barton3 Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Czy do easy stara pasują bez żadnych przeróbek skrzydła od easy glidera? i czy po takiej zamianie trzeba też zmienić stateczniki poziomy i pionowy na te z EG ? I ostatnie, czy po takiej zamianie potrzebny jest dużo większy silnik ? i czy będzie się go dało zamontować tak jak w oryginale ES .. żeby nie wyżej tak jak niektórzy to robią ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobra Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Ja mam coś takiego: Skrzydła od EG PRO, kadłub od Focusa. W kadłubie musiałem podcciąć około centymetr gniazda. Rozmiarów statecznika nie zmieniałem i jest ok. Co prawda Focus to nie ES, ale myślę, że będzie podobnie. Napęd mam ok. 220W mocy wejściowej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
barton3 Posted December 1, 2009 Author Share Posted December 1, 2009 jakiego gniazda ? i czy skrzydło weszło tak bez zmian ? Nie znam sie na tm 220W mocy wjściowej.. podasz jakiś przkład na jakim to poleci ? i ile waż model jak wiesz.. ? :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
mucha93 Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Zapewne chodziło o otwór w kadłubie na skrzydło, który trzeba powiększyć o 1 cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam R. Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Skrzydła bezpośrednio nie pasują. Należy albo oszlifować skrzydła od EG (tak zrobiłem u siebie i to jest chyba prostsze rozwiązanie) albo powiększyć gniazda w kadłubie ale wtedy zapominasz o używaniu oryginalnych skrzydeł. Jeśli chodzi o silnik to zerknij tutaj. http://rc-cam.info/viewtopic.php?p=3623#3623 ostatni post zawiera fotki mojego mocowania silnika w ES w oryginalnym gnieździe. Silnik to ten sam co u Cobry tyko jego nie ma żeberek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
barton3 Posted December 1, 2009 Author Share Posted December 1, 2009 A na standardowym wyposażeniu co prędzej się nada do podniesienia aparatu.. i co jest lepsze tak ogólnie asw-28 cz axn-floater ? ;] trochę inne modele niż w temacie ale też elektroszybowce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cimek Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Axn zdecydowanie Asw to dla mnie taka zabawka ;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobra Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 jakiego gniazda Miałem na myśli gniazdo w kadłubie. Używam tych samych skrzydeł do kadłubów Focusa i EG PRO, więc nie kaleczyłem skrzydeł. 220W mocy wejściowej to w uproszczeniu nieco ponad 20A z pakietu 3s. Link to comment Share on other sites More sharing options...
barton3 Posted December 2, 2009 Author Share Posted December 2, 2009 I takim oto sposobem zamówiłem ten model : http://www.allegro.pl/item831440723_easy_star_multiplex_gotowy_do_lotu.html Co doradzicie tak 'na oko' poprawić ? więcej zdjęć http://img121.imageshack.us/img121/8391/706893029.jpg http://img121.imageshack.us/img121/1363/7068930294.jpg http://img130.imageshack.us/img130/4692/7068930296.jpg Nie podoba mi się mocowanie silnika ;d .. żeby silnik wszedł w oryginalne miejsce to potrzeba mniejsze śmigło chyba a do mniejszego śmigła to większe kv .. dobrze myśle ? podacie jakiś przykład z hobbycity takiego silnika który można zamocować w oryginalnym mocowaniu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ładziak Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Dobrze myślisz. Jakiś inrunner. Tutaj: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=16463 - w drugim poście luke podał przykładowe wyposażenie. Może coś na tej podstawie dobierzesz. Mi się nie chce ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
barton3 Posted January 31, 2010 Author Share Posted January 31, 2010 Witam, nie chce zakładać kolejnego tematu, napisze więc tu: mam już easy stara, poszedłbym na pole, ale jest problem.. chyba coś od silnika ? mianowicie gdy go trzymam w ręce (es`a) i dodam gazu to go przechyla w dół.. dziób w ziemie ucieka.. patrząc od tyły na silnik jest przechylony lekko w prawo i może troszkę do góry. Co z tym zrobić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WZ Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Sprawdż wysokość i kierunek może nie są ustawione w połóżeniach zerowych . Przy oblocie wyrzuć model pochylony z lekka do / ziemi / pod wiatr bez używania silnika i zobaczysz jak się zachowuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
barton3 Posted January 31, 2010 Author Share Posted January 31, 2010 stery są na 0 ... potem dodam zdjęcie silnika w modelu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 A jak model zachowuje się w locie bez silnika? Czy środek ciężkości jest OK? Link to comment Share on other sites More sharing options...
barton3 Posted February 3, 2010 Author Share Posted February 3, 2010 nie wiem jak się zachowuje, nie sprawdzałem; tutaj fotka: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ertman_176 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Pomyśl chłopie co jest nie tak ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
barton3 Posted February 3, 2010 Author Share Posted February 3, 2010 mam też takie zdjęcie - z boku : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janosik72 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 w Easy starze os silnika jest pochylona w dol z przodu czyli tak jak by silnik wytwarzal ciag do gory / wten sposob tylko oczywiscie pod dobrym katem okolo 3-4 stopni ES ma dosc duzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
barton3 Posted February 4, 2010 Author Share Posted February 4, 2010 zredukowałem przechylenie.. jest teraz oś mniej więcej równolegle do poziomu.. powinno być troszkę pod kątem ale aż tak się nie da redukować niestety nadal przechyla w ziemie :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
buwi777 Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 niestety nadal przechyla w ziemie :/ To już zauważył Newton - ten od jabłka - że wszystko musi spaść :jupi: A tak na poważnie to motorek masz - wg mnie - ciut za wysoko i to go "ciągnie" ku matce ziemi ... ( wiesz - takie ramię - środek oporo - środek parcia silnika i takie tam ... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.