Skocz do zawartości

GLS POLAND porażka niesamowita.


Stoko90

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od 3 dni czekałem na przesyłke własnie kurierem GLS czytam teraz status gdzie jest paczka okazuje się ze kurier u mnie był o godznie 9 rano co za bzdura , od godziny 7 rano jestem na nogach i moja rodzina i nikt nie zajechał pod dom , i co się okazuje paczka wróciła do rzeszowa , 100% nie polecam GLS jutro sobie do nich zadzwonie i przedstawie sprawę aa jeszcze jak przyjedzie ten sam kurier to mu trochę nagadam , jeszcze chamstwo 20zł bierze nie wiem na co on liczył zebym może na trasie rzeszów-przemyśl stał i czekał na niego , jeszcze ze ma moj nr telefonu , jest poprostu banda złodzieji jakich mało moze nie wszyscy ale nie popuszcze tego zachwania tym bardziej ze okropnie mi zalezało zeby paczka dzisiaj była .

 

Także ODRADZAM tą firme 100% jak już coś to DHL ( oni przynajmniej raczą zadzwonić i powiadomić ze nikogo nie ma a jest paczka ) a tu dziad z GLS nie raczył zatrąbić nawet ( co ja mówie jego nawet pod bramką nie było bo trawe kosiłem ) a nr domu jest jak w pysk strzelił .

Opublikowano

A ja tam nigdy nie narzekałem na GLSa i wręcz odwrotnie - jak najbardziej zamawiajcie GLSem :P. Akurat miałeś tak zwanego "pecha" i trafiłeś na niezbyt pracowitego kuriera :). U mnie kilka paczek w ostatnich kilku tygodniach przyszło GLSem i wszystko idealnie i na czas ;).

Opublikowano

Niestety kurierom czasami się zdarza "nie zastać obecnego klienta". Takie przypadki trzeba zgłaszać. Wyegzekwuj od firmy, a firma już wyegzekwuje od kuriera. Następny kurier już będzie wolał się pofatygować. :wink:

Opublikowano

No to kolega miał po prostu pecha albo kurier wstał lewą nogą i miał w d..e klienta. Nigdy nie narzekałem na GLS i DHL.

Opublikowano

Dzisiaj zadzwoniłem o 7 rano pod oddział rzeszowki GLS i powiedziałem jak wygląda sprawa , facet odpowiedział ze kurier się spieszył bo musiał przywieśc nam paczki do magazynu do 19 godziny , może tak i było niestety wsiadam zaraz w samochód i gonie do rzeszowa osobiscie , ale z GLS nigdy nie skorzystam już wolę poczte polską płace połowe mniej niż za kuriera a termin dostawy praktycznie w tym przypadku taki sam .

Opublikowano

taa wolisz pocztę polską .... a za kilka miesięcy napiszesz ... odradzam pocztę polską banda złodziei zniszczyli mi paczkę ...

 

GLS - nigdy nie miałem problemów , kurier zawsze dzwonił . określał godziny w których będzie u mnie , a jak mnie nie ma a oczekuje kuriera pisze ,- proszę o zostawienie paczki u kolegi XXXX XXXX , on się podpisuje .

 

pozdrawiam . :rotfl:

Opublikowano

ja też nigdy nie narzekałem na GLS. zamówiłem już kilkanaście paczek i nigdy nie było takich problemów, zawsze dzwonili a jak mówiłem że mnie nie będzie to nawet w inne miejsce przyjeżdżał.

p.s. paczka zawsze dochodziła max 2 dni od zamówienia

Opublikowano

w ostatnim czasie wysłałem kilkadziesiąt paczek przez PP, kilka z nich nawet do kolegów z forum i tylko raz paczka szła ok. 2 tyg. poza tym przypadkiem zawsze 2-3 dni. Z kurierami też nie mam problemów. Jeżeli nie ma mnie w domu to dzwonią na tel. i umawiam się z nim w dogodnym miejsciu i czasie aby odebrać moją paczke.

 

nie ma co narzekać nie można przez jeden przypadek skreślać całości.

Opublikowano

Mnie raz GLS odwalil straszny numer.

Odbierali dla mnie paczke i odebrali 5 dni pozniej niz sie umowili !!!

Jedyna naprawde paczka, ktora nie powinna sie byla spoznic - doszla na czas doslownie - Gdyby byla kilkanascie minut pozniej to moglaby wogole nie przychodzic...

Ale ogolnie nie sa zli i rozsadni cenowo - zwlaszcza jak sie ma umowe podpisana.

Opublikowano

Ja pofatygowałem się rzeszowa ( okolice rzeszowa ) jedyny facet który mi tak wydał paczke oraz dzwonił do mnie naprowadzał bo ciezko było trafić na ulice Techniczną 2a . Pan oczywiście mnie przeprosił za kuriera , kurier oczywiscie dostanie upomnienie ze był w przemyślu a nie raczył zajechać pod dom bo spieszył się zawieść towar spowrotem do rzeszowa na magazyn. Sprawdzam czy może nr telefonu nie było na paczce czy cos , okazało się że nr do mnie był napisany jak BYK nawet adress e-mail , zrobiłem te 140km w dwie strony staciłem całe południe ale niestety , może zle to napisałem GLS może nie jest złe , wszystko zalezy od pracownika ja trafiłem raczej moja paczka do jakiegoś buraka że tak go nazwę i człowieka nieodpowiedzialnego jestem ciekaw kiedy miał mi zamiar dostarczyć paczkę ale mniejsza oto. A co do DHL to zawsze do mnie dzwonili czy jestem itp....Raz nie odebrałem a on miał zle zapisany adres wiec ja dzwonie do gościa bo go nie ma i nie ma

-Dzień dobry

-Witam

-Ja się chciałem dowiedzieć czy dostarczy Pan dzisiaj do mnie przesyłke jeszcze podałem imie nazwisko i adres-

-Proszę Pana dzwoniłem do Pana Pan nie odbierał więc wróciłem z paczką jestem włąsnie w radymnie , ale jak jest Pan w domu to za 20 minut u Pana będe i okazało się ze kurier z DHL faktycznie przyjechał

 

I jemu bym się nie dziwił ze nie chciało by mu się z radymna wracać z jedna paczka , a tu taki skur***l był w moim rejonie i nawet nie raczył zadzwonić .

