SiSon Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Witam. Po dzisiejszej kraksie takie cos sie zrobilo. Dlaczego sie to tak podnosi? Wszystko jest dokrecone imbusem, zawleczka z tylu na osi jest [ wysokosc podniesienia powyzszej czesci jest podniesiona maksymalnie, nie da sie bardziej jej wyciagnac ] Przy wlaczonym silniku i wiekszych obrotach, smiglo podnosi ta czesc, czy bedzie to przeszkadzac w locie? Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
madrian Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Albo zawleczka z tyłu puściła, lub wyskoczyła z rowka, albo puścił imbus z przodu i osłona przesuwa się po osi. Ustal czy obudowa rusza się z ośką, czy się po niej suwa. Jak razem, to zawleczka, jak się suwa, to przedni imbus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Holeczek Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Nie przypominasz sobie czy wcześniej piasta nie była odsunięta od osłony przed kraksą? Mi to wygląda tak, że piasta była odsunięta, przy przyziemieniu piasta popchnęła ośkę, która przesunęła się w osłonie, ponieważ osłona zablokowała się na cewkach. Według tej teorii wystarczyło by poluzować (jeżeli trzeba) śrubę mocującą osłonę do osi, przesunąć osłonę na osi w tył oraz dokręcić osłonę. Trochę zagmatwane, ale mam nadzieję, że zrozumiesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janosik72 Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 nie boisz sie ze przy takim mocowaniu smigla skrzywisz szybko os? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robroy67 Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Miałem identyczną sytuację,puścił te imbusy z przodu obudowy trzymające ośkę,dodatkowo u mnie odkleiły sie magnesiki :evil: .Jedna uwaga,w moim przypadku obudowa na osi siedziała dość ciasno,bez imadełka ani rusz Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubu2 Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Wirnik przesunął się na osi. Tak wysuniety traci dosć dużo na mocy. Odkręć imbusowe wkręty, zsuń go spowrotem i w dziurkę po wkręcie kapnij rzadkiego CA (tak robią również fabrycznie). Na drugi dzień wkręć śrubki spowrotem. Wiecej Ci sie zsuwać nie będzie. pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiSon Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 Aj ja głupi ! Próbowałem wcześniej z odkręceniem tych wkrętów z przodu i "wciągnięciem" osi, ale czemu nie przyszło mi do głowy ściągnąć piasty..... nie wiem. Faktycznie, mieliście racje. Wystarczyło pozbyć się piasty, odkręcić te imbusiki, podnieść oś i z powrotem przykręcić. Dziękuje wszystkim za pomoc, dziś wieczorem zastosuje się do rady bubu2. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.