jędrek Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Witam Przepraszam, ale nie kojarzę Ciebie na żywo :oops: . A do tematu zaglądam regularnie i kibicuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Dalszy ciąg "walki", ale tej przyjemnej z Prymusem. Skrzydełka poklejone z zamocowanym serwem: Jak wcześniej napisałem nie podobała mi się powierzchnia płatów po wycięciu i postanowiłem skrzydełka okleić. W ruch poszedł "solarfilm" z klejem. Przymiarka do oklejania: No i gotowy płat z lotkami po oklejeniu. Teraz jestem zadowolony I tak się ten modelik prezentuje teraz. Ten pomarańczowy kolor na płatach to tylko tak wyszedł na fotkach, w rzeczywistości to kolor sygnalizacyjny,aby można było model dojrzeć z daleka. Pozostało mi jeszcze założyć bowdeny do sterów, zamknąć dół kadłuba zamontować wyposażenie elektyryczno-elektroniczne. Drobna kosmetyka, znaki rejestracyjne (oczywiście polskie) :wink: i w górę - polski samolot na angielskim niebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Jarku kiedy oblot?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 No chyba dopiero po świętach. Mam nadzieję, że te wszystkie moje "gołąbki" razem wypuszczę. A tak wogóle to zapraszam do mnie. Przy okazji obejrzenia modelików podasz mi nadajniki do Polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam Jaka waga Ci wyszła pustego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam Jaka waga Ci wyszła pustego? Andrzeju, Nie ważyłem, ale zważę i poinformuję Cię. Muszę tylko skombinować wagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Wiele od ostatniego wpisu się w Prymusie nie zmieniło. Dostał odbiornik: Pisałem wcześniej, że poddany zostanie rejestracji: Wymalowałem przód kadłuba, bo przez ten biały depron i czerwony kolor na płatach, optycznie kadłub wydawał mi się za krótki z przodu. Użyłem akrylowej farby z tuby dla artystów. Teraz ma barwy polskie i znaki polskie. Będzie miło polatać na angielskim lotnisku Pozostały jeszcze bowdeny do sterów, zamknąć dół kadłuba i zamontować napęd. Z bowdenami to jest taka historia: Zauważyłem w angielskich sklepach, że mają asortyment wyłącznie na snapy. Czyli wszystkie cięgna do sterów jakie spotkałem miały wymiar 2 mm lub wiekszy. Ja natomiast jestem zainteresowany cięgnem z drutem 0,8 w środku. Chyba przyjdzie mi poczekać z tym do Bożego Narodzenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 no super Jarku az szkoda ze nie zaczalem dlubac cos podobnego bylyby dwa na angielskim niebie :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 no super Jarku az szkoda ze nie zaczalem dlubac cos podobnego bylyby dwa na angielskim niebie :mrgreen: Jeszcze nic straconego . Do sezonu letniego jeszcze dłużo czasu . Jakby co, to plany mam a i depron się znajdzie :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Zamontowałem dzisiaj cięgna do sterów. Kupiłem rurki plastikowe (jak na wkłady do długopisów) zakończyłem koszulkami termokurczliwymi , a na cięgno drut 0,8. Zamknąłem dół kadłuba. Witam Jaka waga Ci wyszła pustego? W tym stanie bez napędu waga 320g. Dojdzie jeszcze: silnik - 78g http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2046&Product_Name=TowerPro_Brushless_Outrunner_2409-12T pakiet - 170g http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6306 regulator - 16g Całość około 584 g. Andrzeju czy masz jakieś sugestie, żeby trochę "zejść" z wagi ? Czy będzie OK ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 a w tej wadze, to bym bym wybrał coś od Turnigy... jakoś bardziej im ufam niż tym dzwonkom, ale to tylko ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam Mógłbyś zejść z wagi trochę akumulatorem. Ale wydaje mi się, że niema potrzeby. Z tym silnikiem będzie mocy aż nadto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 no Jarku neped to ladnie przewymiarowales :wink: waga tyle co prawie model ciekaw jestem lotow Ja tez lubie "wieksze" silniki. Jutro wpadne do Ciebie po plany ,to moze tez cos wydlubie by byly dwa na naszym niebie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 ...by byly dwa na naszym niebie :wink: :wink: Na angielskim. Na naszym będą latały latem - w wakacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Nasze to te nad glowami gdzie stoimy chocby w Tajlandi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Jako, że w pierwszym moim wpisie w tym temacie napisałem, że równolegle z Prymusem E buduję TOTO 0, to żeby nie być gołosłownym zamieszczam obiecaną fotkę. Nie będę się rozpisywał o tym modelu, bo temat znany z innych wątków. Napiszę tylko, że za namową w temacie TOTO 0, gdzie były niewielkie problemy z wyważeniem, kadłub wydłużyłem o 5 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Jarek jedz juz do tej Polski i szybko wracaj co dokonczysz relacje i pojdziemy polatac Ps Wesolych Swiat zycze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Cholera, trochę głupio się przyznać, ale wszystkie moje modele ( Janek - janosik72 ) widział to ? - NIELOTY. I to nie za sprawą wad wynikłych podczas budowy - chociaż o tym jeszcze nie wiem - ale przez Hobby Kinga, co to moja paczka z wyposażeniem, ładowarką i innymi pierdołami niezbędnymi do ulotnienia modeli lata tam i z powrotem Anglia - Hong Kong :evil: No, ale mogę powiedzieć chociaż z czystym sumieniem, że silniki, i pakiety Li-pol już latają :rotfl: Pozdrawiam wszystkich. Na wiosnę jak wypuszczę swoje "gołabki" to całe niebo moje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Gratulacje ze zbudowanego modelu , lata swietnie, jak i wyglada .ode mnie 5 z + Jan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Gratulacje ze zbudowanego modelu , lata swietnie, jak i wyglada .ode mnie 5 z + Jan Właśnie wczoraj Janek oblatał Prymusa E. Niestety nie miałem aparatu, żeby cyknąć fotki, lub mały filmik. Nastepnym razem zabiorę niezbędny sprzęt. Po drobnych ustawieniach model wystartował przy niezbyt korzystnych warunkach (zbyt duży wiatr). Ja z moim doświadczeniem miałem obawy w pilotowaniu. Oddałem stery w ręce bardziej doświadczonego pilota. Janek stwierdził, zresztą sam też widziałem, że model lata świetnie, nawet przy tym wietrze fajnie szybuje na wyłączonym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.