Opublikowano

I jemu bym się nie dziwił ze nie chciało by mu się z radymna wracać z jedna paczka , a tu taki skur***l był w moim rejonie i nawet nie raczył zadzwonić .

Zanim zaczniesz bluzgać na człowieka weź włóź łeb pod zimną wodę.

Wiesz jak wygląda ich praca?

Samochód zawalony pod sufit, połowa klientów rozpakowuje paczki w obecności kuriera a czas leci.

Do tego ich system nie przewiduje zwrotu towaru do magazynu od tak, zawsze musi być jakaś przyczyna, a najłatwiej wpisać klienta nie ma w domu.

Po co miał dzwonić skoro i tak nie miał czasu do Ciebie podjechać.

 

"Dzień Dobry Panie XXX jestem kurierem i dzwonie, że byłem w okolicy ale nie mam czasu do Pana podjechać."

 

Pogadaj sobie kiedyś z kurierem jak wygląda ich praca, ile godzin spędzają w samochodzie.

 

Więc zanim zaczniesz obrażać ludzi weź trochę pomyśl.

Opublikowano

 

I jemu bym się nie dziwił ze nie chciało by mu się z radymna wracać z jedna paczka , a tu taki skur***l był w moim rejonie i nawet nie raczył zadzwonić .

Zanim zaczniesz bluzgać na człowieka weź włóź łeb pod zimną wodę.

Wiesz jak wygląda ich praca?

Samochód zawalony pod sufit, połowa klientów rozpakowuje paczki w obecności kuriera a czas leci.

Do tego ich system nie przewiduje zwrotu towaru do magazynu od tak, zawsze musi być jakaś przyczyna, a najłatwiej wpisać klienta nie ma w domu.

Po co miał dzwonić skoro i tak nie miał czasu do Ciebie podjechać.

 

"Dzień Dobry Panie XXX jestem kurierem i dzwonie, że byłem w okolicy ale nie mam czasu do Pana podjechać."

 

Pogadaj sobie kiedyś z kurierem jak wygląda ich praca, ile godzin spędzają w samochodzie.

 

Więc zanim zaczniesz obrażać ludzi weź trochę pomyśl.

 

????????????????????????????????????????????

I to ma być wytłumaczenie ????

Taki zapierdziel, że taczki nie ma czasu załadować ?

To ich zasr..ny obowiązek i praca. Tym się zajmują.

Nie chce im się rozwozić lub mają z tym problemy ? Niech zajmą się za coś innego !

:evil: :evil: :evil:

Opublikowano

Popieram wypowiedz Kolegi PEGAZ .Kolego Robot zasada jest taka PŁACE wiec WYMAGAM gdyby zadzownił to sam bym się pofatygował i za nim pojechał , na dodatek tak jak Kolega Pegaz pisze to jego obowiązek jest na dodatek ze pracuje na własną działalność gospodarczą to jemu powinno tym bardziej zależeć . Co to ma znaczyć zeby on nie zajechał do mnie pod dom będąc w przemyślu przemyśl jest małym miastem przejechanie całego przemyśla trwa 15 minut te głupie 15 minut mógł by nadrobić na trasie nawet jakby co . Ja nie chce nikogo obrażać ale wywiązywać też się trzeba.

 

Więc Kolego Robot troszke wyluzuj . Ja powiedziałem co o tym uważam bo jak zawsze paczka u mnie była na drugi dzień pod wieczór od złożenia zamówienia a tu nagle 3 dni i kolesia nie ma to co ja mam do nastepnego tygodnia czekać aż łaskawie znajdzie czas zeby mi paczke doręczyć .

 

Poza tym są inni kurierzy typu UPS , DHL. Więc powinni troszke szanować klienta aby klient się nie rozszczarował i nie poszedł do innego konkurenta i jak tak własnie zrobie , nie chciałem dyskutowac z gosciem na magazynie bo był bardzo wobiec mnie uprzejmy oraz przeprosił za tamtego kierowce . Ale tak czy siak ostatecznie dziękuję za takie ich usługi ( wiem ze to nie wina całej firmy , ale zatrudnili człowieka nieodpowiedzialnego to ich problem a nie mój od tej pory będe korzystał z firm konkurencyjnych dla GLS)

 

A poza tym czekałem na przesyłke z niecierpliwością i własnie zależało mi na szybkiej wysyłce o czym nawet powiedziałem w sklepie , gdyby nie było to dla mnie tak ważne to nie fatygował bym się 140 km w sobote do magazynu GLS .

Opublikowano

Jeśli chodzi o kurierów to mogę polecić www.kurier-online.pl

 

Korzystam z ich usług i nie ma powodów do narzekania, konkurencyjne ceny, współpracują z DHL'em więc wysoka jakość, kurier zawsze przyjeżdża i nie trzeba ręcznie wypisywać kwitów :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.