Grzechu Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 cześć Ludu z Białegostoku... Nergal będzie niedługo miał halówkę i dumamy by gdzieś na halę wejść wynajmował tu ktoś coś i byłby ktoś chętny przyłączyć się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Tak się składa że halówkę to ja mam w 70% jak przyjdzie paka z HC to się dołączę. Chciałbym zaproponować halę w Sokólskim LO myślę że wejdziemy za darmo, jestem uczniem tej szkoły. Hala jest nowa, ogromna i to chyba wystarczy Tutaj fotka http://img412.imageshack.us/i/dsc00425m.jpg/ trochę walnięta bo tryb panoramy trzeba było włączyć aby ją całą objąć (bramki wymiarowe ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 w pyte! :mrgreen: jestem ZA. tylko potrzebujemy więcej osób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Fajnie by było żeby więcej osób się zebrało Jutro porozmawiam z obsługą hali czy wpuszczą nas za friko a jak nie ile wynosi wyjem tak na zaś Szczerze to myślę że wejdziemy za friko bo takiej atrakcji to Oni w Sokółce nie widzieli a poza tym rozumiem żeby płacić za wynajem np. piłek i siatki ale my nawet ziemi dotykać nie będziemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 rozumiem żeby płacić za wynajem np. piłek i siatki ale my nawet ziemi dotykać nie będziemy Ale powietrze burzycie!Powodzenia w halowaniu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...