Karol Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 czy ktoś ma może opis regulacji tego silnika po polsku ? Od początku, krok po kroku. Silnik jest używany i troszkę rozregulowany. Zapali ale przy dodaniu gazu się dusi i gaśnie. Nie wiem jak ustawić do rozpoczęcia regulacji śrubkę ustalającą skład mieszanki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
extream Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 A dział silniki spalinowe przestał istnieć ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest slawekmod Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 www.wimarex.toya.net.pl/silniki/supertigre.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Silnik bedzie pracował lepiej jeśli uszczelnisz pod igłą niskich obrotów gumową podkładką nieszczelność skąd silnik bierze "lewe"paliwo. (Dotyczy dotartego silnika !!!) Silnik regulujesz jak większość silników spalinowych 2-taktów. Z tego co pamiętam to odkręcasz 2,5 obrotu i odpalasz silnik ,potem przesuwasz dalej o 2 ząbki ,aż osiągniesz właściwe obroty. Potem stawiasz model w pion i robisz test dla pozycji pionowej, pawdopodobnie będziesz musiał jeszcze kilka oczek dokręcić. Tak z grubsza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin133 Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Silnik bedzie pracował lepiej jeśli uszczelnisz pod igłą niskich obrotów gumową podkładką nieszczelność skąd silnik bierze "lewe"paliwo. O jaką uszczelkę Ci chodzi Tomek? O tą która jest pomiędzy gaźnikiem a karterem? Tam akurat zasysa lewe powietrze. Reszta gaźnika jest oryginalnie skręcona i ja nigdy w swoich silnikach nie potrzebowałem dokonywać dodatkowych przeróbek ale może warto się czegoś dowiedzieć Potem stawiasz model w pion i robisz test dla pozycji pionowej, pawdopodobnie będziesz musiał jeszcze kilka oczek dokręcić. .. Tutaj akurat odkręcić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Odkręcić /dokręcić co za różnica - przeregulować :wink: A uszczelka pod igłą obrotów (tą od regulacji) . Trzeba ją wykręcić i założyć kawałek wężyka paliwowego 3-4mm(ciężko wchodzi) i wkręcić z powrotem. Oryginalnie chyba jest tam papierowa uszczelka ,ale nie jestem pewien . No i dotyczy to tylko silników produkcji ze wschodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.