Skocz do zawartości

Graupner MX-12 FM35 - jakie odbiorniki?


Piotrek_G

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Sęk w tym, że modelarstwem zajmuję się stosunkowo krótko, a w zasadzie na razie bawię się w budowę modeli, a latanie i wszystko co się z tym wiąże jeszcze przede mną. Tak więc w temacie wyposażenia jestem jeszcze zieloniutki i wszelkie porady, są dla mnie bardzo cenne. Forum przeglądam niemal że codziennie, ale zasad doboru odbiorników do aparatury jakoś nie znalazłem. Jeśli możesz, to mi to w skrócie przybliż.

 

do wyboru: http://www.hobbycity.com/...=1&v=&sortlist= - każdy z tych na 35 MHz.

Czyli nieważne, że ja nie mam syntezy? Nic nie kumam :(

 

Po przeczytaniu opisu tego odbiornika czy już zaczynam łapać.

Tak czy siak, dobrze będzie jak mnie jaszcze poduczycie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z grubsza:

Jak siedzi kwarc w nadajniku to znaczy, że syntezy nie posiadasz ale odbiornik możesz kupić z synteza ( w nim nie ma kwarcu) i sam automatycznie po wciśnięciu przycisku wyszukuje kanału takiego jaki jest wsadzony w nadajniku i działa na tym kanale.

Syntezę możesz mieć tez w nadajniku - działa na takiej samej zasadzie.

Odbiornik z ta aparaturą będzie działał Ci każdy który jest w pasmie 35mhz ale muszą być włożone takie same kwarce na taki sam kanał w odbiorniku jak i nadajniku, a kwarce mają być tej firmy co odbiornik.

Informacja: ta Corona co mam nie działała mi gdy w nadajniku miałem kwarc Graupnera gdy wymieniłem na Hiteca - działa.

I przepraszam że naskoczyłem na Ciebie ale dosyć długo widzę Cię na forum i myślałem ze o tym wiesz :P

 

EDIT: i jeszcze pojedyncza i podwójna przemiana - terminy te tycza się tylko odbiorników i kwarców. Te z podwójna przemianą są lepsiejsze - mniej zakłóceń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MX12 ma kwarc z przydzielonym kanałem wkładany od spodu obudowy.