blackriver Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Regler w końcu dotarł :rotfl: .... Można się zabrać za składanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Jakie elementy poza wyposażeniem elektrycznym należy dokupić? Wynalazłem taką listę w internecie: Ball Links for the Servo arms - co to jest? Pinion for the motor recommend 11 tooth for beginner - zębatka na silnik Screws to mount motor - śruby mocowania silnika (pewnie będą z silnikiem) 3” servo wire extension - przedłużki do serw (gdyby okazały się potrzbne) Velcro mounting tape - taśma klejąca (?) Gyro Mounting Tape (foam) - taśma (piankowa) do mocowania gyra Pitch Gauge - suwmiarka (?) Hex Drivers - śrubokręty Blue & Red Loctite - klej do śrub Small Screwdrivers - kolejne śrubokręty Pliers - szczypce Medium CA - wiadomo Transmitter & Receiver of your choice - nadajnik/odbiornik wedle upodobania Najbardziej interesuje mnie co to jest i czy da się to kupić w HC: Ball Links for the Servo arms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_SGM Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Ball Links for the Servo arms - co to jest? To takie kuleczki przykręcane do orczyka serwa, nakłada się na nie końcówkę popychacza. Nie wiem czy mają gdzieś na sztuki, ale w tym zestawie akcesoriów masz 2 takie cosie: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8565&Product_Name=Part_#_F038 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiQ27 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Ball Links for the Servo arms - Przeguby kulowe do mocowania snapów na serwach. Może to to ? http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8565&Product_Name=Part_#_F038 Velcro to jest rzep. Pitch gauge to kątomierz do łopat http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9653 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 No, to wszystko jasne, teraz tylko zamawiać Dzięki za pomoc, jak przyjdą klamoty, to się do was uśmiechnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Na papierze to wiem i jakiś czas leży u mnie ten GWS (dokładnie, to on ma jeszcze "F" na końcu nazwy). Nie odpowiedziałeś mi na pytanie, ale rozumiem, że latasz na takim i jesteś zadowolony... :crazy: witam teraz latam na gy401 z serwem s9257 ale latałem kiedyś na assan'ie z gws'em i nie narzekałem... Cześć! Powolutku przymierzam się do zakupu tego heli. Mam pytanie co do części, które należy kupić - chciałbym jak najwięcej elementów kupić w Chinach. Wiem, że trzeba kupić: - kit śmigłowca - silnik - regulator - gyro - pakiet - serwa tarczy (sztuk 3 - np HXT 900) - serwo ogona (sztuk 1 - jakieś szybkie) - odbiornik (posiadam 2 odbiorniki: R700 Graupner i ArtTech 6Ch z podwójną przemianą - nada się któryś? ) Jakie jeszcze elementy modelu należy kupić, aby go ulotnić? AA zapomniałbym Jakie części kupić od razu jako zapas? (części zapasowe na pewno się przydadzą ) polecam zapas: "szpindli" "wałów głównych" "łopat" "belki ogonowe" polecam również pomalowanie stateczników na ogonie w jakimś "wściekłym" kolorze tak jak mój... pozdrawiam rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiQ27 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Ale Twój to chyba nie HK. Wygląda co najmniej na CopterX-a :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_SGM Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 polecam zapas: "szpindli" "wałów głównych" "łopat" "belki ogonowe" Nie wiem jak w tym, ale w belcie jeszcze mi lecą: -pręt flybar'a -wał wirnika ogonowego, -zębatka główna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 witam Ale Twój to chyba nie HK. Wygląda co najmniej na CopterX-a :wink:fakt mój to T-Rex 450 ale z to przecież to samo :wink: Nie wiem jak w tym, ale w belcie jeszcze mi lecą: -pręt flybar'a -wał wirnika ogonowego, -zębatka główna zgadzam się... pozdrawiam rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackriver Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 A bateryjkę chyba tą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 witam A bateryjkę chyba tą.nie ryzykowałbym latania na takim pakieciku...nie wiadomo co to jest... za to szczerze mogę polecić takie http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7636&Product_Name=ZIPPY_Flightmax_2200mAh_3S1P_25C_ bardzo dobre pakiety... do "haka" czy "reksia" są znakomite... mam takich 10szt. i żaden jeszcze nie nawalił... pozdrawiam rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khiledim Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Nie od dziś wiadomo że te flightmaxy to syf Rihno 2250 działają w hk doskonale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 no własnie - nie wiadomo... ja na nich atam juz dosc dlugo i są ok na 1300mah wchodzi 1295 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khiledim Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 To dawać dają tylko zamiast 25C które na nich pisze będą dawać z 18C... Beltem na nich latasz? na stockowym silniku? Pewnie dlatego jeszcze nie puchną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 beltem latam na zippy-k a na tych latam akrobatką ciagnąca 24A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 witam ja latam na zippy 25C na silniku 320W i jeszcze nic się z nimi nie stało takie moje doświadczenie z tymi pakietami... mam 10szt i każdy trzyma się dobrze pozdrawiam rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neilpryde Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 blackriver napisał/a: A bateryjkę chyba tą. nie ryzykowałbym latania na takim pakieciku... lata sie na tych bateriach. nic sie nie dzieje. Marcin kiedy to oblatujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arco Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Witam, Chciałbym dodać swoje 3 grosze do dyskusji. Od tygodnia oblatuję HK450 w konfiguracji z silnikiem E500, regulatorem Pentium 40A i nietypowym - płaskim pakietem 3S LiFePO4 (9.9v) 2000mAh. Poza czasem lotu rzędu 5-7 minut nie widzę innych wad. Przy temperaturach otoczenia 20-25 stopni, pakiet i regulator są ledwie ciepłe, a silnik w ogóle się nie grzeje. Teraz przymierzam się do przejścia na 3 cele w wersji A123, bo trudno latać na jednym pakiecie, niestety ze względu na wymiary i wagę czeka mnie przeniesienie regulatora (jest zamocowany pod pakietem) i całkowity demontaż półki na pakiet. Natomiast co do wykonania tego śmigłowca, cóż nie jest pozbawione wad. W moim egzemplarzu musiałem na starcie wymienić napęd wirnika ogonowego, bo kółeczko pasowe miało fabryczne bicie osiowe tak samo zresztą jak zębatki główna i autorotacji (te zostawiłem). Łożyska również mogłyby być lepszej jakości. Chodziło mi jednak o tanią sprawdzoną konstrukcję, ponieważ dopiero zaczynam przygodę z heli i liczę się ze stratami.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 witam to jak ci się grzeje pakiet i silnik zależy również od krzywej gazu i kątów ja mam na wirniku jakieś 3200rpm pakiet firmy no name z allegro po prostu się smażą... pakiety A123 sa za to troszeczkę nie bezpieczne bo maja duży spadek napięcia przy końcu pojemności... pozdrawiam rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arco Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Witam, Odcięcie pakietu wyłączyłem po pierwszym locie, teraz spadek napięcia umożliwia łagodne posadzenie śmigłowca przy otwartej na 100% przepustnicy. Jeszcze nie sprawdzałem, ale myślę, że do granicy rozładowania (2V/ogniwo) mam jeszcze bezpieczny zapas. Czy równie bezpiecznie da się latać w trybie idle-up? Spróbujemy gdy się podstaw nauczymy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.