barton3 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Czy do easy stara pasują bez żadnych przeróbek skrzydła od easy glidera? i czy po takiej zamianie trzeba też zmienić stateczniki poziomy i pionowy na te z EG ? I ostatnie, czy po takiej zamianie potrzebny jest dużo większy silnik ? i czy będzie się go dało zamontować tak jak w oryginale ES .. żeby nie wyżej tak jak niektórzy to robią ;]
cobra Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Ja mam coś takiego: Skrzydła od EG PRO, kadłub od Focusa. W kadłubie musiałem podcciąć około centymetr gniazda. Rozmiarów statecznika nie zmieniałem i jest ok. Co prawda Focus to nie ES, ale myślę, że będzie podobnie. Napęd mam ok. 220W mocy wejściowej.
barton3 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 jakiego gniazda ? i czy skrzydło weszło tak bez zmian ? Nie znam sie na tm 220W mocy wjściowej.. podasz jakiś przkład na jakim to poleci ? i ile waż model jak wiesz.. ? :]
mucha93 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zapewne chodziło o otwór w kadłubie na skrzydło, który trzeba powiększyć o 1 cm.
Adam R. Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Skrzydła bezpośrednio nie pasują. Należy albo oszlifować skrzydła od EG (tak zrobiłem u siebie i to jest chyba prostsze rozwiązanie) albo powiększyć gniazda w kadłubie ale wtedy zapominasz o używaniu oryginalnych skrzydeł. Jeśli chodzi o silnik to zerknij tutaj. http://rc-cam.info/viewtopic.php?p=3623#3623 ostatni post zawiera fotki mojego mocowania silnika w ES w oryginalnym gnieździe. Silnik to ten sam co u Cobry tyko jego nie ma żeberek.
barton3 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 A na standardowym wyposażeniu co prędzej się nada do podniesienia aparatu.. i co jest lepsze tak ogólnie asw-28 cz axn-floater ? ;] trochę inne modele niż w temacie ale też elektroszybowce
Cimek Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Axn zdecydowanie Asw to dla mnie taka zabawka ;p
cobra Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 jakiego gniazda Miałem na myśli gniazdo w kadłubie. Używam tych samych skrzydeł do kadłubów Focusa i EG PRO, więc nie kaleczyłem skrzydeł. 220W mocy wejściowej to w uproszczeniu nieco ponad 20A z pakietu 3s.
barton3 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 I takim oto sposobem zamówiłem ten model : http://www.allegro.pl/item831440723_easy_star_multiplex_gotowy_do_lotu.html Co doradzicie tak 'na oko' poprawić ? więcej zdjęć http://img121.imageshack.us/img121/8391/706893029.jpg http://img121.imageshack.us/img121/1363/7068930294.jpg http://img130.imageshack.us/img130/4692/7068930296.jpg Nie podoba mi się mocowanie silnika ;d .. żeby silnik wszedł w oryginalne miejsce to potrzeba mniejsze śmigło chyba a do mniejszego śmigła to większe kv .. dobrze myśle ? podacie jakiś przykład z hobbycity takiego silnika który można zamocować w oryginalnym mocowaniu ?
Ładziak Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Dobrze myślisz. Jakiś inrunner. Tutaj: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=16463 - w drugim poście luke podał przykładowe wyposażenie. Może coś na tej podstawie dobierzesz. Mi się nie chce ;-)
barton3 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam, nie chce zakładać kolejnego tematu, napisze więc tu: mam już easy stara, poszedłbym na pole, ale jest problem.. chyba coś od silnika ? mianowicie gdy go trzymam w ręce (es`a) i dodam gazu to go przechyla w dół.. dziób w ziemie ucieka.. patrząc od tyły na silnik jest przechylony lekko w prawo i może troszkę do góry. Co z tym zrobić ?
WZ Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Sprawdż wysokość i kierunek może nie są ustawione w połóżeniach zerowych . Przy oblocie wyrzuć model pochylony z lekka do / ziemi / pod wiatr bez używania silnika i zobaczysz jak się zachowuje.
barton3 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 stery są na 0 ... potem dodam zdjęcie silnika w modelu..
Gość Anonymous Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 A jak model zachowuje się w locie bez silnika? Czy środek ciężkości jest OK?
barton3 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 nie wiem jak się zachowuje, nie sprawdzałem; tutaj fotka:
Janosik72 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 w Easy starze os silnika jest pochylona w dol z przodu czyli tak jak by silnik wytwarzal ciag do gory / wten sposob tylko oczywiscie pod dobrym katem okolo 3-4 stopni ES ma dosc duzo
barton3 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 zredukowałem przechylenie.. jest teraz oś mniej więcej równolegle do poziomu.. powinno być troszkę pod kątem ale aż tak się nie da redukować niestety nadal przechyla w ziemie :/
buwi777 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 niestety nadal przechyla w ziemie :/ To już zauważył Newton - ten od jabłka - że wszystko musi spaść :jupi: A tak na poważnie to motorek masz - wg mnie - ciut za wysoko i to go "ciągnie" ku matce ziemi ... ( wiesz - takie ramię - środek oporo - środek parcia silnika i takie tam ... )
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.