false Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Co prawda do samochodów, ciekawe jakby poleciał model na załączonym podtlenku :twisted: http://allegro.pl/item747538945_nx_rc_system_wtrysku_podtlenku_azotu_do_modeli.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 bezsens za 70 PLN tankuję butlę 8 kg a w ofercie allegro jest 5 naboi z N2O po 8 gram każdy za 53pln równie dobrze można napędzać model granatem Nie pogniewaj się za to co teraz napiszę ale dla młodzieży samo słowo nitro/ podtlenek azotu jest równoznaczne z tuningiem a to figę prawda .. znam dziesiątki młodych ludzi napalonych którzy zainwestowali u mnie w kompletną instalację Holley ( dla detalistów pod nazwą NOS) do Corsy czy Golfa i ich auta skończyły na złomie bo myśleli że wystarczy kupić i podłączyć. tego typu instalacje powodują wzrost obciążeń w silniku nawet 20 krotny i wybuchające głowice, połamane korbowody i pękające bloki albo tuleje cylindrów są normą szczególnie gdy ktoś chce próbować tzw mokrego nitro z wtryskiem gazu w stanie ciekłym Zwykły silnik nie jest przystosowany do do takiego obciążenia Dla mnie w modelarstwie jest to całkowicie bezsensowne bo waga dodatkowa nie rekompensuje chwilowego przyrostu mocy . No chyba że ktoś lubi się pokazać..... osobiście wolał bym zakupić za tę różnice droższy motor mogący pracować na mieszance z większą zawartością nitrometanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 bezsens za 70 PLN tankuję butlę 8 kg a w ofercie allegro jest 5 naboi z N2O po 8 gram każdy za 53pln równie dobrze można napędzać model granatem ja do jakiegokolwiek samochodu nie dalbym podtlenku ( chyba ze do eleanor ale tam jest fabrycznie i silnik jest przystopsowany...) gdzie takie cos mozna zatankowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 gdzie takie cos mozna zatankowac? na allegro :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 ale w takiej kwocie (8kg za 70zl) zobaczcie opis tej aukcji http://allegro.pl/item775593637_n2o_doladowanie_nitro_tanio.html "bezpieczne dla silnika " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 chyba ze do eleanor ale tam jest fabrycznie i silnik jest przystopsowany Mozesz potwierdzić teorię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 ŻADEN silnik nie jest przystosowany do spalania mieszanki wzbogacanej tlenem każde przekraczanie obciążeń fabrycznych powoduje drastyczne zmniejszanie żywotności silnika. druga stona medalu - reżim techniczny . wszystko musi bezwarunkowo banglać na 1000000% poprawnie . podanie paliwa w kolektor z podtlenkiem przy wyłączonym zapłonie na gorącym silniku zawsze kończy się "strzałem " i dobrze jak tylko dolot jest do wymiany a nie pali sie cała komora silnikowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 No wlasnie. Nie ma to jak czerpać wiedzę z 60 sekund hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Air Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 ja do jakiegokolwiek samochodu nie dalbym podtlenku ( chyba ze do eleanor ale tam jest fabrycznie i silnik jest przystopsowany...) gdzie takie cos mozna zatankowac? Nie ma takiego samochodu jak "Eleanor" - jeśli mówisz o Shelby GT500 to nie ma tam fabrycznie instalacji podtlenku. W sumie nie kojarzę żadnego seryjnego (nawet jeśli te serie są niewielkie) auta, które by miało ją fabrycznie zamontowaną. Za dużo się naoglądałeś bzdurnych filmów w stylu Gone in 60 seconds :] PS.: Instalację N2O można założyć do prawie każdego samochodu, którego silnik fabrycznie nie jest zbyt wysilony i jest w dobrym (a najlepiej bardzo dobrym) stanie technicznym. Nie spowoduje to zniszczenia czy uszkodzenia silnika, o ile instalacja zakładana jest przez kogoś z głową na karku i nie przesadzi się z wielkością dysz dozujących N2O (przykładowo fabryczne smallbloki V8 chevroleta (o ile są jak pisałem w wyżej stanie tiptop) wytrzymują spokojnie strzały 100-150HP i nie wpływa to specjalnie na ich żywotność). