Jedrula Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Tak jak w temacie czy silnik z tego linku :arrow: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4486&Product_Name=KDA_28-57_17Turn_L_Brushless_Inrunner będzie wstanie napędzać motoszybowiec o rozpiętości 2 metry i wadze ze wszystkim 700g przy śmigle 6x6, 7x6 i czy starczy do niego pakiet 1500mAh 3 cele 20c :?: :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 ty masz taki model czy chciałbyś taki kupić. Jak masz to pokaż fotki PS. zmnień tytuł !! waga silnik 173g pakiet 150g serwo 3-5 serwo po 20g = 100g regiel 50g odbiornik 15g już masz 480g dwu metrowy szybowec o wadze 200g ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 silnik 173g pakiet 133g serwa 2 szt. 25g regiel Hobby King SS parametry Weight: 22g Size: 24x52x6mm Cells: 2-3S (Auto Detect) Max Current: 25A Burst: 30A BEC: 3A odbiornik 15g model posiadam tylko mam problem z wklejaniem ich na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba.K Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Musisz je wrzucic na jakiś serwer. np. na fotosika albo na galerie na forum. pozniej przy pisaniu posta piszesz link do zdjecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 www.occur.pl - i wszystko jasne 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 model posiadam tylko mam problem z wklejaniem ich na forum http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=409 i wszystko jasne... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kustosz Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Tak jak w temacie czy silnik z tego linku :arrow: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4486&Product_Name=KDA_28-57_17Turn_L_Brushless_Inrunner będzie wstanie napędzać motoszybowiec o rozpiętości 2 metry i wadze ze wszystkim 700g przy śmigle 6x6, 7x6 i czy starczy do niego pakiet 1500mAh 3 cele 20c :?: :? Jendrula - czytaj opisy i opinie na stronie HK Ten silnik na śmigle 6x6 bierze 40A, i facet musi latać na pół gazu (prąd dopuszczalny 24A), być może 6x3 by trochę pomogło. Pakiet: 20C x 1500mAh to dopiero 30A (a gdzie jakiś zapas)? Regiel Hobby King SS 25A to ja bym nie obciążał więcej jak 15A Poza tym motoszybowiec 2m z 6 calową smigą wygląda trochę niepoważnie, powinno być przynajmniej 10 cali. A żeby założyć duże śmigło, to musi być małe kv, a inrunerów z małym kv nie ma, i kółko się zamyka Jest jeszcze jedna metoda - przekładnia planetarna, ale to już zupełnie inna półka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 to jaki byście radzili z hk outraner tylko średnica noska modelu 30mm i nie wiem jak zamontować silnik by wyglądało po ludzku kawałek kadłuba miejsce na silnik ja z modelem :jupi: sory za jakość ale zdjęcia były robione z kiepskim oświetleniem :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba.K Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Takie pytanie z ciekawości. Skąd masz ten kadłub i czy nie był on czasem po jakiejś kraksie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Eee, a skrzydła jak chcesz montować ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 kadłub nie był po żadnej mocnej kraksie a kadłub był robiony kilkanaście lat temu przez mojego znajomego, skrzydła po prostu krzywo je trzymałem :rotfl: , a są montowane takim metalowym łącznikiem z nakrętką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba.K Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 No ok. a czy serwo to górne (patrząc na zdjęcie) nie obciera orczykiem o bok kadłuba. Najlepiej żeby orczyk był zamocowany prostopadle do boku kadłuba. (może sie myle ale ja zawsze tak robie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 nic o nic nie ociera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczma2 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Ten kadłub niewyraźnie wygląda. Proponuje zrobić nowy. 4 pasy balsy i prawie gotowy. Silnik umieść na wieżyczce nad skrzydłem. Odpadnie problem z uszkodzeniem śmigła i masz swobodę w doborze śmigła i silnika. Odpada także sprawa skłonu i wykłonu silnika. Lot powinien być spokojny ale na silniku może będzie skręcał w prawo, po wyłączeniu prosto, to skorygować można trymerkiem. Skrzydła wyglądają na F1A, to powinien uciągnąć Bm 2408-21 z GWS 8040 łagodnym nabieraniem wysokości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 -śmigło składane -kadłub tylko na zdjęciach wygląda kiepsko na żywca jest mocny -silnik taki posiadam i jest on trochę zasłaby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 ...Silnik umieść na wieżyczce nad skrzydłem. Odpadnie problem z uszkodzeniem śmigła i masz swobodę w doborze śmigła i silnika. Odpada także sprawa skłonu i wykłonu silnika. Poważnie? :shock: Jedrula, Ten przód wygląda nieciekawie; jeśli to możliwe, to postaraj się go przekonstruować i wsadzić tam silnik, a wtedy sporo ciężaru zaoszczędzisz na wyważeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Odpada także sprawa skłonu i wykłonu silnika. A to byś się zdziwił dopiero Baxter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kustosz Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Spróbuj zrobić cały czubek nowy, metodą traconego styropianu , albo dokleić z przodu wręgę ze sklejki i mocować silnik do niej Co do silnika to bym zaproponował: http://hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2112&Product_Name=TR_28-30B_14A_1050Kv_Brushless_Outrunner Jeszcze coś mi przyszło do głowy: 1 wytnij ze sklejki 10 mm krążek pasujący do kadłuba 2 przykręć silnik do tego krążka 3 cały zespół zamocuj tak jak stary napęd (silnik wystaje przed kadłubem ale zyskujesz sporo miejsca na elektronikę i akumulator) 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczma2 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Tak poważnie. Nie było nigdy problemów z zadzieraniem modelu. Silnik na wieżyczce na zerowych kątach lub lekko w górę. Nie będę tego udowadniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Nie było nigdy problemów z zadzieraniem modelu. Silnik na wieżyczce na zerowych kątach lub lekko w górę. Nie będę tego udowadniał. Obawiam się, że trudno byłoby to udowodnić, ale co mi tam... :wink: O ile silnik w kadłubie wystarczy wychylić ok. 3 stopni w dół, to na wieżyczce potrzeba ok. trzykrotnie więcej i w górę... :ble: Jednak jest spore ramię i moment pochylający... I środek ciężkości wędruje do góry, co nie ustatecznia modelu... :cry: Ale może ja się nie znam, w końcu motoszybowców miałem w życiu coś ze trzy sztuki i to, o zgrozo, spalinowych... :oops: Ale zawsze dawałem silnik w nosie modelu, bo diabli mnie brali, kiedy pomyślałem o tym wyważeniu w czubie, które trzeba dać przy zastosowaniu wieżyczki, a które darmo się po niebie ma wozić... :crazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.