierzam się do zakupu tego heli. Mam pytanie co do części, które należy kupić - chciałbym jak najwięcej elementów kupić w Chinach.

 

Wiem, że trzeba kupić:

- kit śmigłowca

- silnik

- regulator

- gyro

- pakiet

- serwa tarczy (sztuk 3 - np HXT 900)

- serwo ogona (sztuk 1 - jakieś szybkie)

- odbiornik (posiadam 2 odbiorniki: R700 Graupner i ArtTech 6Ch z podwójną przemianą - nada się któryś? )

 

Jakie jeszcze elementy modelu należy kupić, aby go ulotnić?

 

AA zapomniałbym :) Jakie części kupić od razu jako zapas? (części zapasowe na pewno się przydadzą ;) )

 

polecam zapas:

"szpindli"

"wałów głównych"

"łopat"

"belki ogonowe"

 

polecam również pomalowanie stateczników na ogonie w jakimś "wściekłym" kolorze

 

Dołączona grafika

 

tak jak mój...

 

pozdrawiam

rafal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Ale Twój to chyba nie HK. Wygląda co najmniej na CopterX-a :wink:

fakt mój to T-Rex 450 ale z to przecież to samo :wink:

Nie wiem jak w tym, ale w belcie jeszcze mi lecą:

-pręt flybar'a

-wał wirnika ogonowego,

-zębatka główna

zgadzam się...

 

pozdrawiam

rafal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

A bateryjkę chyba tą.

nie ryzykowałbym latania na takim pakieciku...

nie wiadomo co to jest...

za to szczerze mogę polecić takie

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7636&Product_Name=ZIPPY_Flightmax_2200mAh_3S1P_25C_

bardzo dobre pakiety...

do "haka" czy "reksia" są znakomite...

mam takich 10szt. i żaden jeszcze nie nawalił...

 

pozdrawiam

rafal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chciałbym dodać swoje 3 grosze do dyskusji. Od tygodnia oblatuję HK450 w konfiguracji z silnikiem E500, regulatorem Pentium 40A i nietypowym - płaskim pakietem 3S LiFePO4 (9.9v) 2000mAh.

Poza czasem lotu rzędu 5-7 minut nie widzę innych wad. Przy temperaturach otoczenia 20-25 stopni, pakiet i regulator są ledwie ciepłe, a silnik w ogóle się nie grzeje. Teraz przymierzam się do przejścia na 3 cele w wersji A123, bo trudno latać na jednym pakiecie, niestety ze względu na wymiary i wagę czeka mnie przeniesienie regulatora (jest zamocowany pod pakietem) i całkowity demontaż półki na pakiet.

Natomiast co do wykonania tego śmigłowca, cóż nie jest pozbawione wad. W moim egzemplarzu musiałem na starcie wymienić napęd wirnika ogonowego, bo kółeczko pasowe miało fabryczne bicie osiowe tak samo zresztą jak zębatki główna i autorotacji (te zostawiłem). Łożyska również mogłyby być lepszej jakości. Chodziło mi jednak o tanią sprawdzoną konstrukcję, ponieważ dopiero zaczynam przygodę z heli i liczę się ze stratami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

to jak ci się grzeje pakiet i silnik zależy również od krzywej gazu i kątów

ja mam na wirniku jakieś 3200rpm pakiet firmy no name z allegro po prostu się smażą...

pakiety A123 sa za to troszeczkę nie bezpieczne bo maja duży spadek napięcia przy końcu pojemności...

pozdrawiam

rafal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Odcięcie pakietu wyłączyłem po pierwszym locie, teraz spadek napięcia umożliwia łagodne posadzenie śmigłowca przy otwartej na 100% przepustnicy.

Jeszcze nie sprawdzałem, ale myślę, że do granicy rozładowania (2V/ogniwo) mam jeszcze bezpieczny zapas.

Czy równie bezpiecznie da się latać w trybie idle-up? Spróbujemy gdy się podstaw nauczymy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.