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 wywnioskowalem to z ebayu... jest kilka "eleanor" czyli gt500 stylizowanych na filmowa eleanor z fabrycznie zamontowanym n2o. i kosztuje 189000$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memfagor Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 A czy aby nie należy wcześniej zmodernizować trochę silnika samochodu przed założeniem instalacji nitro? Mówię np. o kutych korbowodach, sportowych tłokach, sportowym wale korbowym, wzmocnionej głowicy. Bo też mi się coś wydawało że czereśniackie patenty w stylu - instalacja nitro do 20 letniego golfa to raczej kiepski pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiQ27 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 memfagor, sformułowania "20 letni Golf" oraz "silnik fabrycznie nie jest zbyt wysilony i jest w dobrym (a najlepiej bardzo dobrym) stanie technicznym" są jakby wzajemnie sprzeczne. Nawet "Golf nówka sztuka z salonu" nie spełnia wymagania "silnik fabrycznie nie jest zbyt wysilony". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memfagor Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Tutaj oczywiście się zgodzę, bo większość dzisiejszych samochodów ma bardzo wysilone silniki. Wystarczy spojrzeć na jednostki Volkswagena, chociażby 1,4 TSI. Chodziło mi raczej o to że istnieje możliwość eksploatowania silnika z instalacją NOS (oczywiście nie z podawaniem podtlenku non-stop) bez szkody dla niego, tyle że zakres modyfikacji takiej jednostki napędowej zakrawa trochę o zbudowanie nowego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Właśnie pic polega na tym że cała idea "czereśniackiego tuningu" opiera się na dokupieniu jednego elementu najlepiej aby nie trzeba było dłubać za wiele w silniku a idealnie by nic nie trzeba było robić... Dlatego tak dobrze sprzedają się na allegro wszelkie "czipy za 20 PLN" typu dzielnik rezystorowy wpinany w czujnik temperatury IAT co oszukuje komputer i wzbogaca mieszankę a koniec końców silnik niby lepiej ciagnie , niby moment większy optymizm klienta rośnie spalanie też i to zawrotnie :mrgreen: Tak to już jest że ludzie chcą wszystko zaraz ,od ręki i najlepiej za darmo.... stąd wiara że wystarczy wywalic fabryczny filt powietrza i na kawałku rury od odkurzacza wetknąć filtr stożkowy i bedzie +50koni (bo po co rozumieć że dolot w silniku jest układem rezonansowym - na pewno te wszystkie puszki filtry i rury są po to by producent auta mógł tylko więcej skasować...) strumienica podobno dodaje +20koni sportowy tłumik +30koni ( a może tam było decybeli..) a HID-y xenonowe nawet do +100 koni temat rzeka -a i tak najwięcej mocy dają niebieskie diody w spryskiwaczach na masce.. mają potwierdzone dwie moce - moc stałego przypływ gotówki u sprzedawcy - rosnącą moc odbierania dowodów rejestracyjnych przez policję :wink: ludzie bardziej wierzą w opisy z allegro niż w wydruki z hamowni i są gotowi się wykłócać w tym temacie ale nie dadzą sobie wykonać pomiaru mocy i momentu w samochodzie przed i po takich przeróbkach ... może boją się stracić dobre samopoczucie które tak tanio kupili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Trochę gloryfikujecie problem bo silniki cywilnych samochodów w cale nie są tak wyżyłowane Rezerwy są. Nawet firmowy tuning to rzadko ingerencja w części mechaniczne a jak już to jeszcze rzadziej w elementy bezpośrednio odpowiedzialne za wytrzymałość jednostki napędowej. Konstrukcja dolotu i wydechu nie tylko musi przecież zapewniać osiągi ale przede wszystkim spełniać normy hałasu i jak to możliwe dbać o ekologię. Masa koników idzie się na to deptać i benzyny przepalonej też Nawet plastik na silniku to nie tylko ozdoba :mrgreen: Oczywiście co tani i głupi tuning to słów na to nie ma ale i ten mądrzejszy, droższy i przede wszystkim działający wcale nie oznacza masę pracy A z podtlenkiem to tak jest jak się dużo filmów ogląda Przyspieszenie jak rakieta i ogień z kominów .... a rzeczywistość nieco bliżej ziemi :devil: Do instalacji N2O potrzebny fachowiec i jest szansa że będzie działało jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 http://www.youtube.com/watch?v=0Ao8zqgweDo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.