ahaweto Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Witam. Niestety nie mogłem, byłem w Koszalinie. A tam oberwanie chmury, grad, mini tornado, zalane ulice. Powalone drzewa w lesie i na drodze. Odcinek z Koszalina do Mostowa ( ok. 10 km) przejechałem w 1,5h. No i nie zdążyłem na latanie .
GOGO Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam. Kilka fotek z wczorajszego spotkania,niestety nie udało się oblatać nowego modelu Tomka złośliwość elektroniki albo raczej chęć wyciśnięcia 110% mocy ze sprzętu,który niestety nie chciał dać się (wydoić)i zastrajkował efekt spalony regulator a przy drugim podejściu spalony silnik :cry: .Mimo tych niedogodności dzień lotów zaliczony do udanych(żadnej kraksy)
Gość horn3t Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Bardzo fajnie latanie, miło ogląda się takie spotkania
GOGO Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 :?: :?: Jakieś plany na dzisiaj :?: :?:
Tomek74 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Witam,dzisiaj zaczniemy o godz.15oo trochę szybciej bo o 20-tej już ciemno jak w :ass: trzeba by rozpisać kolejkę na grilla bo się trochę pogmatwała.
GOGO Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 15sta to za wcześnie GP Belgii kończy się koło 16stej a kiełbase przywioze
ahaweto Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Akumulatory już ładuję. Będę ok.16-stej.
ahaweto Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Witam. Choć dzień był ,,przekropny,, my polataliśmy sobie. Przyjechałem w momencie kiedy trwały oględziny modelu Sławka po kraksie . Powody kraksy do końca nie zostały wyjaśnione. Oczywiście model będzie odbudowany. Nowy Madman Tomka latał dzisiaj bez najmniejszych problemów. Lekko wydłużone końcówki wszystkich elementów ruchomych ( lotek i sterów) dodają mu drapieżności, a wizualnie zmieniają całkowicie model. Tutaj jego napęd. Chociaż ,,rzędowy,, silnik w kadłubie ( wg konstrukcji) jest montowany cylindrami do ,,góry,, przez co przód kadłuba wygląda trochę inaczej to może ktoś spróbuje zamontować silnik cylindrami w ,,dół,, 8) . Ciekawe jak to wpłynęłoby na własności lotne tego świetnie latającego modelu. Maciej zaprezentował nowy model deproniaka. Troll, wykonany bardzo lekko, napędzany małym silnikiem zasilanym pakietem Lipo 3S 360mAh. Typowy modelik do polatania w ogrodzie. Lata rewelacyjnie :shock:. Niestety idzie na jesień , dni coraz krótsze a i pogoda nie napawa optymizmem ale może za tydzień będzie lepiej :?
ahaweto Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Witam. Akumulatory można chyba ładować?
cyrax_ojz Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 właśnie wstałem i chyba tak będe na 15
Tomek74 Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Ja też przyjadę na 15oo pogoda jak narazie może być mam nadzieje że nie będzie wiało.
ahaweto Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Witam. Loty się odbyły. Choć ja dotarłem późno i przelotny deszczyk nas wystraszył to nie obyło się bez drobnych incydentów. A to urwany domek silnika w Ekstrimie a to poszukiwania śmigła i kołpaka od spalinowej Ekstry Tomka. Śmigło się znalazło a kołpak wybrał wolność 8) . Oblatany został również motoszybowiec kolegi Mirka z Szamocina, no i Mirek próbuje sił w samodzielnym pilotowaniu. Życzymy sukcesów!. A na koniec Wojtek przywiózł m a l i n y z własnej plantacji w ilościach zapewniających przejedzenie. Dorodność smak i zapach nie pozwalały się od nich oderwać :roll: .
Pablo_433 Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 RC Złotów !!!????? polatamy w niedziele w Pile na lotnisku ?? około 11 bedzie Wągrowiec, Margonin , Biniu Peksa piloci z Piły , Gołańcz dojedzie i holowanie KOMARÓW w planach - fajnie jak i WY dojedziecie
Pablo_433 Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 własnie warto razem polatać ,bo może ostatki tej pogody lotniczej
ahaweto Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 O rany, taka impreza a ja mam wyjazd rodzinny
Pablo_433 Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 "A to feler westchnoł seler" :? ,-i mnie nieraz smutne imprezy rodzinne popsuły piękne latanie
ahaweto Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 Smutno raczej nie będzie , ale zaplanowane od dawna.
cyrax_ojz Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Będę po 15 i szykuję się do oblotu :mrgreen:
ahaweto Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Witam. Wczoraj wybrałem się do Tomka aby na nowym wózku nakleił mi logo klubu. A on pochwalił się nowym jetem. Prototypowy model wykonany z depronu 3mm (kadłub) i 6mm (skrzydła i stateczniki). Wykonany bez planów prosto z głowy czyli z niczego . Konstrukcja o tyle ciekawa bo kadłub to rura z depronu 3mm zwinięta na metalowej nodze od stołu, na gorąco a następnie rozcięta wzdłuż na dwie połówki. Skrzydła wraz ze statecznikami poziomymi wykonane z jednego kawałka depronu 6 mm, i po środku oklejone z góry i z dołu połówkami rury. Dziób modelu wykonany z tejże samej rury depronowej odpowiednio przycietej. Pod spodem chwyt powietrza na wzór F-16. Statecznik pionowy bez steru kierunku. Sterowanie mikserem elewon. Napęd pchający silnikiem o kv=3000 obr/vollt ze śmigłem 4 cale. I tutaj ciekawostka śmigło wystaje poza średnicę rury kadłuba ok. 1,5 cm a rura kadłuba jest w środku pusta więc jest to można powiedzieć połączenie napędu EDF i śmigła pchajacego . Pakiet 860 do 1000mAh 3s 30C, chociaż możliwe są loty na pakietach 2S. Model został oblatany i jak mówił Tomek zachowuje się w powietrzu całkiem prawidłowo. Była próba ciągu silnika, ja trzymałem model pionowo do góry i po wyłączeniu napędu nie utrzymałem modelu :oops: . Oto efekt. A dzisiaj na lotnisku Tomek pokazuje całkowicie nowy model ( można powiedzieć wersję MK II ) w którym zostały wyeliminowane niedociągnięcia prototypu a wykonanym w ciągu jednego dnia :shock:. No i odbył się oblot. Model po korekcie ustawienia sterów poziomych względem lotek lata wspaniale :shock: . Jest szybki, zwrotny a lądować można na niemalże zerowej prędkości klapnieciem na trawę :shock: Sylwetka w locie - rasowa- i ten dźwięk wysokoobrotowego silnika ! Poezja. Można podziwiać u konstruktora doskonałe wyczucie proporcji jak i dużą znajomość w temacie Jet-ów. Model prosty w budowie ale dający dużo zadowolenia w locie. Maciej zgodnie z zapowiedzią przedstawił swojego nowego 1,5 metrowego Madmana. Zasilanie 6S, silnik turnigi 4250 600kv, regulator 85A Model został oblatany chociaż w pierwszym locie złamał się orczyk serwa lotki. Lata bardzo dobrze, ale czuje się już jego wielkość. A tutaj nasze modele Madman ( nie wszystkie). Tradycyjnie był grill i kiełbaski serwowane przez Mirka a następnie nadciągające ciemności i deszczyk wygoniły nas do domu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.