Skocz do zawartości

GLS POLAND porażka niesamowita.


Stoko90

Rekomendowane odpowiedzi

Od 3 dni czekałem na przesyłke własnie kurierem GLS czytam teraz status gdzie jest paczka okazuje się ze kurier u mnie był o godznie 9 rano co za bzdura , od godziny 7 rano jestem na nogach i moja rodzina i nikt nie zajechał pod dom , i co się okazuje paczka wróciła do rzeszowa , 100% nie polecam GLS jutro sobie do nich zadzwonie i przedstawie sprawę aa jeszcze jak przyjedzie ten sam kurier to mu trochę nagadam , jeszcze chamstwo 20zł bierze nie wiem na co on liczył zebym może na trasie rzeszów-przemyśl stał i czekał na niego , jeszcze ze ma moj nr telefonu , jest poprostu banda złodzieji jakich mało moze nie wszyscy ale nie popuszcze tego zachwania tym bardziej ze okropnie mi zalezało zeby paczka dzisiaj była .

 

Także ODRADZAM tą firme 100% jak już coś to DHL ( oni przynajmniej raczą zadzwonić i powiadomić ze nikogo nie ma a jest paczka ) a tu dziad z GLS nie raczył zatrąbić nawet ( co ja mówie jego nawet pod bramką nie było bo trawe kosiłem ) a nr domu jest jak w pysk strzelił .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam nigdy nie narzekałem na GLSa i wręcz odwrotnie - jak najbardziej zamawiajcie GLSem :P. Akurat miałeś tak zwanego "pecha" i trafiłeś na niezbyt pracowitego kuriera :). U mnie kilka paczek w ostatnich kilku tygodniach przyszło GLSem i wszystko idealnie i na czas ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zadzwoniłem o 7 rano pod oddział rzeszowki GLS i powiedziałem jak wygląda sprawa , facet odpowiedział ze kurier się spieszył bo musiał przywieśc nam paczki do magazynu do 19 godziny , może tak i było niestety wsiadam zaraz w samochód i gonie do rzeszowa osobiscie , ale z GLS nigdy nie skorzystam już wolę poczte polską płace połowe mniej niż za kuriera a termin dostawy praktycznie w tym przypadku taki sam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taa wolisz pocztę polską .... a za kilka miesięcy napiszesz ... odradzam pocztę polską banda złodziei zniszczyli mi paczkę ...

 

GLS - nigdy nie miałem problemów , kurier zawsze dzwonił . określał godziny w których będzie u mnie , a jak mnie nie ma a oczekuje kuriera pisze ,- proszę o zostawienie paczki u kolegi XXXX XXXX , on się podpisuje .

 

pozdrawiam . :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też nigdy nie narzekałem na GLS. zamówiłem już kilkanaście paczek i nigdy nie było takich problemów, zawsze dzwonili a jak mówiłem że mnie nie będzie to nawet w inne miejsce przyjeżdżał.

p.s. paczka zawsze dochodziła max 2 dni od zamówienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ostatnim czasie wysłałem kilkadziesiąt paczek przez PP, kilka z nich nawet do kolegów z forum i tylko raz paczka szła ok. 2 tyg. poza tym przypadkiem zawsze 2-3 dni. Z kurierami też nie mam problemów. Jeżeli nie ma mnie w domu to dzwonią na tel. i umawiam się z nim w dogodnym miejsciu i czasie aby odebrać moją paczke.

 

nie ma co narzekać nie można przez jeden przypadek skreślać całości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie raz GLS odwalil straszny numer.

Odbierali dla mnie paczke i odebrali 5 dni pozniej niz sie umowili !!!

Jedyna naprawde paczka, ktora nie powinna sie byla spoznic - doszla na czas doslownie - Gdyby byla kilkanascie minut pozniej to moglaby wogole nie przychodzic...

Ale ogolnie nie sa zli i rozsadni cenowo - zwlaszcza jak sie ma umowe podpisana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pofatygowałem się rzeszowa ( okolice rzeszowa ) jedyny facet który mi tak wydał paczke oraz dzwonił do mnie naprowadzał bo ciezko było trafić na ulice Techniczną 2a . Pan oczywiście mnie przeprosił za kuriera , kurier oczywiscie dostanie upomnienie ze był w przemyślu a nie raczył zajechać pod dom bo spieszył się zawieść towar spowrotem do rzeszowa na magazyn. Sprawdzam czy może nr telefonu nie było na paczce czy cos , okazało się że nr do mnie był napisany jak BYK nawet adress e-mail , zrobiłem te 140km w dwie strony staciłem całe południe ale niestety , może zle to napisałem GLS może nie jest złe , wszystko zalezy od pracownika ja trafiłem raczej moja paczka do jakiegoś buraka że tak go nazwę i człowieka nieodpowiedzialnego jestem ciekaw kiedy miał mi zamiar dostarczyć paczkę ale mniejsza oto. A co do DHL to zawsze do mnie dzwonili czy jestem itp....Raz nie odebrałem a on miał zle zapisany adres wiec ja dzwonie do gościa bo go nie ma i nie ma

