Irek M Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Możecie podać wasze wrażenia z pracy tego silniczka? Oczywiście dane znamionowe są wypisane, mnie chodzi raczej o te osiągi jakie z niego wyciskacie w różnych modelach. U mnie ma pracować w tym modelu: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=7915 Link to comment Share on other sites More sharing options...
eoker Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Ja w swoich elektrykach używam RAY-e i jak dotąd problemów z nimi nie miałem. nigdy ciągu nie mierzyłem ale w RAY CD2830/09 latałem extra 300 około 300-350g ważyła i czuć było że ma aż nadmiar mocy aby ciągnąć pionowo w górę i to tylko na dwóch cellach w pakiecie. teraz mam go w kombacie (też coś około 350g) i jak kiedyś od kolegi pakiet 11v pożyczyłem to ten silnik po prostu wył i ciągu miał na pewno ponad 700g na śmigle 10x6 (zawsze na takim latam). Więc tak mysle że jak na samolot z linku na 11v będzie pasował ten silniczek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted December 20, 2009 Author Share Posted December 20, 2009 Pasował będzie jak najbardziej - wymiarami ;D Martwi mnie to, że max waga modelu to jakieś 500g ,a mój będzie miał 700g. Na zwykłym dzwonku smigałem sobie modelem prawie 900g ten za to ma aż 210W ale przy obrotach prawie o poowe mniejszych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzradek Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Wielkością odpowiada, mocą też. Ale dyskwalifikują go obroty. Patrzę na zdjęcie modelu i widzę, że nie wejdzie większe śmigło niz zaleca producent. A na 8 - calowym śmigle, to uzyskasz maksymalnie 400g ciągu. Zakładam 3 celowy pakiet, ale gdybyś miał 4 lub 5-celowy... wtedy powinno być ok. ps Silnika nie miałem, więc nie wiem czy dane katalogowe są prawdziwe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted December 21, 2009 Author Share Posted December 21, 2009 Śmigło wchodzi 9calowe czyli OK. Mnie też zastanawiało czemu model raczej o kształtach szybszego niż wolnego - posiada silnik o stosunkowo małej kV z raczej małym śmigłem. Dziś zrobię próby na "dzwonku" i EMAX . Link to comment Share on other sites More sharing options...
MirekC Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Cześć, czy pamietasz mojego trzypłatowca z depronu tam własnie był ten silnik, duże śmigło i umiarkowane obroty(2S LiPo) to dla slowflyera najlepsze rozwiazanie, a doskonale wiesz że moje modele zawsze są cięższe niż zaplanowałem, a modelik wyrywał z reki pionowo do góry.Pozdro MC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted December 22, 2009 Author Share Posted December 22, 2009 No niestety zrezygnowałem z tego silnika - bałem sie tych małych obrotów...Włożyłem EMAX 2822 ze smigłem 9' i tak już zostanie. Przy drągu na maxa wydaje mi się, iż ciąg jest większy niż masa modelu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.