Skocz do zawartości

http://hobbyking.com/


slawko_k

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Karol: można anulować zamówienie (np. mailem), kasa przechodzi na punkty do wykorzystania. I zamawiasz "de novo", tym razem to, co jest dostępne.

Doświadczenie uczy, że nie kupisz tego, co chciałeś pierwotnie, ale kasę/punkty wydasz na pewno :D

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

...należność przelana niemal od ręki, a w momencie zapłaty cały zamówiony asortyment na stanie.

Jestem już na nich tak wściekły, że niewiele brakuje, żebym anulował całe zamówienie i zażądał zwrotu kasy, i to nie w formie punktów do wykorzystania, bo zrezygnuję z zakupów u nich.

Jeśli olewają zamówienie na prawie 500$, to na pewno inny sprzedawca z chęcią przytuli tę kasę.

I, najprawdopodobniej, swój, polski.

Opublikowano

co prawda w hc rzadko kiedy robię zamówienia powyżej 300$ ale jeszcze nigdy nie trzymali mi paczki dłużej jak 4 dni po wpłacie pieniędzy zanim wysłali. Ale może to dlatego ze biorę mało pozycji ale w większych ilościach.

Opublikowano

ja w HK od 1.2009 zostawiłem juz ponad 1600$ i jakos nie ma problemu z tym co zamaawiam. Ale nie zamawiam raczej tego czego nie ma, raz się na tym nauczyłem i juz wystarczy.

Opublikowano

Ja też się dziwię bo mam 60 zamówień na koncie począwszy od takich po 10$ skończywszy na ponad 400$ i nigdy nie miałem takich problemów. Tak jak napisał Jarek- kiedy coś jest nie tak zawsze korzystam z pomocy na Live-Chacie i wątpliwości rozwiewają w 2 minuty. Zamiast pisać tutaj to lepiej odezwać się do sprzedawcy. On najlepiej będzie umiał odpowiedzieć.

Opublikowano

niby ta ale Google translate nadaje się tylko do tłumaczenia pojedynczych wyrazów bo zdania to tłumaczy tak, że szprechasz po ingliszu... mam nadzieję, że dobrze mnie rozumiecie

Opublikowano

niby ta ale Google translate nadaje się tylko do tłumaczenia pojedynczych wyrazów bo zdania to tłumaczy tak, że szprechasz po ingliszu... mam nadzieję, że dobrze mnie rozumiecie

Wcale tak nie uważam. Można spokojnie się dogadać.

Opublikowano

Siema, co do nie dostawania wiadomości z HK, wysłałem mail do kolesi od tego maila(jakiś tydzień temu) i nic nie odpowiadają a maile z HK na nie przychodzą dalej, mimo że dostawy są.

PS fajka jest i były dostawy produktów.

Opublikowano

Witam

Zamówiłem sobie jakieś 3,5 tygodnia temu przesyłkę w HK Air Mail 1,85Kg i jeszcze do mnie nie doszła. Z rejestracji wynika, że nie ma jeszcze jej w kraju. Jakie są wasze doświadczenia z tą formą wysyłki? Po ilu dniach od wysłania paczka do was dochodziła?

Pozdrawiam Piotr

Opublikowano

A jak paczka trafia do urzędu celnego to pojawia się jakiś komunikat w swiss post? Jakie wtedy opłaty się płaci. Hk nie dołącza do przesyłek chyba faktur więc jak je naliczają?.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.