dukeroger Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Jako ze przez caly rok bylem grzeczny mikolaj przyniosl mi na swieta duza paczke a w niej Acromastera Multiplexa. Po oczytaniu sie na swiatowych forach postanowilem poczynic 2 modyfikacje. Pierwsza to wzmocnienie dziobu 2 wypelnienieniami z 0,6mm sklejki. Druga to zmiana mocowania podwozia. Planuje wstawke plytki ze sklejki z dwoma gniazdami pod nylonowe sruby a potem weglowe podwozie. Wiecej o istocie modyfikacji tutaj Jako wyposazenie pojdzie: silnik TGY AerodriveXp SK Series 35-36 910Kv / 310w serwa 3xHitec HS-65HB, 1xHitec HS-65MG regulator TURNIGY Plush 40amp Speed Controller odbiornik Hitec HFS-06MT aku 2200-2350 smiglo APC 11x5,5 co do odbiornika; to co napisalem to pojedyncza przemiana... jest sens wkladac podwojna? co do podwozia; gdzie w polsce kupic? rozstaw 240mm, wysokosc 100mm mocowanie w kadlubie szerokosc ok. 100mm (ta dana moze odbiegac) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 jest sens wkladac podwojna? zawsze to bezpieczniej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=2900&highlight=acromaster Przyda się :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Jeśli nie latasz daleko a AcroMaster do takich modeli nie nalezy by "znikać w dali" .... to wystarczy pojedyncza. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 powoli model sie sklada; wszystko dokladnie do siebie pasuje i chyba rzeczywiscie zawzieci skonczyli by to w 1 dzien. Podwozie znalazlem na www.cyber-fly.pl . Ma 220mm rozstawu i wysokosc ok. 100mm waga 25g Przygotowalem wzmocnienia ze sklejki 0,6mm, wkleilem na CA. Pozostaje zrobic kieszonke na podstawe nowego podwozia i bedzie mozna zamykac kadlub. Tak sie przygladam powierzchni tego styropianu - te guzki z formy nalezy szlifowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Nie zabieraj się za te "guzki" To w niczym nie przeszkadza a szlifowanie pogorszy sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam ponownie Acromaster w koncu zasmakowal latania choc nie obylo sie bez poblemow. Po pierwsze mam jakis problem z odbiornikiem (hitec podwojna przemiana). Juz kilku krotnie zdarzylo sie ze zalaczylem aparature, zalaczylem sprzet wszystko dziala. Potem wylaczam wszystko mija chwila; zalaczam aparature, podlaczam baterie w modelu i regiel melduje ze nie ma sygnalu od aparatury. Ma zasilanie ale pika przerywanym sygnalem mowiacym o braku sygnalu z nadajnika (na innych modelach z pojedyncza i podwojna przemiana nadajnik dziala). Podlaczylismy inny odbiornik wszystko dziala wiec serwa, silnik i regler sa ok. Albo odbiornik albo kwarce - dzis zrobie probe z drugim zestawem kwarcow do podwojnej przemiany. Po drugie zastosowany silnik Turnigy Aerodrive SK 35-36 910kv/ 310w obciazony smiglem APC 11x5,5 daje wynikowo jakies 240W w probie statycznej (zakladam ze w locie mniej). Model nie ma w tej konfiguracji imponujacej nadwyzki ciagu wiec kombinuje na jakie smiglo zmienic. Sugestie? Po trzecie fabryczny kolpak Multiplexa to chyba nie za dobry pomysl bo bije. Cala reszta super extra, moje lekkie weglowe podwozie daje rade, sam model lata super dobrze tylko ze na naszym nowym lotnisku w Bojanie byli doswiadczeni koledzy i nie wypuscili mnie na pelnych ustawieniach. Na poczatek potezne expo i bedziemy sie siebie uczyc nawzajem. Nie chcialem niczego ciagac do granic ale po 7minutach raczej wyluzowanego latania weszlo potem w pakiet niecale 1000mAh wiec prawie polowa zostala co dawalo by teoretycznie jakies 12min lotu na pakiecie co mnie pozytywnie zaskoczylo. Pozdrawiam Piotra i drugiego kolege ktorego imienia nie zapamietalem. Dzieki za uzyczenie aparatury i pomoc. Do zobaczenia na lotnisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemique Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Sprobuj jeszcze smigiel APC 12x6 SF, 12x6 Eleectrici i ewentualnie skladanego 13x6.5. Ale wydaje mi sie ze na 12x6 juz powinno byc ok. Mialem kiedys ten model, do tego silnik Torque o podobnym KV i 12x6SF sprawdzalo sie swietnie. Tylko wtedy zapomnij o 12 minutach lotu bo wzrosnie pobor pradu. Pawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Przelozylem kwarce z drugiego odbiornika podwojnej przemiany i dziala, co ciekawe dziala tez ze strymi. Wyglada jakby temperatura miala wplyw (na swiezym powietrzu bylo zimnawo). IMO albo odbrionik albo kwarc jest walniety. Ktos doradzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Na świeżym powietrzu zawsze powinno wszystko działać jeżeli masz kwarc na podwójną przemianę założony w nadajniku oraz w odbiorniku lub tylko w nadajniku a odbiornik gdy jest z pojedynczą przemianą ma założony kwarc na pojedynczą przemianę. Lepiej jest, gdy kwarce są z jednej firmy. Latam o każdej porze roku, także zimą i nigdy nie miałem problemów. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.