Skocz do zawartości

Rekreacyjne Heli


Marko95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jako że zbliżają się święta, wypadało by pomyśleć o jakimś prezencie. Wybór padł na model śmigłowca - jakiś czas temu latałem Lamą v3 więc jak się lata wiem i odruchy już są. :D Modele znalazłem takie:

http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10060

i

http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9974&Product_Name=HK-250GT_Electric_Helicopter_Kit

I tu rodzi się pytanie : Który mam wybrać, ponieważ nie znam się na tym? :? (model ma być do polatania rekreacyjnego na boisku przy bezwietrznej pogodzie i czasami na hali) Był bym bardziej skłonny do tego pierwszego z powodu ceny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam - nie tak dawno również rozpocząłem przygodę z hel. Na podsatwie własnych doświadczeń mogę polecić klasę 500 (elektryki). Ja rozpocząłem od 450 - faktycznie mało stabilny (nerwowe). Klasa 500 pewniejszy, bardziej stabilny. Oferta w tej klasie jest spora zarówno w Polsce jak i na dalekim wschodzie (u nas wersja kit - ale bez elektroniki - to wydatek ok. 390,00 zł). Podobnie np. w Chinach - HG 500 GT. Przemyśl tą propozycję. Jest to helik o średnicy wirnika głównego ok. 960 mm, waga ok. 1400 g., zasilanie: pakiet 2x3S, regulator 60A + silnik. Jeżeli początek - obowiązkowo z podwoziem treningowym - to podstawa. Rozważ również dostępność części zamiennych. Chińskie wyroby są kompatybilne z markowymi (w większości przypadków). Przed pierwszym startem takim helikiem w "realu", sporo czasu należy spędzić z symulatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach