specyfick Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Oczywiście że model cały i do tego po regulacjach jak się pięknie prezentuje na klifie .... Proszę oto jak pięknie lata przy 3 metrach ne klifie w Mechelinkach.
specyfick Opublikowano 5 Września 2010 Autor Opublikowano 5 Września 2010 Szybki i lekki filmik. Troszkę regulacji i model lata jak trzeba. Aha dostał nowe kolory na statecznikach i wypolerowałem farbę na skrzydłach i statecznikach. Pomogło
Marcin Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Jak poprowadziles popychacze w ogonie? Usztywniales je jakos? Czy na calej dlugosci ogona pusciłeś luzem?
specyfick Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Początkowo miałem luźne rurki węglowe 4 mm nie podparte. Po tym jak mnie zj....ał producent na zawodach że tak zrobiłem usztywniłem. Te 4mm rurki węglowe wsadziłem w rurki węglowe chyba 8mm albo 6mm i podparłem pianką. Z perspektywy najlepiej jest dać standardowe bowdeny i przykleić je do kadłuba. Producent je przykleja też pianką budowlaną.
Marcin Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Fakt - pianka prawie nic nie wazy a ladnie zlapie popychacze. Dzieki. Jak zaczne swoja skladac to zaloze swoj temat Serwa BMS sprawowaly Ci sie dobrze? Bo nie wiem czy isc w HS 82MG i 125MG czy kupic wszystko wraz z napedem w HC.
specyfick Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 HC. Hitekowe serwa w ogóle nie odbiegają od tych co ja wsadziłem. Mam teraz hs 125 i uważam że to są szroty ogólnie, te z HC są naprawdę bardzo dobre. Nie ma co przepłacać za HS.
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Do rekreacji można wstawić prawie wszystko jedyne czym bym się kierował to dostępność i cena przekładni jeśli przekładnia ma być metalowa to podstawą są mosiężne koła w przekładni i tak 100 razy lepsze jest stare HS80MG od HS125. Do wyczynu to już inna sprawa. Po trzech sezonach mojego latania zawodniczego wywaliłem 1 futabę S3150 z 34 szt w moich modelach ....
Marcin Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Planowany typ latania to rekreacja, termika, loty z silnikiem no i może raz na jakiś czas zbocze. Nic ekstremalnego. Więc myślę, że chińczyki wystarczą. Przeliczę i zobaczę zysk cenowy. Co ciekawe na HC nie widzę już tych serw, które sa podane w 1 poście. Teraz nazywają się Turnigy. To te same? : http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=8752 http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=8956
specyfick Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 Tak. Te same. Możesz jeszcze pomyśleć o MKS'ach. Też są dobre. A najnowsze są najlepsza, ale chinol jeszcze nie ma. TE MKS'y są bardzo dobre i do tego digitale. Wejdą na pewno. Cena przystępna. HS 125 przy nich to może tylko sprzątać. A jeśli chodzi o uciąg, myślę że porównywalny.
Marcin Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Ok, last question: Jaki motor do niej? Turnigy 35 - XX ? Zasilanie będzie 3s (4s chyba cięzko wejdzie). propozycje: http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3884 http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4910 http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3888 http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4909
pman Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Ja miałem popychacz z 5.5mm rurki bez podparcia i nie było problemu. IMO były wystarczająco sztywne.
specyfick Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Nie znam się na silnikach, więc musisz zobaczyć jak robili poprzednicy.
Marcin Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Ma ktoś foto jak mocowaliście kabinę do kadłuba?
specyfick Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Przyklejasz od spodu wzdłuż albo szprychę, albo węglowy pręcik, albo ten metalowy dynks od wycieraczek samochodowych, tak aby wystawał nieco z przodu i z tyłu. Musi to być przyklejone mniej więcej w środku, tak aby nie przy samych końcach kabinki. Kabinkę wtedy wkładasz najpierw jedną stroną, przesuwasz i drugą i jest git.
Gość horn3t Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Co jest nie tak z tym modelem że pomimo włożonej dużej pracy szybko jest wyzbywany?
specyfick Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Nic kupiłem Relaxa Wistmodel za 3 Barakudy, stąd moja decyzja.
pman Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 A ja Acacie. Model lata raczej nieźle.
specyfick Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 A jak wiecie nic tak nie lata jak dobry laminat. Barakuda nie wyrabiała czasów jak laminaty a zapala na zboczu przy 5 m/s Zawody zaczynają się od 3 m/s więc jak widzicie musieliśmy zmienić na modele które zapalają przy 3 m/s. Przy 10 m/s barakuda musi mieć sporo dołożone wagi jak zresztą i laminaty, ale 800 gramowego balastu łącznik barakudy nie jest w stanie wytrzymać w dobrym stanie przy naprawdę ostrym lataniu. I zaznaczam że mówię tu o wyczynowym lataniu. A laminat wytrzymuje i 15 m/s przy full balaście bez zająknięcia. Model lata dobrze co widać na moich filmach, ale w wyczynie na pudło nie zaniesie. Do latania bez licencji nadaje się w 100 % a z silnikiem polecam na kolejne 100 %.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.