Piotter Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Zamówiłem sobie w HC silnik KEDA A36-16M. Potrzebowałem Turnigy 3536-1100 ale akurat są niedostępne. Teoretycznie ta keda to dość zbliżony silnik do Turnigy bo wg. HC i strony samej Kedy ma mase 112 g i kv 1050 przy sugerowanym śmigle dla pakietu 3s 11x5. Piszę "teoretycznie" bo już złożeniu zamówienia znalazłem topic na rcgroups sugerujący, że kv może być wyraźnie większe niż 1050, a w Drivecalcu 3.3 jest wręcz wartość 1568 :shock: . Planuję założyć do niego śmigło 11x5,5 APC-E więc zbyt wysokie kv spowodowałoby zbyt duży pobór prądu i usmażenie silnika. Nie mam Watmetera, ani nawet amperomierza który dałby radę mierzyć prądy powyżej 10A, więc pozostaje mi metoda organoleptyczna czyli zacząć od śmigła 8x4 i zakładając coraz większe sprawdzać czy się coś za bardzo nie grzeje. Może jednak dałoby się zaoszczędzić nieco czasu i prądu gdyby ktoś miał taki silnik i mógł podzielić się wrażeniami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Mam taki silniczek. Na śmigle 12x6 przy full gazie na ziemi wcina ok. 50-55A (mierzone EagleTree). Zasilanie 3s2200mAh 25C. Grzanie raczej nie występowało. Spróbuję w domu podłączyć go na powiedzmy 5min i zobaczę czy się grzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Nie mam Watmetera, ani nawet amperomierza który dałby radę mierzyć prądy powyżej 10A http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=10277&highlight=bocznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.