Irek M Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Możecie podać wasze wrażenia z pracy tego silniczka? Oczywiście dane znamionowe są wypisane, mnie chodzi raczej o te osiągi jakie z niego wyciskacie w różnych modelach. U mnie ma pracować w tym modelu: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=7915 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eoker Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Ja w swoich elektrykach używam RAY-e i jak dotąd problemów z nimi nie miałem. nigdy ciągu nie mierzyłem ale w RAY CD2830/09 latałem extra 300 około 300-350g ważyła i czuć było że ma aż nadmiar mocy aby ciągnąć pionowo w górę i to tylko na dwóch cellach w pakiecie. teraz mam go w kombacie (też coś około 350g) i jak kiedyś od kolegi pakiet 11v pożyczyłem to ten silnik po prostu wył i ciągu miał na pewno ponad 700g na śmigle 10x6 (zawsze na takim latam). Więc tak mysle że jak na samolot z linku na 11v będzie pasował ten silniczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Pasował będzie jak najbardziej - wymiarami ;D Martwi mnie to, że max waga modelu to jakieś 500g ,a mój będzie miał 700g. Na zwykłym dzwonku smigałem sobie modelem prawie 900g ten za to ma aż 210W ale przy obrotach prawie o poowe mniejszych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzradek Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Wielkością odpowiada, mocą też. Ale dyskwalifikują go obroty. Patrzę na zdjęcie modelu i widzę, że nie wejdzie większe śmigło niz zaleca producent. A na 8 - calowym śmigle, to uzyskasz maksymalnie 400g ciągu. Zakładam 3 celowy pakiet, ale gdybyś miał 4 lub 5-celowy... wtedy powinno być ok. ps Silnika nie miałem, więc nie wiem czy dane katalogowe są prawdziwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Śmigło wchodzi 9calowe czyli OK. Mnie też zastanawiało czemu model raczej o kształtach szybszego niż wolnego - posiada silnik o stosunkowo małej kV z raczej małym śmigłem. Dziś zrobię próby na "dzwonku" i EMAX . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekC Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Cześć, czy pamietasz mojego trzypłatowca z depronu tam własnie był ten silnik, duże śmigło i umiarkowane obroty(2S LiPo) to dla slowflyera najlepsze rozwiazanie, a doskonale wiesz że moje modele zawsze są cięższe niż zaplanowałem, a modelik wyrywał z reki pionowo do góry.Pozdro MC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 No niestety zrezygnowałem z tego silnika - bałem sie tych małych obrotów...Włożyłem EMAX 2822 ze smigłem 9' i tak już zostanie. Przy drągu na maxa wydaje mi się, iż ciąg jest większy niż masa modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.