Skocz do zawartości

ASP 10ccm gaśnie w locie


Ada-

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wężyki są ok, sprawdzone ciśnieniowo.

 

Zbiornik włożyłem na gąbce, myśle że pomoże.

 

PS. Za szybko zachodzi słońce :| Zostają weekendy...

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Jeżeli masz ssak wężyka w zbiorniku całkowicie zanurzony i pobierasz powietrze to masz nieszczelność. Uczepiłem się tej nieszczelności jak pijany płotu ale miewałem podobne objawy przy każdym silniku i nieszczelnej instalacji. Jak nie zlikwidujesz tego powietrza w wężyku na gaźnik to daruj sobie regulację.

Całkowicie popieram Twoje zdanie :roll: .

Identyczne objawy miałem gdy pękła rurka mosiężna w korku zbiornika, do której jest podłączony wężyk ssaka. Wymiana rurki wyleczyła silnik z gaśnięcia w locie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wszystko co piszesz przerabiałem krok po kroku na własnej skórze ze swoim ASP,i naprawdę,nie licz na to że szybko dojdziesz z nim do ładu.Mój również gasł bez przyczyny w locie poziomym(spokojny lot poziomy,1/2 gazu,a silnik nagle gaśnie,w zbiorniku 3/4 paliwa)..Ostro się z nim namęczyłem,zrobiłem gruby oring pod gaźnik,dalem malutkie nakrętki M3 bo gwinty puszczały,cały silnik złożyłem na hermetyku,pod głowice dodatkowa podkładka,cieplejsza świeca,usunąłem dremelem zadziory na krawędziach okien ssących i wydechowych,dopasowałem okna tulei do kanałów cylindra,wymieniłem śruby mocujące głowice(i tu jeszcze raz dziękuję Rob Mac Fly :lol: ),namieszałem paliwo na rycynie a jednocześnie 5% nitro(20% oleju).Dopiero po tym wszystkim silnik zaczął JAKO TAKO pracować.

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 lat później...
Opublikowano

Mam pytanie, dużo osób mówiło mi że mam za bardzo odkręconą śrubę od przepływu paliwa więc zakręciłem ją na maks i  odkręciłem przepływ paliwa śrubą 3 i pół obrotu. I moje pytanie brzmi tyle wystarczy?

Opublikowano

szanowni koledzy błagam zastanawiajcie sie nad pytaniami  ,oraz korzystajcie z rad bardziej doświadczonych kolegów ze swojego miejsca  zamieszkania bo innaczej możecie sie spodziewać tylko odpowiedzi takiej jaką dał paweł .dziekuje za uwage  ;)

Opublikowano

Odpal silnik,rozgrzej i dokręcaj iglicę  aż osiągnie maksymalne obroty następnie odkręć iglice pół obrotu ,,do tyłu''  .Kolega jest młody i teoretycznie powinien mieć dobry słuch ;) . Silnik po osiągnięciu max. obrotów będzie wył jak wściekły ,nie możliwe tego nie słyszeć. Każdy silnik reaguje inaczej na 

regulacje więc 3, 4 bądż 5 obrotów iglicy będzie tylko pozycją wyjściową do odpalenia , następnie postępuj jak wyżej,  powodzenia.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.