JacekO Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Ja mam TU i też piszczy sygnalizując utratę zasięgu... Jednak w praktyce jeszcze nigdy nie straciłem kontroli nad modelem przy okazji tego piszczenia, a więc prawdopodobnie jest to wlaśnie informacja o zgubionych ramkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Ja mam TU2 jak straci kontakt z odbiornikiem to piszczy. No i właśnie - to jest najważniejsza dla mnie informacja - "jak już straci" czy "w trakcie utraty" ... :mrgreen: Prosze o jakieś dokładniejsze informacje. Ja mam TU i też piszczy sygnalizując utratę zasięgu... Jednak w praktyce jeszcze nigdy nie straciłem kontroli nad modelem przy okazji tego piszczenia, a więc prawdopodobnie jest to wlaśnie informacja o zgubionych ramkach Jeżeli ta informacja potwierdziła by się - byłbym szczęśliwy :] Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olorin Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Witam! Miałem JETI Duplex, teraz mam Coronę (cena), Duplex piszczy w momencie gdy w modelu akumulatory zaczynają mieć niski poziom napięcia. Jaki dokładnie to nie wiem. Wskaźnik napięcia aku pokazywał zawsze minimum, sterowanie jeszcze działało mimo piszczenia. Po podładowaniu już efektów dźwiękowych było brak. Nadajnik piszczy też w momencie gdy zgubi zasięg ale wtedy to już kontroli nie ma. Te piszczenia się od siebie różnią ale nie pamiętam, jedno było szybkie drugie wolne, które było które to nie pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Oto co w instrukcji Jeti napisano: Alerting in Case of Bidirectional Signal Loss: In case of loss of bidirectionel communication between transmitter and receiver the transmitter DUPLEX module reports this event by acoustic signals. This situation means that at the given instant there are no data available of telemetric sensors or equipment connected to the receiver input (Ext.). But the model can in this situation still be controlled. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 ... But the model can in this situation still be controlled. Czyli teoretycznie jest to co potrzebuję :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Tak jest, ale tego bym sie po Jeti spodziewal. Jak cos robia to z sensem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekO Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Duplex piszczy w momencie gdy w modelu akumulatory zaczynają mieć niski poziom napięcia. Jaki dokładnie to nie wiem. Tak, przy niskim napięciu akumulatora zasilającego odbiornik JETI również ma alarm dźwiękowy informujący o tym (jednak jest to inny dźwięk niż przy "utracie zasięgu"). Próg można zaprogramować przy użyciu JetiBOXa, domyślnie chyba jest 4,5V. Analogiczny alarm również występuje w przypadku spadku napięcia zasilającego na module nadawczym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Najlepiej wejsc na stronke Jeti, sciagnac instrukcje a tam wszystko to jest opisane. http://www.jetimodel.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.