Wojtass_nt Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 PS. A to ja się gubie w tym co pisze? Poczytaj Tak, Ty się gubisz bo nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
MisRC Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 aj faktycznie :oops: :oops: :oops: Przepraszam mam Air Mail przepraszam chłopaki :oops:
Cimek Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 MisRC więcej czytaj , mniej pisz, dobra rada na dziś
MisRC Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Jasne jasne tylko coś mi to Air Parcel w głowie siedziało:) jescze raz Przepraszam
lordg90 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 MisRC, niemożliwe, na pewno masz Air mail a nie Air Parcel. Już było napisane w tym wątku że do 1kg pojemność akku nieograniczona. Do 1,85 kg.
luk-a-sz Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Panowie mam pytanie, jaką fakturę mam wysłać do UC ? HK umożliwia mi tylko wydrukowanie faktury na 10% wartości. A potwierdzony bankowy dowód zapłaty to jakiś wydrukowany screen czy co?
luk-a-sz Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 z paypala. Screen z PayPala ? Wydrukować i wysłać ?
cyrax_ojz Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 wysyłasz faxem lub listem można też maila ale nie wszystkie urzędy celne wyrażają chęć na taką opcje
Rabor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Ile czasu trwa reklamacja jeśli zawartość nie zgadza się z tym co zamówiłem? Zamówiłem ładowarkę i 2 aparatury. Dostałem tylko ładowarkę. Wysłałem do HK zdjęcia opis i podałem masę paczki 0,44kg. Maja to sprawdzić, ale to trwa już ponad 1,5 tygodnia i cisza. Ktoś się pomylił przy pakowaniu i wysłał tylko ładowarkę. Paczka powinna warzyć około 3kg, a nie 0,44. Ile czasu oni załatwiają takie sprawy?
Wojtass_nt Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Ile czasu trwa reklamacja jeśli zawartość nie zgadza się z tym co zamówiłem? Zamówiłem ładowarkę i 2 aparatury. Dostałem tylko ładowarkę. Wysłałem do HK zdjęcia opis i podałem masę paczki 0,44kg. Maja to sprawdzić, ale to trwa już ponad 1,5 tygodnia i cisza. Ktoś się pomylił przy pakowaniu i wysłał tylko ładowarkę. Paczka powinna warzyć około 3kg, a nie 0,44. Ile czasu oni załatwiają takie sprawy? Bóg wie i szczerze mówiąc to jeśli otworzyłeś paczkę a później ją zważyłeś to mogą próbować zrobić z Ciebie debila. Już były takie przypadki. Używałeś Live Chatu do porozmawiania? Bo emailowo to nie da się z nimi nic załatwić. A jeśli już to trwa to wieku. I podstawowe pytanie- czy masz numer pakującego?? Po spakowaniu paczki dostajesz maila, że CHECKER ROBOT #xx dokonał sprawdzenia paczki i jest gotowa do wysłania. Jeśli nie to nie dobrze bo mogą nie dojść kto to pakował.
Rabor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Paczka była mała i zaraz jak ją dostałem to wiedziałem że to albo nie moja paczka, albo brakuje aparatur. Na paczce była podana waga ważył UC i poczta. Wysłałem wszystko mailem, ale w środę kontaktowałem się Live Chat i kazali czekać na maila od pracownika który tym się zajmuje. Nie mam maila z informacja kto to pakował, ale po zdjęciach widać że w paczkę o wymiarach 15x15x15cm nikt nie zmieści 2 aparatur i ładowarki. Taka paczka powinna mieć wymiary przynajmniej 40x30x30cm
Piotrek9932 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Ale przynajmniej cła nie musiałeś płacić ! :mrgreen: Hah, żartuję. Przeważnie reklamacje w Hc, trzeba wysyłać na swój koszt.. Ale w takiej sytuacji, jak masz jakąś malutką paczuszkę zamiast takiej w której się 2 aparatury zmieszczą, masz dowody ważenia przez UC i pocztę. Jedynym problemem pewnie będzie tylko to, ile to potrwa..
Gites Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 [..]Przeważnie reklamacje w Hc, trzeba wysyłać na swój koszt.. [...]Dobrze, że dodałeś "przeważnie". Ja miałem reklamację całej paczki... przysłali mi coś zupełnie innego niż zamawiałem. Kazali odesłać najtańszą możliwą przesyłką. Żeby nie być do tyłu, zamiast odsyłać towar, wysłałem kolejnego maila z wyraźnie zaznaczonym pytaniem: "Czy oni zdają sobie sprawę z tego że to jest wyłącznie ich wina i tu nie chodzi o uszkodzony sprzęt tylko o pomieszane przesyłki i nie wyobrażam sobie ponoszenia kosztów odesłania.". Po jakimś tygodniu potwierdzili, że to ich wina i że zwracają koszty przesłania w postaci kredytów. Trzeba walczyć o swoje jeśli to jest ewidentnie wina sprzedawcy. No... ale ja w sumie byłem w sytuacji, gdy otrzymany towar miał większą wartość od tego za który zapłaciłem
Ładziak Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Jako epilog tego posta: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=21720&postdays=0&postorder=asc&start=666 informuję, że przesyłka dotarła bez problemów, choć szła kilka dni dłużej, niż analogiczna rejestrowana! :jupi: Dziękuję za Wasze informacje dotyczące listów nierejestrowanych, bo spokojniej czekałem na listonosza. Tym niemniej radzę odżałować jednego dolca więcej za przesyłkę rejestrowaną i mieć święty spokój
Konrad_P Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Tylko czasami nie ma niestety tej opcji do wyboru. Jest tylko EMS albo zwykła paczka. Też myślałem, że się pomyliłem i źle zaznaczyłem, ale zamawiałem po 2 dniach drugą i już bardzo uważałem, co klikam. Niestety w pewnych sytuacjach nie ma jak wcześniej pisałem opcji paczka rejestrowana. Teraz mam zrobiony nowy koszyk i też nie ma tej opcji. Myślę że jest to sowodowane tym, iż w koszyku jest model.??
lordg90 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Zwykła paczka, czyli Air Parcel? Ona też jest rejestrowana.
Wojtass_nt Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 22 sierpnia zamówiłem koledze 2 odbiorniki i kilka pierdółek na kwotę łącznie z przesyłką- 68$. 24 sierpnia dostałem info, że przesyłka jest spakowana. 25 przesyłka została rzekomo nadana i pójdzie tym razem HK Post a nie Swiss Postem. Ucieszyłem się, że szybciej dotrze do mnie bo swiss post to średnio 2 tygodnie od momentu nadania. Dzisiaj mamy 1 września- mija półtora tygodnia od zamówienia. Status paczki jest od 3 dni taki sam a w trackingu pojawił się dopiero 29 czyli 4 dni po nadaniu: The item (RB151911176HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 30-Aug-2010. Tym w HK chyba się w :ass: poprzewracało bo nie ma już rzeczy na którą nie trzeba czekać pół miesiąca minimum... Trzeba się następnym razem mocno zastanowić co zamawiamy bo jeśli potrzeba coś "na gwałt" to HC to zły adres.
Gość Anonymous Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Sklep stał się ofiarą własnego sukcesu...
Gites Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Dopóki nie uruchomią porządnych magazynów z regularnymi dostawami w Europie, Ameryce i Australii to tak to właśnie będzie wyglądało.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.