Ada- Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Wężyki są ok, sprawdzone ciśnieniowo. Zbiornik włożyłem na gąbce, myśle że pomoże. PS. Za szybko zachodzi słońce :| Zostają weekendy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Jeżeli masz ssak wężyka w zbiorniku całkowicie zanurzony i pobierasz powietrze to masz nieszczelność. Uczepiłem się tej nieszczelności jak pijany płotu ale miewałem podobne objawy przy każdym silniku i nieszczelnej instalacji. Jak nie zlikwidujesz tego powietrza w wężyku na gaźnik to daruj sobie regulację.Całkowicie popieram Twoje zdanie :roll: .Identyczne objawy miałem gdy pękła rurka mosiężna w korku zbiornika, do której jest podłączony wężyk ssaka. Wymiana rurki wyleczyła silnik z gaśnięcia w locie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Wszystko co piszesz przerabiałem krok po kroku na własnej skórze ze swoim ASP,i naprawdę,nie licz na to że szybko dojdziesz z nim do ładu.Mój również gasł bez przyczyny w locie poziomym(spokojny lot poziomy,1/2 gazu,a silnik nagle gaśnie,w zbiorniku 3/4 paliwa)..Ostro się z nim namęczyłem,zrobiłem gruby oring pod gaźnik,dalem malutkie nakrętki M3 bo gwinty puszczały,cały silnik złożyłem na hermetyku,pod głowice dodatkowa podkładka,cieplejsza świeca,usunąłem dremelem zadziory na krawędziach okien ssących i wydechowych,dopasowałem okna tulei do kanałów cylindra,wymieniłem śruby mocujące głowice(i tu jeszcze raz dziękuję Rob Mac Fly ),namieszałem paliwo na rycynie a jednocześnie 5% nitro(20% oleju).Dopiero po tym wszystkim silnik zaczął JAKO TAKO pracować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Ada$ Posluchaj Meteora i dotrzej silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuRC Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Mam pytanie, dużo osób mówiło mi że mam za bardzo odkręconą śrubę od przepływu paliwa więc zakręciłem ją na maks i odkręciłem przepływ paliwa śrubą 3 i pół obrotu. I moje pytanie brzmi tyle wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Jak odpalisz to się dowiesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symon5 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 szanowni koledzy błagam zastanawiajcie sie nad pytaniami ,oraz korzystajcie z rad bardziej doświadczonych kolegów ze swojego miejsca zamieszkania bo innaczej możecie sie spodziewać tylko odpowiedzi takiej jaką dał paweł .dziekuje za uwage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 39 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Odpal silnik,rozgrzej i dokręcaj iglicę aż osiągnie maksymalne obroty następnie odkręć iglice pół obrotu ,,do tyłu'' .Kolega jest młody i teoretycznie powinien mieć dobry słuch . Silnik po osiągnięciu max. obrotów będzie wył jak wściekły ,nie możliwe tego nie słyszeć. Każdy silnik reaguje inaczej na regulacje więc 3, 4 bądż 5 obrotów iglicy będzie tylko pozycją wyjściową do odpalenia , następnie postępuj jak wyżej, powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.