Zorek Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Mam mały problem a mianowicie gdy wyskakuje swoim autkiem ( truggy 1:10 ) np. z śpiącego policjanta od razu auto przewraca się do przodu ( na dach ) i nie wiem czego to może być wina. Kolejnym problemem jest problem kół. Gdy przyspieszam autem ( np. trzymając go w ręce ) to koła latają troszkę na boki. Z góry dzięki z pomoc
Malker Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 W skokach samochodowych wykorzystuje się opływ powietrza (?) który ustawia model w locie. Jeśli model jest już w powietrzu to żeby leciał na tył dajesz gaz na max. jeśli chcesz żeby poleciał przód w dół to koła zatrzymujesz. Teraz tak: gaz max - Model leci na tyłek koła stop - Model leci na przód Tak musisz kontrolować model aby w locie był tak jak Ty tego chcesz a nie tak jak on Podobnie robią freeestail'owcy na Motocrossach Życzę udanych lądowań P.S: Możesz sprawdzić i delikatnie dociążyć tył. Meteor: Dzięki
Adam B Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Mam mały problem a mianowicie gdy wyskakuje swoim autkiem ( truggy 1:10 ) np. z śpiącego policjanta od razu auto przewraca się do przodu ( na dach ) i nie wiem czego to może być wina. a odpuszczasz gaz w locie :?: :?: jeśli tak to spróbuj bez odpuszczania ale tez nie dodawaj no możesz zrobić backflipa. jeśli i to nieda efektu to zobacz jak masz z wyważeniem.Kolejnym problemem jest problem kół. Gdy przyspieszam autem ( np. trzymając go w ręce ) to koła latają troszkę na boki. tym bym się nie przejmował zbytnio może jak dokręcałeś koła może Ci coś podeszło.
meteor Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Malker, nie tyle opływ powietrza co moment od kół
Zorek Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 Właśnie pamiętam z programu o monster truck' ah na TVN Turbo, że gdyby nie "kręcące się koła" do monster runą by w dół więc podejrzewałem to ale miałem jeszcze myśli czy to nie wina spoileru. A co do kół to w sklepie rc powiedzieli mi, że to wina źle wyważonych kół ( mam zwykłe oryginalne koła ;/ ) więc nie wiem czy na 100% to jest wina i czy warto kupować nowe koła za około 200 zł
Adam B Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Tak jeśli kupisz dobre felgi to będą wyważone, tu masz link w którym są dobre felgi i opony click
Zorek Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Opublikowano 11 Listopada 2009 Koła są do modelu 1:10 truggy ? I zakładam ze cena która tam jest podana jest za 4 koła ;]
f-150 Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 To koła do 1:8 cena za pare.Niewywazenie masz raczej od smieci i wody która dostała się do wkładek.Ew.jeżeli to tani model to wykonanie opon i felg jest tandetne,wtedy tylko wymiana.W tej skali truggy to rzadkośc, raczej występują stadium track.
Zorek Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Opublikowano 11 Listopada 2009 Akurat opony mam sklejane ;/ Więc raczej wina źle wykonanych opon i felg lub wyważenia Ale i tak efekt ten sam, trzeba kupić nowe koła.
f-150 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Każde są klejone a śmieci i woda wchodzą przez otwory odpowietrzające.Poza tym drgania kół mogą być spowodowane wypracowanymi łożyskami lub kiepską jakością C-hub.
Zorek Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Opublikowano 12 Listopada 2009 Dzisiaj byłem w rc shop na modlińskiej i dowiedziałem się, że wszystkie tego typu modele mają ten sam problem i nie opłaca się tego likwidować bo trzeba by było łożyska wymieniać czy coś i się z tym sporo bawić i nie jest to dobry, opłacalny sposób
razor Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 no właśnie, to moment od kół? jeśli jest to 4x4 to ten moment jest taki sam z przodu jak i z tyłu.. ? druga teoria (moja ) jest jednak taka, że kręcące się koła powodują znacznie większy opór powietrza w górnej części, a znacznie mniejszy w dolnej (działa to jak podkręcenie piłki), przez to górna część samochodu jest bardziej przyhamowywana - samochód przekręca się na tył/plecy
f-150 Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Kiepska teoria.Niestety wszystko dotyczy momentu żyroskopowego pochodzącego od kół.Utrzymanie poziomego lotu samochodu polega na odpowiednim dodaniu lub odjęciu gazu.Generalnie w skrócie gdy leci na :ass: dodajesz ,gdy na mordę odpuszczasz.
razor Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 ok ok, czuję to wystarczy trzymać model w ręku i dać gaz, albo zahamować i już wyrywa/przekręca go w ręce
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.