ECO400 Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 Witajcie. Pierwszy raz malowałem pistoletem więc się nie śmiać :-P Waga do lotu ok. 330g Lotki: 2x HTX500 SW: HTX900 Regulator: 25A Silnik: Silnik TP 2408-21 Pakiet: 3s 20-30C 1300mAh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janek Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 eee no panie, malowanie klasa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ładziak Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 Pierwszy raz malowałem pistoletem więc się nie śmiać :-P A z czego tu się śmiać, skoro elegancko wyszło? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ECO400 Posted December 12, 2009 Author Share Posted December 12, 2009 eee no panie, malowanie klasa. elegancko wyszło? dzięki Muszę jeszcze jutro pomalować po raz drugi elementy na żółto i niebiesko to będą bardziej ostre kolory Link to comment Share on other sites More sharing options...
mammuth Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 Co by za slodko nie bylo - mogles sie bardziej przy szlifowaniu postarac A malowanko ladne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirolek Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Mammuth nie przesadzaj ... na kadłubie dobrze wyszło :-) a stateczniki można ewentualnie lekko poprawić żelazkiem, to lepsze niż szlifowanie. Patrząc jednak na efektownym kamuflaż mam tylko wątpliwość, czy z odległości 100 m będzie można rozpoznać dół od góry modelu? Ciekaw jestem jak rozmieszczone jest wyposażenie, widać tylko miejsca na serwa a gdzie reszta? - może fotki? ms Link to comment Share on other sites More sharing options...
ECO400 Posted December 27, 2009 Author Share Posted December 27, 2009 Ciekaw jestem jak rozmieszczone jest wyposażenie, widać tylko miejsca na serwa a gdzie reszta? - może fotki? ms wstyd sie przyznać ale nie chciało mi się składać modelu i do tej pory leży na strychu bez elektroniki a przy okazji... na co przykleić wręgę silnika ze sklejki 3mm :?: żywica 5min. :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Cześć. Ja kleiłem na żywice to odechciało mi się jej po 1 locie. Drgania robią z nią tak, że odskakuje od materiału, jest sztywna. Następnie wkleiłem na Uhu Por i to jest TO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janek Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 czy z odległości 100 m będzie można rozpoznać dół od góry Przy tej odległości będzie kara za unikanie walki, więc kwestia rozpoznania góry od dołu jest drugorzędna Link to comment Share on other sites More sharing options...
ECO400 Posted December 27, 2009 Author Share Posted December 27, 2009 Uhu Porspodziewałem się tej odpowiedzi Dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meteor Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 ECO400, a wiesz że w styczniu są zawody w Łasku ? :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirolek Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Ja wręgę wklejam na CA, nawiercam potem dwa otwory i wprowadzam krótkie węglowe pręty ok. 5cm w kadłub i też zalewam ciekłym CA - szybko i trwale :-) UHU-POR pozostaje elastyczny i moim zdaniem lepszy jest do depronu niż do EPP. ms Link to comment Share on other sites More sharing options...
meteor Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 UHU-POR pozostaje elastyczny i moim zdaniem lepszy jest do depronu niż do EPP.A CA robi sie kruche wraz z EPP które jest nim sklejone. Model klejony na UHU Por nie sypie się jak ten klejony na CA. Jeśli tylko mam wystarczająco czasu kleje na UHU Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirolek Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Masz trochę racji z tą "kruchością" .... miejsce łączenia na CA staje sie twarde i choć samo klejenie nie pęka to materiał tuż obok klejenia staje się bardziej wytężony. Dla wręgi silnika jest to jednak bez znaczenia, zwłaszcza jak wprowadzisz w kadłub dodatkowe wzmocnienie z węgla. Lubię kleić na CA bo model można zrobić w jeden wieczór :-) ms Link to comment Share on other sites More sharing options...
ECO400 Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 Wiem ze w styczniu zawody, tyle ze jeszcze nie mam nadajnika :mrgreen: I jeszcze jedno: silnik do wręgi przykręcic wkrętami? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirolek Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 oczywiście wkręty, wprowadź też mały skłon silnika w dół - około 2 stopnie ms Link to comment Share on other sites More sharing options...
ECO400 Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 Oki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meteor Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 I trochę w prawo, inaczej przy pionowym wznoszeniu będzie odbijał trochę w lewo co czasami jest denerwujące. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirolek Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Meteor - masz pomysł jak ustawić silniki w modelu dwusilnikowym, dla śmigieł dwułopatowych trzeba oba silniki wychylić w prawo ? Czy raczej stosowac prawe i lewe obroty, obrócić jedno śmigło i wychylić silniki w przeciwnych kierunakch? ms Link to comment Share on other sites More sharing options...
ECO400 Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 Ja słyszałem że w dwu płatach ludzie dają wykłon 2* w dół. W bok nie ma żadnego wykłonu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.