Gość Anonymous Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Panowie, a może już nadszedł czas na powrót do latania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj-tech Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Witam. Model zaliczył pierwsze loty i to na razie wszystkie optymistyczne wiadomości. Problemem jest silnik który po założeniu śmigła o mniejszym skoku przegrzewa się. Z kolei gdy pracował na przelaniu na śmigle o największym skoku jaki posiadam nie miał odpowiedniego ciągu. Na razie zamówiłem nowe śmigło i czeka go dalsze docieranie w powietrzu. Niestety na najbliższe zawody w Żyrardowie model niej pojedzie. :cry: Z tego wszystkiego nie ma zdjęcia w czasie lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Tomzik Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Witam pod dłuższej przerwie tak na początek bardzo ładny modelik, czysto schludnie wykonany, dobra robota Widać starą szkołę modelarską. Jak dobrze, że jeszcze ja na taką szkołę się załapałem Ciekawy patent na chłodzenie silnika a tak na poważnie, to miałem podobne problemu w mojej akrobatce F2B, także mój ASP 4-suw się przegrzewał. Mimo tego, że na ziemi wypalił ponad 5 litrów paliwa to i tak około 2 godzin musiałem wylatać na przelanym mocno silniku, żeby w końcu się dotarł. Tutaj to samo bym doradził - nie ma co się zrażać, trzeba uzbroić się w cierpliwość no i paliwo i latać na "pyrkolącym" silniku aż się dotrze należycie. Szczerze nie polecałbym wyciągać silnika już z modelu bo na ziemi ma znacznie gorsze chłodzenie. Tyle z mojej strony, pozdrawiam i powodzenia Robert PS: Ja sobie odpuszczę w tym roku stary w zawodach choć miałem startować, ale praca, dyplom, no nie da rady, ehh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.