Skocz do zawartości

Mk "34" SAU


Łukasz K.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!Zrobiłem sobie MK "34" SAU.Dziś był oblot.Model ciężki.Zawis robi dopiero na całym gazie.Wyposażenie(cięzkie:( )

Akum dualsky 1400mah

Silnik tower pro (dzwonek ten srebny)

Serwa 9g

Odbiornik futaba R617FS

Fotka:

Dołączona grafika [/b]

 

Więc cięzko się to prezentuje no ale lata.

 

 

Pozdrawiam Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No troszkę niestaranny, jak to statecznik sie wykszywił na gumę do żucia go przykleiłeś? A i czy te zawiasy są z taśmy papierowej czy mi się zdaje? Lewa lotka też od strony wewnetrznej jest krzywa. Oj zero starnnosci nie lepiej poświęcić dzień więcej i zamiast kupy depronu mieć ładne cacko i się nie wstydzić na lotnisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meloow, 300 g bez akumulatora-dużo, śmigło 9x4

Dużo. Mój najcięższy MK-34 (zrobiłem go z pianki 6mm, bo chciałem mieć pancerlota, co się nieudało) ważył 330g z całym osprzętem.

A ty masz bardzo ciężki pakiet.

Mój ostatni (obecnie czeka na remont) wazył 300g i to z malowaniem.

Masz bardzo cięzki pakiet. Do lotów na dworzu kup sobie pakiet 3S ok 800mAh.

Do lotów zawodniczych na Hali, autor zalecał nawet pakiety poniżej 200mAh.

Rekreacyjnie - ok 350mAh.

 

Wyglądem się nei przejmuj. Mó pierwszy model wyglądał identycznie - szary i niestaranny.

Ale miałmi służyć tylko do pierwszej nauki. Jak się połamały mu skrzydła, zrobiłem drugi i ten już wykończyłem staranniej. Ale też popełniłem kilka błędów i musiałem potem go przerabiać.

 

Tu są moje boje i modele

:

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=14598

 

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=17233&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

Jak napisałem w pierwszym poście, używam silniczka 2712-12 (słabszy od 2410) ale dałem mu śmigło 10x4,7 (pakiet niestety mam 2S, czego żałuję). Na tym śmigle silniczek się trochę grzeje, ale dużo lepiej lata akro. Wcześniej też używałem 9x4 ale model miał znacznie słabszy ciąg.

 

Postaraj się następny model (szybko się psują przy agresywnym lataniu) postaraj się ograniczyć do 250g - gotowy do lotu z wyposażeniem. Od razu zobaczysz różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam, to 180g z pakietem 2S 350mAh. 150, ważyła wersja na zawody (wygrane) Aeromusicalu, ale zadowalała się sporo mniejszymi pakietami.

Ale to była wersja mocno odchudzona - ażurowane wręgi kadłuba, odciągi z nici i takież linki sterów, zamiast stalowych popychaczy.

Ja w swoich MK-ach stosuje rozpórki węglowe i węglowe popychacze serw. Nie ażurowałem też wręg. Używam też dużo większego pakietu i zwykłego odbiornika, zamiast 4-ro kanałowego mini.

To dodaje trochę gram.

W nowej odsłonie MK-i prawdopodobnie zmienię też napęd, bo mam zakupiony silniczek RAY CD 2830/09, niestety pomyliły mi się serie ( potrzebuję C, a nie CD) i jest za słaby do modelu, do jakiego go przeznaczyłem. MK-ę powinien ciągnąć aż miło. :mrgreen:

Zaś napęd z MK-i dam do planowanego "krzyżaka" do akrobacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety.Model wczoraj poległ.Oczywiście z mojej winy;).No staranie to on nie był wykonany,gdyż robiłem go rok temu(pierwszy model depronowy).Zostawiłem go na tyle czasu bo uznałem że nie jest on dobry na pierwszy lot.Teraz tylko wyciołem lotki i zrobiłem kabinkę oraz wpakowałem elektronike.

Fotka po kraksie;(

zdjcie102g.th.jpg[/img]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś więcej o kraksie? Wygląda jakbyś na nim usiadł. :wink:

Najsłabszym punktem są zwykle skrzydła i ich mocowanie do kadłuba. Tam pęka pianka najczęściej. Co zrobiłeś, że kadłub się złamał tam, gdzie teoretycznie jest najmocniejszy (wręgi i rozpórki)?

Spróbuj go skleić. Ja kiedyś swoim lądowałem na punkt i przód modelu rozjechał się jak skórka pomarańcza. 10 minut później i trochę UHU PORa więcej i latał znowu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.