-Dzień dobry

-Witam

-Ja się chciałem dowiedzieć czy dostarczy Pan dzisiaj do mnie przesyłke jeszcze podałem imie nazwisko i adres-

-Proszę Pana dzwoniłem do Pana Pan nie odbierał więc wróciłem z paczką jestem włąsnie w radymnie , ale jak jest Pan w domu to za 20 minut u Pana będe i okazało się ze kurier z DHL faktycznie przyjechał

 

I jemu bym się nie dziwił ze nie chciało by mu się z radymna wracać z jedna paczka , a tu taki skur***l był w moim rejonie i nawet nie raczył zadzwonić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jemu bym się nie dziwił ze nie chciało by mu się z radymna wracać z jedna paczka , a tu taki skur***l był w moim rejonie i nawet nie raczył zadzwonić .

Zanim zaczniesz bluzgać na człowieka weź włóź łeb pod zimną wodę.

Wiesz jak wygląda ich praca?

Samochód zawalony pod sufit, połowa klientów rozpakowuje paczki w obecności kuriera a czas leci.

Do tego ich system nie przewiduje zwrotu towaru do magazynu od tak, zawsze musi być jakaś przyczyna, a najłatwiej wpisać klienta nie ma w domu.

Po co miał dzwonić skoro i tak nie miał czasu do Ciebie podjechać.

 

"Dzień Dobry Panie XXX jestem kurierem i dzwonie, że byłem w okolicy ale nie mam czasu do Pana podjechać."

 

Pogadaj sobie kiedyś z kurierem jak wygląda ich praca, ile godzin spędzają w samochodzie.

 

Więc zanim zaczniesz obrażać ludzi weź trochę pomyśl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I jemu bym się nie dziwił ze nie chciało by mu się z radymna wracać z jedna paczka , a tu taki skur***l był w moim rejonie i nawet nie raczył zadzwonić .

Zanim zaczniesz bluzgać na człowieka weź włóź łeb pod zimną wodę.

Wiesz jak wygląda ich praca?

Samochód zawalony pod sufit, połowa klientów rozpakowuje paczki w obecności kuriera a czas leci.

Do tego ich system nie przewiduje zwrotu towaru do magazynu od tak, zawsze musi być jakaś przyczyna, a najłatwiej wpisać klienta nie ma w domu.

Po co miał dzwonić skoro i tak nie miał czasu do Ciebie podjechać.

 

"Dzień Dobry Panie XXX jestem kurierem i dzwonie, że byłem w okolicy ale nie mam czasu do Pana podjechać."

 

Pogadaj sobie kiedyś z kurierem jak wygląda ich praca, ile godzin spędzają w samochodzie.

 

Więc zanim zaczniesz obrażać ludzi weź trochę pomyśl.

 

????????????????????????????????????????????

I to ma być wytłumaczenie ????

Taki zapierdziel, że taczki nie ma czasu załadować ?

To ich zasr..ny obowiązek i praca. Tym się zajmują.

Nie chce im się rozwozić lub mają z tym problemy ? Niech zajmą się za coś innego !

:evil: :evil: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram wypowiedz Kolegi PEGAZ .Kolego Robot zasada jest taka PŁACE wiec WYMAGAM gdyby zadzownił to sam bym się pofatygował i za nim pojechał , na dodatek tak jak Kolega Pegaz pisze to jego obowiązek jest na dodatek ze pracuje na własną działalność gospodarczą to jemu powinno tym bardziej zależeć . Co to ma znaczyć zeby on nie zajechał do mnie pod dom będąc w przemyślu przemyśl jest małym miastem przejechanie całego przemyśla trwa 15 minut te głupie 15 minut mógł by nadrobić na trasie nawet jakby co . Ja nie chce nikogo obrażać ale wywiązywać też się trzeba.

 

Więc Kolego Robot troszke wyluzuj . Ja powiedziałem co o tym uważam bo jak zawsze paczka u mnie była na drugi dzień pod wieczór od złożenia zamówienia a tu nagle 3 dni i kolesia nie ma to co ja mam do nastepnego tygodnia czekać aż łaskawie znajdzie czas zeby mi paczke doręczyć .

 

Poza tym są inni kurierzy typu UPS , DHL. Więc powinni troszke szanować klienta aby klient się nie rozszczarował i nie poszedł do innego konkurenta i jak tak własnie zrobie , nie chciałem dyskutowac z gosciem na magazynie bo był bardzo wobiec mnie uprzejmy oraz przeprosił za tamtego kierowce . Ale tak czy siak ostatecznie dziękuję za takie ich usługi ( wiem ze to nie wina całej firmy , ale zatrudnili człowieka nieodpowiedzialnego to ich problem a nie mój od tej pory będe korzystał z firm konkurencyjnych dla GLS)

 

A poza tym czekałem na przesyłke z niecierpliwością i własnie zależało mi na szybkiej wysyłce o czym nawet powiedziałem w sklepie , gdyby nie było to dla mnie tak ważne to nie fatygował bym się 140 km w sobote do magazynu GLS .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.