Zorek Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Mam mały problem a mianowicie gdy wyskakuje swoim autkiem ( truggy 1:10 ) np. z śpiącego policjanta od razu auto przewraca się do przodu ( na dach ) i nie wiem czego to może być wina. Kolejnym problemem jest problem kół. Gdy przyspieszam autem ( np. trzymając go w ręce ) to koła latają troszkę na boki. Z góry dzięki z pomoc
Malker Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 W skokach samochodowych wykorzystuje się opływ powietrza (?) który ustawia model w locie. Jeśli model jest już w powietrzu to żeby leciał na tył dajesz gaz na max. jeśli chcesz żeby poleciał przód w dół to koła zatrzymujesz. Teraz tak: gaz max - Model leci na tyłek koła stop - Model leci na przód Tak musisz kontrolować model aby w locie był tak jak Ty tego chcesz a nie tak jak on Podobnie robią freeestail'owcy na Motocrossach Życzę udanych lądowań P.S: Możesz sprawdzić i delikatnie dociążyć tył. Meteor: Dzięki
Adam B Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Mam mały problem a mianowicie gdy wyskakuje swoim autkiem ( truggy 1:10 ) np. z śpiącego policjanta od razu auto przewraca się do przodu ( na dach ) i nie wiem czego to może być wina. a odpuszczasz gaz w locie :?: :?: jeśli tak to spróbuj bez odpuszczania ale tez nie dodawaj no możesz zrobić backflipa. jeśli i to nieda efektu to zobacz jak masz z wyważeniem.Kolejnym problemem jest problem kół. Gdy przyspieszam autem ( np. trzymając go w ręce ) to koła latają troszkę na boki. tym bym się nie przejmował zbytnio może jak dokręcałeś koła może Ci coś podeszło.
meteor Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Malker, nie tyle opływ powietrza co moment od kół
Zorek Posted November 9, 2009 Author Posted November 9, 2009 Właśnie pamiętam z programu o monster truck' ah na TVN Turbo, że gdyby nie "kręcące się koła" do monster runą by w dół więc podejrzewałem to ale miałem jeszcze myśli czy to nie wina spoileru. A co do kół to w sklepie rc powiedzieli mi, że to wina źle wyważonych kół ( mam zwykłe oryginalne koła ;/ ) więc nie wiem czy na 100% to jest wina i czy warto kupować nowe koła za około 200 zł
Adam B Posted November 10, 2009 Posted November 10, 2009 Tak jeśli kupisz dobre felgi to będą wyważone, tu masz link w którym są dobre felgi i opony click
Zorek Posted November 11, 2009 Author Posted November 11, 2009 Koła są do modelu 1:10 truggy ? I zakładam ze cena która tam jest podana jest za 4 koła ;]
f-150 Posted November 11, 2009 Posted November 11, 2009 To koła do 1:8 cena za pare.Niewywazenie masz raczej od smieci i wody która dostała się do wkładek.Ew.jeżeli to tani model to wykonanie opon i felg jest tandetne,wtedy tylko wymiana.W tej skali truggy to rzadkośc, raczej występują stadium track.
Zorek Posted November 11, 2009 Author Posted November 11, 2009 Akurat opony mam sklejane ;/ Więc raczej wina źle wykonanych opon i felg lub wyważenia Ale i tak efekt ten sam, trzeba kupić nowe koła.
f-150 Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Każde są klejone a śmieci i woda wchodzą przez otwory odpowietrzające.Poza tym drgania kół mogą być spowodowane wypracowanymi łożyskami lub kiepską jakością C-hub.
Zorek Posted November 12, 2009 Author Posted November 12, 2009 Dzisiaj byłem w rc shop na modlińskiej i dowiedziałem się, że wszystkie tego typu modele mają ten sam problem i nie opłaca się tego likwidować bo trzeba by było łożyska wymieniać czy coś i się z tym sporo bawić i nie jest to dobry, opłacalny sposób
razor Posted July 8, 2010 Posted July 8, 2010 no właśnie, to moment od kół? jeśli jest to 4x4 to ten moment jest taki sam z przodu jak i z tyłu.. ? druga teoria (moja ) jest jednak taka, że kręcące się koła powodują znacznie większy opór powietrza w górnej części, a znacznie mniejszy w dolnej (działa to jak podkręcenie piłki), przez to górna część samochodu jest bardziej przyhamowywana - samochód przekręca się na tył/plecy
f-150 Posted July 8, 2010 Posted July 8, 2010 Kiepska teoria.Niestety wszystko dotyczy momentu żyroskopowego pochodzącego od kół.Utrzymanie poziomego lotu samochodu polega na odpowiednim dodaniu lub odjęciu gazu.Generalnie w skrócie gdy leci na :ass: dodajesz ,gdy na mordę odpuszczasz.
razor Posted July 16, 2010 Posted July 16, 2010 ok ok, czuję to wystarczy trzymać model w ręku i dać gaz, albo zahamować i już wyrywa/przekręca go w ręce
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.