Piotrek_G Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Czy posiadając w/w aparaturę, jestem skazany na drogie oryginalne odbiorniki, czy można dopasować jakieś zamienniki?
Paweł R Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Żartujesz w tej chwili? Oczywiście, ze można kwarc firmy z której jest odbiornik oczywiście 35mhz i elegancko działa. Mam hfs-06mt Hiteca i corone rp4s1 synteza i też śmiga.
Rob Mc Fly Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Do wyboru: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=229&curPage=1&v=&sortlist= - każdy z tych na 35 MHz.
Piotrek_G Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 Sęk w tym, że modelarstwem zajmuję się stosunkowo krótko, a w zasadzie na razie bawię się w budowę modeli, a latanie i wszystko co się z tym wiąże jeszcze przede mną. Tak więc w temacie wyposażenia jestem jeszcze zieloniutki i wszelkie porady, są dla mnie bardzo cenne. Forum przeglądam niemal że codziennie, ale zasad doboru odbiorników do aparatury jakoś nie znalazłem. Jeśli możesz, to mi to w skrócie przybliż. do wyboru: http://www.hobbycity.com/...=1&v=&sortlist= - każdy z tych na 35 MHz. Czyli nieważne, że ja nie mam syntezy? Nic nie kumam Po przeczytaniu opisu tego odbiornika czy już zaczynam łapać. Tak czy siak, dobrze będzie jak mnie jaszcze poduczycie