Skocz do zawartości

RAY C2830/15 zastosowanie.


Irek M

Rekomendowane odpowiedzi

Ja w swoich elektrykach używam RAY-e i jak dotąd problemów z nimi nie miałem. nigdy ciągu nie mierzyłem ale w RAY CD2830/09 latałem extra 300 około 300-350g ważyła i czuć było że ma aż nadmiar mocy aby ciągnąć pionowo w górę i to tylko na dwóch cellach w pakiecie. teraz mam go w kombacie (też coś około 350g) i jak kiedyś od kolegi pakiet 11v pożyczyłem to ten silnik po prostu wył i ciągu miał na pewno ponad 700g na śmigle 10x6 (zawsze na takim latam).

Więc tak mysle że jak na samolot z linku na 11v będzie pasował ten silniczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkością odpowiada, mocą też. Ale dyskwalifikują go obroty. Patrzę na zdjęcie modelu i widzę, że nie wejdzie większe śmigło niz zaleca producent. A na 8 - calowym śmigle, to uzyskasz maksymalnie 400g ciągu.

Zakładam 3 celowy pakiet, ale gdybyś miał 4 lub 5-celowy... wtedy powinno być ok.

ps

Silnika nie miałem, więc nie wiem czy dane katalogowe są prawdziwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, czy pamietasz mojego trzypłatowca z depronu tam własnie był ten silnik, duże śmigło i umiarkowane obroty(2S LiPo) to dla slowflyera najlepsze rozwiazanie, a doskonale wiesz że moje modele zawsze są cięższe niż zaplanowałem, a modelik wyrywał z reki pionowo do góry.Pozdro MC :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.