barton3 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Czy do easy stara pasują bez żadnych przeróbek skrzydła od easy glidera? i czy po takiej zamianie trzeba też zmienić stateczniki poziomy i pionowy na te z EG ? I ostatnie, czy po takiej zamianie potrzebny jest dużo większy silnik ? i czy będzie się go dało zamontować tak jak w oryginale ES .. żeby nie wyżej tak jak niektórzy to robią ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Ja mam coś takiego: Skrzydła od EG PRO, kadłub od Focusa. W kadłubie musiałem podcciąć około centymetr gniazda. Rozmiarów statecznika nie zmieniałem i jest ok. Co prawda Focus to nie ES, ale myślę, że będzie podobnie. Napęd mam ok. 220W mocy wejściowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 jakiego gniazda ? i czy skrzydło weszło tak bez zmian ? Nie znam sie na tm 220W mocy wjściowej.. podasz jakiś przkład na jakim to poleci ? i ile waż model jak wiesz.. ? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha93 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zapewne chodziło o otwór w kadłubie na skrzydło, który trzeba powiększyć o 1 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam R. Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Skrzydła bezpośrednio nie pasują. Należy albo oszlifować skrzydła od EG (tak zrobiłem u siebie i to jest chyba prostsze rozwiązanie) albo powiększyć gniazda w kadłubie ale wtedy zapominasz o używaniu oryginalnych skrzydeł. Jeśli chodzi o silnik to zerknij tutaj. http://rc-cam.info/viewtopic.php?p=3623#3623 ostatni post zawiera fotki mojego mocowania silnika w ES w oryginalnym gnieździe. Silnik to ten sam co u Cobry tyko jego nie ma żeberek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 A na standardowym wyposażeniu co prędzej się nada do podniesienia aparatu.. i co jest lepsze tak ogólnie asw-28 cz axn-floater ? ;] trochę inne modele niż w temacie ale też elektroszybowce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Axn zdecydowanie Asw to dla mnie taka zabawka ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 jakiego gniazda Miałem na myśli gniazdo w kadłubie. Używam tych samych skrzydeł do kadłubów Focusa i EG PRO, więc nie kaleczyłem skrzydeł. 220W mocy wejściowej to w uproszczeniu nieco ponad 20A z pakietu 3s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 I takim oto sposobem zamówiłem ten model : http://www.allegro.pl/item831440723_easy_star_multiplex_gotowy_do_lotu.html Co doradzicie tak 'na oko' poprawić ? więcej zdjęć http://img121.imageshack.us/img121/8391/706893029.jpg http://img121.imageshack.us/img121/1363/7068930294.jpg http://img130.imageshack.us/img130/4692/7068930296.jpg Nie podoba mi się mocowanie silnika ;d .. żeby silnik wszedł w oryginalne miejsce to potrzeba mniejsze śmigło chyba a do mniejszego śmigła to większe kv .. dobrze myśle ? podacie jakiś przykład z hobbycity takiego silnika który można zamocować w oryginalnym mocowaniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Dobrze myślisz. Jakiś inrunner. Tutaj: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=16463 - w drugim poście luke podał przykładowe wyposażenie. Może coś na tej podstawie dobierzesz. Mi się nie chce ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam, nie chce zakładać kolejnego tematu, napisze więc tu: mam już easy stara, poszedłbym na pole, ale jest problem.. chyba coś od silnika ? mianowicie gdy go trzymam w ręce (es`a) i dodam gazu to go przechyla w dół.. dziób w ziemie ucieka.. patrząc od tyły na silnik jest przechylony lekko w prawo i może troszkę do góry. Co z tym zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WZ Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Sprawdż wysokość i kierunek może nie są ustawione w połóżeniach zerowych . Przy oblocie wyrzuć model pochylony z lekka do / ziemi / pod wiatr bez używania silnika i zobaczysz jak się zachowuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 stery są na 0 ... potem dodam zdjęcie silnika w modelu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 A jak model zachowuje się w locie bez silnika? Czy środek ciężkości jest OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 nie wiem jak się zachowuje, nie sprawdzałem; tutaj fotka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Pomyśl chłopie co jest nie tak ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 mam też takie zdjęcie - z boku : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 w Easy starze os silnika jest pochylona w dol z przodu czyli tak jak by silnik wytwarzal ciag do gory / wten sposob tylko oczywiscie pod dobrym katem okolo 3-4 stopni ES ma dosc duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 zredukowałem przechylenie.. jest teraz oś mniej więcej równolegle do poziomu.. powinno być troszkę pod kątem ale aż tak się nie da redukować niestety nadal przechyla w ziemie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 niestety nadal przechyla w ziemie :/ To już zauważył Newton - ten od jabłka - że wszystko musi spaść :jupi: A tak na poważnie to motorek masz - wg mnie - ciut za wysoko i to go "ciągnie" ku matce ziemi ... ( wiesz - takie ramię - środek oporo - środek parcia silnika i takie tam ... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.