Skocz do zawartości

Białystok - Hala


Grzechu

Rekomendowane odpowiedzi

Tak się składa że halówkę to ja mam w 70% :) jak przyjdzie paka z HC to się dołączę.

 

Chciałbym zaproponować halę w Sokólskim LO myślę że wejdziemy za darmo, jestem uczniem tej szkoły. Hala jest nowa, ogromna i to chyba wystarczy :)

Tutaj fotka http://img412.imageshack.us/i/dsc00425m.jpg/ trochę walnięta bo tryb panoramy trzeba było włączyć aby ją całą objąć (bramki wymiarowe :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było żeby więcej osób się zebrało ;)

Jutro porozmawiam z obsługą hali czy wpuszczą nas za friko a jak nie ile wynosi wyjem tak na zaś :) Szczerze to myślę że wejdziemy za friko bo takiej atrakcji to Oni w Sokółce nie widzieli a poza tym rozumiem żeby płacić za wynajem np. piłek i siatki ale my nawet ziemi dotykać nie będziemy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wciagnijcie do latania nauczyciela WF albo kogos z dyrekcji (moze byc syn dyrekcji )

Ja mam hale raz w tyg za friko bo jeden z nauczycieli lata - niestety - kaaaaawal drogi.

Powodzenia w zalatwianiu i lataniu

A hale jak za friko macie calkiem fajna-przede wszystkim prostopadloscian, a nie jakies dziwne ksztalty. No i spokojne powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

nie :mrgreen:

 

EDIT:

Z przykrością muszę stwierdzić, że nici z naszego latania, a przynajmniej w ciągu miesiąca :/ Byłem w 3 (wszystkich możliwych halach w Sokółce) w jednej jest remont i na feriach nie ma szans, w drugiej nie ma mowy o naszym lataniu, a w 3 tej co mieliśmy latać na przyszłe 2 weekendy są zaplanowane zawody. Mówił kierownik, że można od pn. do pt. ale to już jak im pasuje - jak są wolne terminy.

W Białymstoku nie ma żadnych miejsc do polatania bo w Sokółce to wszystko...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach