Skocz do zawartości

T-deans vs. goldy


Ładziak

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na forum było kilka tematów, gdzie był poruszany problem wyboru złączy elektrycznych. Miłośników i obrońców T-deansów informuję, że okazały się one niewypałem. Wyszło na nasze - starych użytkowników goldów.

Wszyscy producenci wycofali się ze stosowania T-deansów na rzecz innych złączy, oczywiście wykorzystujących goldy. Zostaliście w czarnej :ass:. A było nas słuchać :P .

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Widzisz ja sie nie cieszę bo nadal uważam t-deans za szczyt prostoty i uniwersalizmu a producenci wycofali się z nich z kilku powodów miedzy innymi TM oraz ograniczenie prądowe - patrz pakiety 20C są teraz standardem ...

 

A teraz bedziemy się znowu bujać z grubością goldów ...

Opublikowano

no właśnie, jakie goldy polecacie stosować ? 2mm ? 3.5mm ?

(do regulatorów <20A to chyba 2mm wystarczy?)

używać dodatkowo osłony?

Dołączona grafika

Opublikowano

Starczą, ale mogą się już grzać :) Użyj 3.5mm. Chyba że walczysz bardzo z wagą i każdy 1g jest istotny.

 

Osłonki te są bardzo dobre, polecam. Nie ma mowy o zwarciu czy pomylonym biegunie :)

Opublikowano

no właśnie, jakie goldy polecacie stosować ? 2mm ? 3.5mm ?

(do regulatorów <20A to chyba 2mm wystarczy?)

używać dodatkowo osłony?

Obrazek

Najlepiej 4mm.

 

W modelu samochodu używam goldów 4mm

a w samolocie T-deans

Opublikowano

Można dowiedzieć się jakie ograniczenie pradowe mają te T-deans ??

I teraz pytanie na jakie goldy zmienić w pakiecie 3S 1350mAh 25C , 3S 750mAh 20C, 2S 1050mAh 20C ??

Jak by co to zalega mi 10 par T-deansów jeżeli zdecyduję się na zmianę :P

Opublikowano

Wszyscy producenci wycofali się ze stosowania T-deansów

A możesz podać źródło tej informacji, chciałbym sobie coś więcej poczytać.

Nie używam, ale widziałem np w bardzo kosztownych i prądożernych BVM EVF 5612 (5,6kW).

Ciekawe, czy z tego zrezygnują, czy to może jakieś specjalne wykonanie?

Opublikowano

A możesz podać źródło tej informacji

Po prostu widzę, jak znikają z oferty sklepów.

 

chciałbym sobie coś więcej poczytać.

Po co? Ułomność T jest oczywista.

 

EDIT:

Ten link wszystko tłumaczy :jupi: :

http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9572

XT60 ma zalety T, bez jego wad - i jeszcze raz podkreślę - dlatego, że jest na goldach.

Opublikowano

Sądze ża patrzy on na wage w paczce, tam po pierwsze jest ich 5 par a po drugie są w opakowaniu chroniącym :? Moim zdaniem powinien być wprowadzony jeden rodzaj złącza (deans-T) :D

Opublikowano

Moim zdaniem powinien być wprowadzony jeden rodzaj złącza (deans-T) :D

WG. mnie to kwesta gustu. Ja wolę goldy bo mogę je zastosować do połączenie regulator-pakiet i silnik-regulator, łatwo się je lutuje i mogą wytrzymać dużo większy prąd.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.